Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen mijn kaak is dus niet goed gehecht, daar zit een behoorlijk gat in, maar ik ga over een week of 2 weer naar de kaakchirurg, dus ach! 
Jullie hebben wel een andere behandeling dan bij mij volgensmij. Bij mij word het gehecht en daarna een gaasje, na een week het gaasje eruit.
Dat smaakt naar verband+speeksel, echt heel erg vies. Heb ook een paar gekokhalsd maar toch de dag goed doorgenomen.
Ik ben volgens mij in november voor intake geweest bij de implantoloog, maar daarna moesten de papieren naar de verzekering voor goedkeuring en sindsdien niets meer gehoord
Ik heb nog gebeld maar moest maar afwachten.

zwaarder ook.. ik hoef toch niet te rijden dus maakt mij niet uit als ik zo stoned als een garnaal zou zijn.. ben anders echt bang dat ze de verdoving er niet in gaan krijgen.. 
& heb een half jaar geleden 1 verstandskies laten trekken omdat hij in mijn wang groeide. daardoor had ik heel veel pijn in mijn mond en kon mn mond ook bijna niet meer opendoen. kauwen, praten, lachen, gapen.. alles deed pijn! toch maar een afspraak gemaakt & samen met mn moeder heen gegaan. het was zo gepiept en heb er eigenlijk helemaal geen last meer van gehad.
& ga van de week toch maar even bellen voor een afspraak voordat het weer net zo erg wordt..

Dat mag toch niet? Verdoving aan beide kanten, of krijg je narcose? 
Was voor een andere behandeling verdoofd en hij was toch bezig.
) die ik mee kreeg stond dat je 5 dagen geen alcohol mag en niet mag roken ivm genezingsproces of iets.