Iris82 schreef:MamboBeach schreef:Vind ik niet raar!
Wellicht ga ik niet zo snel over mn nek.
Had later al uitgelegd dat het bij wijze van spreken was
.Wellicht komt dat ook niet zo goed aan
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Vjestagirl schreef:Ik lees hier dat sommige mensen minimaal 1 en regelmatig 2 keer per dag douchen, dan 2 handdoeken gebruiken EN die handdoeken maar 1 keer gebruiken... Doen die mensen ook zelf hun was? En hoeveel handdoeken en washandjes hebben jullie dan wel niet? Je staat je toch helemaal het leplazerus te wassen en te vouwen dan?
?
. Vjestagirl schreef:Ik vind dit echt grappig. Stel, iedere-dag-schone-handdoek-dames, puur hypothetisch: je krijg n vriend wiens ouders het niet goed vinden dat je iedere keer een schone handdoek pakt. Of die op zichzelf woont en die 1 handdoek per week voldoende vindt en ook niet van plan is voor jou meer te gaan wassen, wat doe je dan?
Ik ben gewoon nieuwschierig, vind dit grappig...
Overigens krijg je je huidvet (die IEDEREEN heeft en aanmaakt) gewoon niet weg met water, maar oké.
Vjestagirl schreef:Oh, en alle meelezers die me vies vinden mogen komen ruiken hoor, niets vies aan mij of mijn huis.
.
Iris82 schreef:Maar dan droogt t toch uit? (lees je tenminste altijd)
) is het altijd snel droog. Mijn handdoek gebruik ik zeker wel een paar keer voordat hij in de was ga aangezien ik me er toch niet mee afdroog
Iris82 schreef:Creatas schreef:Mijne is overigens niet muf, alleen niet helemaal droog, maar wel met krullies dan
Jamaar de rest van mijn haar (mijn vleugels aan de zijkant) die gaan onwijs pluizen als ik met nat haar in bed ga.
En ik heb al droge punten dus lijkt me al met al een idee om over te slaan.
.
. Sabinee__ schreef:Denk dat het heel erg verschild wat voor type haar je hebt enzo. Ik slaap vaak met nat haar, maar geen last van pluis, muf, droog of juist vet.
Gewoon normaal met wat meer krul erin dan normaal.
Iris82 schreef:Sabinee__ schreef:Denk dat het heel erg verschild wat voor type haar je hebt enzo. Ik slaap vaak met nat haar, maar geen last van pluis, muf, droog of juist vet.
Gewoon normaal met wat meer krul erin dan normaal.
Is ook heel wisselend. Mijn zusje heeft daar helemaal geen last van en kan gewoon zonder styling los haar hebben.
Ik moet altijd haarlak sprayen (minimaal) omdat ik anders wegvlieg.
. Ivm met je hormonen e.d.