Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:17

Nee Corelli, zegt me niets.
Komt waarschijnlijk doordat ik nooit naar publieke sauna's ga.
Thuis of in 't hotel op vakantie. En wij gaan buiten seizoen op hotel dus dan zijn die speciale extraatjes om 't volk te entertainen er ook niet.

Opisop: thanks :)
Wat mijn vader dus altijd doet om te pesten ... maar sinds ik harder wapper dan hem is hij dat toch afgeleerd :')

opisop_shop

Re: Dikkere mensen in de sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:20

wahhahaha :D

Wij hebben een hele grote en zonnige achtertuin.
Dit jaar hebben we links achterin de tuin een 3x3 schaaldelen tuinhuis geplaatst, zelf gebouwd.
zou toch best gaaf zijn om rechtsachterin zelf een houten sauna te plaatsen met een zwmbad/jaccuzi erbij, kan ik mooi relaxen in de achtertuin :D *droomt verder*

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:21

O oliebol, onze buurman heeft een nieuwe baan! Sauna meester bij peize! Mijn sauna, snik hahah
Zal zijn werkrooster even opvragen denk ik haha, ik heb geen behoefte aan sociale babbel in mijn blote kont met iemand die wel kleding aan heeft. Al zie ik ook wel naakte sauna meesters, maar ik hoef buurman niet naakt te zien... :D

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:25

wahahah daar zou ik ook niet op zitten wachten nee :P

Best lollig trouwens, als ik straks naar Peize ga ziet jouw buurmijn mijn blote kont :Y)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:36

Ik heb trouwens nog gele muntjes van Fontana, iemand enig idee waar die voor zijn? :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:48

Voor de koffie of thee :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:50

opisop_shop schreef:
wahahah daar zou ik ook niet op zitten wachten nee :P

Best lollig trouwens, als ik straks naar Peize ga ziet jouw buurmijn mijn blote kont :Y)

Nog erger... Hij kan mijn blote kont zien hahahaha
en bedankt mam, dat je vrolijk hebt verteld dat ik ook graag naar peize ga... :D als je iemand niet verwacht, zal diegene je ook niet echt opvallen.... Maar nee hoor , hij weet nu dat ik daar graag kom... Dus zal hij mij ook zeker herkennen. Ik hem ook, t is een hele lange man haha

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 16:56

Ik ben eigenlijk nog geen sauna teegngekomen waar de opgietingen niet gratis zijn, zijn die er ook dan?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 17:18

ja bij ons altijd?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 17:39

Welke sauna is dat dan? En wat betaal je er dan voor?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:34

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:42

Elysium is ook gratis.
Wat ik wel erg vond gisteren is dat voor de derde keer bij mijn vriendin iets gejat is.
Eerst een handdoek >;) daarna slippers, naja ok...kan gebeuren..en gisteren haar badjas. :oo Dat is toch bizar?

Oeh en wij hadden een opgieting waar 4 hele jonge meisjes bij zaten. Eentje trok die niet, ok, kan gebeuren.
Maakte ze daarna een hele foute opmerking over dat ze vergast werd en vergeleek dat met de 2e wo. :(
Echt heel vervelend vond ik dat.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:48

Nouja, Plien..als er maar geen flubbertjes waren :')

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:50

Nee die zijn nog net op tijd met die gejatte badjas weggeveegd. }>

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:50

Aparte opmerking inderdaad.... :/

Ik heb wel eens een opmerking van een oudere man gehad (buiten de sauna hoor!) toen ik heel erg ziek bij de dokter zat. Zei die man opeens tegen mij, ach met jou valt het wel mee... De joden, die hadden het pas zwaar toen! Naja zeg :?

Tja, er lopen gekke mensen rond die menen alles maar te mogen zeggen.... Heel irritant en dan sta je ook direct met je mond vol tanden....

Mijn handdoek heeft ook wel eens pootjes gekregen, een man dacht dat het zijn handdoek was en had zich er al lekker mee afgedroogd.... Hij had mijn handdoek om zijn middel geslagen hahaha
Ach, een witte handdoek is een witte handdoek voor een man :D
(zijn vrouw gaf mij een schone handdoek van hun nadat hij een printjes preek had gekregen :D)
Maar een badjas? Nee dat zie je toch wel?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:52

Nouja, ik heb ook wel eens iemand gezien met dezelfde badjas als ik idd. Dus een verwarring kan ik me wel voorstellen. Maar dat je hem dan helemaal kwijt bent, dat is vaag...Want ergens moet er dan een identieke badjas zijn?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 23:08

Nou ja haar jas was cremewit maar met een erg specifieke kraag. Naja...
Wahaha een printjespreek, de arme man.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 23:10

Daarom heb ik een knal rode badjas :D en een handdoek met een Bulldog erop...

Ik krijg steeds meer zin om te gaan als ik jullie verhalen hier lees, maar dit weekend zijn de kids bij mij, volgend weekend Paard en Koets, weer een weekend kids, daarna misschien??

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 23:12

Ik heb ook ziiiin :=

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:24

Opgietingen vind ik ook heerlijk, vooral als ze afsluiten met eucalyptus, heerlijk en dan zo'n wapper die je kippevel bezorgt. Echt geweldig! Dan kom je dampend van de hitte de sauna uit, terwijl je het voor je gevoel koud hebt. Ik kan die opgietingen wel steeds beter hebben, ik zat ook altijd op de onderste rij, inmiddels ben ik een bankje hoger gaan zitten.

Ik moet ook binnenkort maar weer eens gaan. Volgens mij heb ik nog een kortingsbon liggen. En anders kan ik altijd wat Optimel punten verzilveren.

Ik heb een witte badjas, maar heb er bewust een andere (knaloranje) ceintuur omgedaan, want je ziet/hoort zo vaak dat mensen een verkeerde jas pakken (of slippers of handdoek). Ik heb dus ook lintjes om mijn slippers zitten en een opvallende handdoek :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:30

Mijn vriend hangt altijd zijn badjas over die van mij heen, dus dat werkt ook goed gelukkig! Want heb namelijk zelf een witte :+

De witte handdoeken heb ik wel vervangen haha, wil geen herhaling van het printjes verschil incident haha

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:45

Er is ook al eens iemand met mijn badjas weggelopen, net toen wij eraan kwamen. "oeps, ik dacht dat het die van mij was, oh sorry wat erg, bla bla bla" Dus ik dacht nog "ahh kan gebeuren, ze heeft vast een badjas die op die van mij lijkt, mijne is blauw en daar lopen er (veel) meer van rond". Zie ik haar een half uur later lopen met een groene badjas... Ik hoop maar dat ze kleurenblind was.

Ik ben inmiddels heel wat sauna's afgeweest (we vinden het leuk om allemaal nieuwe sauna's te proberen, en zijn nog een beetje zoekende wat onze "vaste" sauna gaat worden, maar overal waar ik geweest ben waren de opgietingen gratis. Heb ook nog nergens gehoord of gezien dat dat niet zo is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:47

Is iemand hier een keer bij Devarana in Den Bosch geweest? Ziet er prachtig uit op de foto's

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:48

Ik niet, maar mijn collega wel, en die vond het er geweldig! Die staat dus ook nog op ons verlanglijstje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:56

Kreeg er een maandje geleden een folder van binnen, die foto's :wow:

Afbeelding
Afbeelding