Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Herkeuring APK? Gaat je blikkie erdoor komen?
) en vlees

Dat vind ik te lekker. 

Simon1234 schreef:@ Sorry Nanne
Maar jij wilt een rechtvaardiging voor jezelf en dat ik iets anders zie, terwijl je het daar gisteravond mee eens was. Je had toch niet hoeven te vertellen wat er met je aan de hand is. Ik weet ook niet of het waar is. Veel borderliners in deze wereld. Ik zeg niet dat jij het hebt. Ik reageer ook niet meer. Het gaat je goed. Probeer niet de schuld op iemand anders te schuiven en dat is in dit geval mij. Maar ik wens je alle goeds toe en hoop dat je op de juiste manier wordt geholpen bij de GGZ.

Simon1234 schreef:@ Nanne,
Wat zeg ik. Veel borderliners in de wereld, ik zeg niet dat jij het hebt, dus ik beticht nergens iemand iets van, dus ik druk iemand geen stempel op. Dat bannen dat moet je vooral proberen te doen. Je geeft dat eigenlijk al in je topic aan "als het je te moeilijk wordt verzin je smoesjes". Het is voor jou (nog) te moeilijk om met je neus op de feiten te worden gedrukt.
@ WAvently
In haar mailtjes naar mij toe zegt ze wel dat haar eetstoornis komt door hetgeen er voorgevallen is. Maar ik houd hierover op.
Ik vind het prima als iemand mij een ban geeft of meederen, maar dingen die hier boven tafel worden gesproken en wat TS dan niet kenbaar maakt, ik mijn mond houd, dan krijg je nooit een objectief oordeel. Geeft niet. Succes!

Simon1234 schreef:@ Nanne,
Wat zeg ik. Veel borderliners in de wereld, ik zeg niet dat jij het hebt, dus ik beticht nergens iemand iets van, dus ik druk iemand geen stempel op. Dat bannen dat moet je vooral proberen te doen. Je geeft dat eigenlijk al in je topic aan "als het je te moeilijk wordt verzin je smoesjes". Het is voor jou (nog) te moeilijk om met je neus op de feiten te worden gedrukt.