als je wilt leren tatooëren kun je namelijk nergens terrecht tenzei je heel erg veel geluk hebt en de juiste shop treft, met het juiste portfolio en ze iemand in de leer willen nemen of wanneer de juiste kennisenkring hebt (een vader of oom die tattooeerd bijv.)
Ik wil ook leren tattooeren, en mij gaat het ooit lukken
laat me neit uit het veld slaan hihi. Heb al positieve feedback gehad op mijn portfolio, als ik meer kan laten zien wat mijn eigen tekenstijl is, en een beetje aparte stijl ontwikkel mag ik terug komen. Dus wie weet over een jaar dat ik bij haar in de leer mag
Ben druk bezig met tekenen en momenteel kijken of ik iets met pastelkrijt gedaan krijg dus ^-^(moet bekennen dat ik niet op mezelf tatooeer maar op mijn vriend
)...er zijn gewoon veel dingen die je jezelf niet aan kunt leren denk ik, en die wil ik heeel graag leren van een artiest waar ik tegenopkijk. 

Mijn lip is ook door hun gedaan 
(nouja ok niet vroeg, maar voor mij wel) Ik snap dat als je een piercing wil laten zetten en de shop is dicht dat je dan naar een ander gaat, maar met tattoo's zou ik dat nooit doen, maar naar mijn 1e keus gaan al moest ik maanden wachten! Vandaar mijn verwarring