. Voor de mensen die aangeven zich alleen op te maken/'leuk' aan te kleden en de hele reutemeteut als ze de deur uit gaan. Voor wie doe je dat dan
? Voor een ander! Maar voor je partner hoeft dat niet? Is zijn oordeel minder belangrijk dan? Het lijkt me dat geen enkele mening zo belangrijk is als die van jezelf en die van je partner
.Ik heb het zó vaak gezien op het werk; vrouwen vinden een collega leuk en doen gedurende de flirtperiode enorm goed hun best: haartjes opsteken, (klein beetje) make up op, leuke kleren aan. Vervolgens is de buit binnen en hoppa, de make-up gaat af, de oude kleren komen weer uit de kast en de haren worden niet meer gedaan. Wat voor boodschap zend je dan uit?
Je hoeft écht geen uren bezig te zijn met je uiterlijk om er een beetje verzorgd uit te zien en iedereen heeft wel eens een off-day maar kom op dames, we mogen er wezen en mogen best wat energie in onszelf steken. Dat straal je dan weer uit zoals eerder gezegd.
Doe het dan voor jezelf 
) nou, dan was de beer los hoor!

Oeps....ik heb kort haar[ sinds 6jr ong. mijn haar was lang maar stond mij absoluut niet meer
sex is wat minder dan 20 jr geleden