"Wegens omstandigheden..."

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:51

Citaat:
Koffiekan, je schrijft nu al anders dan je beginpost.

Opener en minder bang :j

De geest is uit de fles zoals Janouk het zo mooi zei.

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:55

Jeetje meid wat een verhaal! Ik kan me wel vinden in de mensen die hier aangeven dat aangifte een moeilijk verhaal gaat worden. Daar in tegen is een melding doen nooit verkeerd! Op het moment dat er meer meldingen/aangifte tegen desbetreffende persoon gedaan worden kun je altijd nog overwegen om aangifte te doen.

Verder vind ook ik het ontzettend knap hoe je het allemaal hier verteld! Je ziet in dat het zo niet hoort en bent bezig om ontzettende moeilijke en zware stappen te ondernemen. Mijn complimenten!!

Als ik iets voor je kan doen (omgeving Twente) dan hoor ik het graag :) . Verder wil ik je ontzettend veel sterkte en kracht toewensen en als je je verhaal kwijt wilt mag je mij ook altijd pben!

Je bent op de goede weg, ga vooral zo door!!!!!

vwmissy

Re: "Wegens omstandigheden..."

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 11:09

poeh... verschrikkelijk dit, helaas ook hier iemand die ongeveer hetzelfde meegemaakt heeft .
als ik je kan helpen hoor ik het graag .
omgeving , zwijndrecht tot breda (en alles daartussen natuurlijk)

heel veel sterkte meid !

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 11:52

justkid schreef:
Citaat:
Koffiekan, je schrijft nu al anders dan je beginpost.

Opener en minder bang :j

De geest is uit de fles zoals Janouk het zo mooi zei.

Daar lijkt het wel op ja :o, gisteren ook een goed gesprek gehad met B.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:03

+:)+

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:04

Ik heb net het hele topic gelezen, jeetje wat heb jij allemaal moeten meemaken.. Tips kan ik je niet geven, ik ben het wel eens met wat anderen zeggen. Ik wou dat ik je kon helpen, zoals iedereen hier wel wilt geloof ik, maar ik denk dat dat niet in mijn macht ligt. Maar mocht je iemand nodig hebben (omgeving Alblasserdam, Nieuw-lekkerland, oud-Alblas, ridderkerk en papendrecht) zal ik voor je klaarstaan.

Echt heel veel sterkte!
En je klinkt idd al wat sterker&opener dan voorheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:05

Mocht je uit Twente komen wil ik wel met je mee. En als je paard in de categorie "netjes gereden en redelijk groot en enigszins braaf" valt weet ik misschien zelfs nog een goed adres voor hem :j

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:12

Als je paard een leuk springpaard is weet ik ook nog misschien wel iemand! :D

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 12:35

Ik vind het nogal lastig om een beschrijving te geven van het paard of jullie vragen over haar te beantwoorden, aangezien ze ook op bokt te koop staat onder mijn 'echte' naam, en ik ben bang mezelf daarmee te 'verraden'...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:39

Je mag ook pb sturen met nee is niet geschikt. En als iemand je kan helpen met de verkoop neem ik aan dat diegene toch wel discreet zal zijn?

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 12:41

Dat hoop ik... Hoewel mijn vertrouwen in de eerlijkheid van mensen op dit moment niet echt helemaal naar behoren functioneerd ;) Ik ga even moed verzamelen, en dan zal ik de vragen over m'n paardje via pb beantwoorden.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:43

Er staan zoveel paarden te koop dat een vage omschrijving echt niet meteen naar jouw paard zal leiden
Heb je intussen al contact gezocht met de sites die hulp bieden of/en bokkers uit jouw omgeving????

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:43

En je kan zelf zien of je iemand kent...?

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:51

heb tot pagina 10 alles uitgebreid gelezen, en ik moet zeggen, er zitten hier een hoop mensen tussen met het hart op de juiste plaats. Steun volop. Ik hoop dat je met hun tips adviezen een heel eind komt.

Aangifte zal ik zekers doen als ik jou was, maar alleen wanneer voor jou de tijd daar is.

Voor je paardje komt wel een oplossing, genoeg mensen hier, die hem kwijt kunnen.

Weens je veel sterkte en wijsheid, maar vooral kracht, kracht op voor jezelf op te komen. Kracht om dit te stoppen. Met de hulp tips en adviezen die je hier krijgt ( ook via pb) moet het gaan lukken. Kom meid, jij kan het

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 13:17

Zonnetje81 schreef:
En je kan zelf zien of je iemand kent...?

