Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iris82 schreef:Heeft tepelpiercing gehad en wil bv geven.
Piercing was er al een jaar uit en begint nu tijdens de zwangerschap enorm op te spelen.
Melkkanaaltjes die geirriteerd zijn en afscheiding produceren. Tepel heeft een rare vorm en is groter als de andere. Ik BAAL als een stekker van die piercing. Ook echt jong en onbezonnen.
Verder ook groter en beetje misvormd, tis eerlijk waar geen gezicht! Tepel irriteerd en heb soms het idee dat het loopt te ontsteken, niet fijn iig..
evaac schreef:t is heel raar, maar ik wil heel graag zwanger zijn.. t is zo'n mooi iets!
(al weet ik natuurlijk niet hoeveel pijn zoiets kan doen)
Yel schreef:Nou raar misschien, maar ben blij dat jij dat ook hebt haha.
Bij mij eruit gehaald na positieve test, maar ik heb ook rare dikke witte afscheidingVerder ook groter en beetje misvormd, tis eerlijk waar geen gezicht! Tepel irriteerd en heb soms het idee dat het loopt te ontsteken, niet fijn iig..

en tepel heb ik ook gehad en idd ziet er vreemd uit! maar had hem er al heeel lang uit wegens ontsteking poos nadat ik hem had
ik zal morgen ook even een foto plaatsen van mijn buik
maar hij ligt wel goed! ken 2 mensen die stuit hadden en keizersnede.. ik wil wel graag natuurlijk bevallen!
is zo raar met klossen eronder! 
tweetty schreef:@meloen Ja ik vroeg naar de hoge bloeddruk. Ik ben nu 14 weken en had 3 weken geleden al 90/140 dus ben bang dat het nog wel hoger word. Ik eet al zoutloos zoveel mogelijk. Heb jij medicijnen er voor of niet.
sefanja schreef:whahaha Thirty ervaringen? Ik luister altijd naar de verhalen van anderen, iedereen ervaart een bevalling anders... Zoals mijn zus en moeder, 1 keer puffen eruit, maar bij mijn schoonzus 2 dagen... Wij zien het tegen die tijd wel hoe het met ons zal verlopen...
)