InekeH87 schreef:@duchambre Ik eet al jaren veel te weinig, onbewust dat wel. Ik dacht dat ik er iedere dag makkelijk aan de 2000 kCal kwam. De laatste tijd ben ik het bij gaan houden en toen pas er achter gekomen dat het te weinig is.
Phormicola. Ehm volgens mij zijn de percentages 50% eiwit, 30% vetten en 20% koolhydraten. Ik moet het nog wel even nazoeken. Ze zeggen op de site in ieder geval dat je bijna alleen maar eiwitten en minimaal koolhydraten binnen moet krijgen. Het dieet bij de fat burner express bestaat uit vlees/vis, groenten, fruit, wat kaas en beetje kwark en 20 gram noten per dag. Daarbij moet je dus ook 1 tot 2 maatlepels van dat eiwitpoeder per dag eten, dat laat ik achterwege.
Dat klint als Atkins alleen meer koolhydraten en eiwitten

Om heel makkelijk aan extra eiwitten te komen kun je alleen het witte gedeelte van eieren eten, dus de dooier weggooien (of aan de hond geven
)
)
. Ik heb netjes om 7 uur al ontbeten en toen om 11 uur een tussendoortje. Heb eigenlijk helemaal geen zin in de lunch, misschien dat ik die pas rond 3 uur ofzo doe. Dan van tevoren misschien ook nog even de sweat als extra doen.
En dan nog een kop koffie...en nog 1 
?
...