Citaat:Koffiekan, je schrijft nu al anders dan je beginpost.
Opener en minder bang
De geest is uit de fles zoals Janouk het zo mooi zei.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Verder wil ik je ontzettend veel sterkte en kracht toewensen en als je je verhaal kwijt wilt mag je mij ook altijd pben!
Ik ga even moed verzamelen, en dan zal ik de vragen over m'n paardje via pb beantwoorden. Zonnetje81 schreef:En je kan zelf zien of je iemand kent...?

Vooral omdat mijn gevoel en mijn verstand de helft van de tijd elkaar tegenspreken.. Ik wil namelijk wel dat het zo snel mogelijk geregeld is met mijn paard, maar ik wil niet herkent worden.. Mijn gevoel begint te bleren dat ik niets kan typen, anders wordt ik herkent, mijn verstand zegt dat ik echt wel wat kan typen, maar niet te uitgebreid.. Ik wordt soms echt gek van mezelf (A). Laura_ schreef:ik weet niet of het een oplossing is hoor, misschien dat je dan alsnog wordt herkent. Maar is het geen idee om in overleg met een mod het paard te verkopen onder je SA? dat je echte naam wordt veranderd in deze?
Laura_ schreef:ik weet niet of het een oplossing is hoor, misschien dat je dan alsnog wordt herkent. Maar is het geen idee om in overleg met een mod het paard te verkopen onder je SA? dat je echte naam wordt veranderd in deze?
yvonnedv schreef:Laura_ schreef:ik weet niet of het een oplossing is hoor, misschien dat je dan alsnog wordt herkent. Maar is het geen idee om in overleg met een mod het paard te verkopen onder je SA? dat je echte naam wordt veranderd in deze?
lijkt me geen goed plan. Voor verkoop moet je meer gegevens vrij geven als dat ze wil.
Koffiekan schreef:Ik vind het nogal lastig om een beschrijving te geven van het paard of jullie vragen over haar te beantwoorden, aangezien ze ook op bokt te koop staat onder mijn 'echte' naam, en ik ben bang mezelf daarmee te 'verraden'...
Nouks schreef:Koffiekan schreef:Ik vind het nogal lastig om een beschrijving te geven van het paard of jullie vragen over haar te beantwoorden, aangezien ze ook op bokt te koop staat onder mijn 'echte' naam, en ik ben bang mezelf daarmee te 'verraden'...
Dat hoeft natuurlijk niet... Als jij naar aanleiding van één van onze berichtjes denkt "Hey, dat is misschien wel wat voor mijn paard" zou je eventueel 1 op 1 een PM kunnen sturen?