Wildgirl schreef:Cin_penotti schreef:Ik vind het apart dat je zo lacherig over een abortus kunt doen. Ik denk dat het besef later komt (als je misschien kinderen hebt of probeert kinderen te krijgen) (wat misschien nooit meer lukt, KAN een gevolg zijn van de ingreep) Ik vind de manier van schrijven respectloos omdat je ook op een mindere lacherige toon aan kan geven hoe het voor jou voelt. Ik snap dat het voor jou voelt als de beste oplossing en ben absoluut niet tegen abortus maar wel als je zelf onvoorzichtig bent en abortus als een oplossing ziet om van je probleem af te komen.JIJ hebt sex gehad en ik vind dat je jezelf er erg makkelijk vanaf maakt door zo maar een abortus te plegen. Ik zal half bokt wel over me heen krijgen maar zo denk ik er over.
Makkelijk?
Jezus nog aan toe, hoe krom is de wereld?
Denk je dat een kind erop zit te wachten om geboren te worden in een omgeving en bij ouders waarbij het niet welkom is?
Om dat je leven lang mee te dragen?
Om daardoor minder goed te kunnen functioneren,minder zelfvertrouwen te hebben etc?
En dan heb jij het over makkelijk?
@susannex, voor TS IS het ook helemaal niks snap dat dan....niet iedereen kijkt hetzelfde aan tegen het krijgen van kids
@stef, tegelijk
Dus ze doet er niet makkelijk over?? Het gaat om een kind hoor wat ze uit haar buik heeft laten peuteren en doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ze spreekt zich ook tegen over dat ze geen kinderen wil. (maar als ze wel kinderen wil op jonge leeftijd) Natuurlijk kan dat maar goed. Ik vind deze lacherige toon waarop ze haar verhaal verteld respectloos en gevoelloos. En mag dat dan niet MIJN mening zijn? Zoals dit HAAR mening is.

)
.