Met pb kan ik dat inderdaad dus beantwoorden, zolang ik diegene niet ken, maar in het topic.. Stel dat er nu nog niemand gereageerd heeft die ik ken, wil dat nog niet zeggen dat die het topic nooit lezen... (Oké. Ik ben echt een schijterd, ik weet het... Misschien hoef ik ook wel niet zo voorzichtig te zijn als ik nu ben, maar vind het gewoon eng...)

Overigens volgen de ontwikkelingen elkaar in rap tempo op. Mijn moeder deed vanmiddag de uitspraak: "misschien ben ik wel een beetje overspannen".. (Ik denk dat dat misschien wel weg kan...)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 13:19

Maak je niet zo druk. :)
Als jij iets niet wilt zeggen doe je het niet, simpel toch? :)

Probeer echt even met je moeder te praten......

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 13:33

Klinkt heel simpel ja, maar dat is het niet helemaal :P Vooral omdat mijn gevoel en mijn verstand de helft van de tijd elkaar tegenspreken.. Ik wil namelijk wel dat het zo snel mogelijk geregeld is met mijn paard, maar ik wil niet herkent worden.. Mijn gevoel begint te bleren dat ik niets kan typen, anders wordt ik herkent, mijn verstand zegt dat ik echt wel wat kan typen, maar niet te uitgebreid.. Ik wordt soms echt gek van mezelf (A).

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 13:36

ik weet niet of het een oplossing is hoor, misschien dat je dan alsnog wordt herkent. Maar is het geen idee om in overleg met een mod het paard te verkopen onder je SA? dat je echte naam wordt veranderd in deze?

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 13:43

Koffiekan: Doe niks waar je je niet goed bij voelt. Maar wees niet bang dat wij je herkennen. Want tenslotte,
wie zijn wij? Ook maar mensen achter een pc, en wsl kent niemand je persoonlijk.
Iedereen heeft zijn verhaal, hier zijn ook mensen die misbruikt/aangerand/verkracht zijn geweest.
Ze kunnen er ook met jou hier over praten. Tenslotte meid, heb jij niks om je voor te schamen...

Maar hij wel...

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 13:46

Het zou fijn zijn als je (hier of elders) toch een vertrouwenspersoon weet te vinden......
Ik denk dat het heel belangrijk voor je kan zijn als je je verhaal aan iemand kwijt kan.
Iemand waarvan je weet dat die zijn mond weet te houden en niets zal doen zonder jouw goedkeuring.
Ik hoop voor jou dat je hierin een gokje durft te nemen......het kan je zo veel opleveren....

al is het alleen al telefonisch of via mail

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 13:55

Laura_ schreef:
ik weet niet of het een oplossing is hoor, misschien dat je dan alsnog wordt herkent. Maar is het geen idee om in overleg met een mod het paard te verkopen onder je SA? dat je echte naam wordt veranderd in deze?

lijkt me geen goed plan. Voor verkoop moet je meer gegevens vrij geven als dat ze wil.

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 13:55

Laura_ schreef:

Dat zou ik het een heel goed idee gevonden hebben als ze niet al onder mijn eigen naam te koop had gestaan.. Ik weet het, mijn angst om herkent te worden is misschien overdreven, maar ik vind het een heel eng idee. Ik zie meteen helemaal voor me dat iemand van een stal waar ik wel eens kom ofzo naar mijn ouders gaat 'veel sterkte gewenst voor jullie dochter' ofzo... Of dat mensen die ik ken heel erg teleurgesteld zijn dat ik hen niet in vertrouwen genomen heb...

Ik wil nogmaals mijn enorme waardering uitspreken voor jullie medeleven, tips en ideeën! Ik weet dat ik het al vaker gezegt heb, maar het doet me gewoon ontzettend goed :)

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 13:56

yvonnedv schreef:
Laura_ schreef:

lijkt me geen goed plan. Voor verkoop moet je meer gegevens vrij geven als dat ze wil.

Dat ook inderdaad...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 13:58

Koffiekan schreef:
Ik vind het nogal lastig om een beschrijving te geven van het paard of jullie vragen over haar te beantwoorden, aangezien ze ook op bokt te koop staat onder mijn 'echte' naam, en ik ben bang mezelf daarmee te 'verraden'...

Dat hoeft natuurlijk niet... Als jij naar aanleiding van één van onze berichtjes denkt "Hey, dat is misschien wel wat voor mijn paard" zou je eventueel 1 op 1 een PM kunnen sturen?

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 14:00

Nouks schreef:
Koffiekan schreef:

Dat hoeft natuurlijk niet... Als jij naar aanleiding van één van onze berichtjes denkt "Hey, dat is misschien wel wat voor mijn paard" zou je eventueel 1 op 1 een PM kunnen sturen?

Daar zat ik inderdaad aan te denken :)