hmmmm hoe maken jullie die newspaper nails? van youtube word ik niet echt wijzer. doe je dat met alcohol?
Er is een link van een youtube tut geplaatst op pagina 10 geloof ik.. Nagels lakken, dopen in alcohol, krant erop, 15 seconden aandrukken, krant eraf, en tada . Ik heb rum gebruikt , iemand anders wodka las ik.. Maar je schijnt gewoon 'rubbing alcohol' te kunnen kopen bij kruidvat? Ik heb gezocht maar niet gevonden, vandaar rum..
Ohja ik heb nog zo'n flesje thuis bedenk ik me net! wel eens mn piercings mee schoongemaakt. ga het deze week toch eens proberen.
Marisjuuuuuh
Geplaatst: 25-09-11 14:17
Ik kan waarschijnlijk aan partijen nagellak komen. ook de crack nagellak..
Zijn er hier mensen die hier belang bij hebben?
o.a china glaze, Fate Of Flower Nail Polish, rimmel, Catrice etc etc
Laatst bijgewerkt door Marisjuuuuuh op 25-09-11 14:31, in het totaal 3 keer bewerkt
XNienke_
Geplaatst: 25-09-11 14:17
die kranten nagels zijn echt heel makkelijk om te maken, en op wit zijn ze het mooist (vind ik ) dan kan je ze het beste zien. ik had dat toen gewoon met zo'n potje alcohol van de etos met zo'n irritante draaidop je moet de krant ook niet te lang op je nagels houden want dan blijft de krant plakken.. bij mij was 5 tot 10 minuten goed
Ik vroeg me al af waar je bleef DQ Ben nu trouwens aan het zoeken naar zo'n nagellak kastje als wat ik bij jou eens op de foto heb gespot, weet je toevallig nog linkjes?
heb nu don't feed the birds op.. alleen hij droogt erg langzaam! half uur gedroogd en toen een salade proberen te maken en nu zijn mn nagels half lelijk alweer...
XNienke_
Geplaatst: 25-09-11 15:52
Sabinee__ schreef:
5 tot tien min? Ik had 15 seconden en je ziet de tekst prima
oeps ikk bedoel seconde
xJolien
Geplaatst: 25-09-11 16:04
Marisjuuuuuh schreef:
Ik kan waarschijnlijk aan partijen nagellak komen. ook de crack nagellak..
Zijn er hier mensen die hier belang bij hebben?
o.a china glaze, Fate Of Flower Nail Polish, rimmel, Catrice etc etc
Ik gebruikte altijd nagellak maar mijn nagels gingen er helemaal kapot van. Heb nu bewust de hele zomer geen nagellak gebruikt en mijn nagels zijn echt perfect! Voor het eerst in jaren. Voor mij dus geen nagellak meer..
Marisjuuuuuh
Geplaatst: 25-09-11 17:29
Ik kan een klein partij-tje catrice krijgen op dit moment. Van alles maar 1 x dezelfde kleur. De prijs volgt waarschijnlijk vanavond.
De kleuren zijn: - 090 The Devil Wears red - 080 Lets talk about Barrie? - 020 Man, GO tango - 030 Meet me at coral island - 310 I See trough you - 280 London's Weather Forecast - 260 Blue's Brothers
Limited Edition Catrice Caramé - Ortiental Orange Catrice Caramé - Bronzed Brown Catrice Just Seconds - 170 Black Beauty Catrice Nude Sensation - Nude cream Catrice 60 Seconds nail couture - 030 Sophisticated Chic Catrice 60 Seconds nail couture - 110 Mystic Red Catrice 60 Seconds nail couture - 070 Rose Pink
Is hier interesse in:)?
Marisjuuuuuh
Geplaatst: 25-09-11 18:06
Ook kan ik op dit moment aan allerlei kleuren nagellak komen van de merken : Bon Bon, Love My Nails, Fogan Cosmetics. (in totaal 175 stuks)
In verschillende kleuren, de prijzen per potje is 1.85
verzenden kan in een gewone envelop ik wacht ff af f et doorgaat en dan maak ik een prijsje incl verzenden. als er dan genoeg interesse is dan bestel ik ze