Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
toch stiekem een opluchting!
Maar vond de fotos nu al super duidelijk so leuk ! Ze drukte iets met de echo camera op me buik en de baby was zo van blegh laat me met rust en draaide zich om tijdens de echo zo lief! 
Dan loop je 1 dag voor op mij hahaha
:D doe maar duur alles nieuw hihi..
geeft aan wanneer de baby kamer te warm is,, of te koud,, je kunt alle liedjes afspelen of 1 enkel liedje ( mijn zoontje luisterd het hele riedeltje en valt tevreden in slaap ) de batterij gaat heel lang mee,, en het mobiele apparaatje kan echt ERG ver voor de verbinding weg valt. ook kun je op het mobiele ding wat naast je bed staat door praten anar het kindje, en kun je bijvoorbeeld een lampje aan doen of de muzekjes af laten spelen,, heel handig mijn kindje wordt gelijk rustig met het lampje aan en muziekje aan,, IDEAAL 
t gaat zo snel,, die 30 weken zijn om voorbij je het weet.
!! Wij hebben geen baby ( zijn we mee bezig ) Maar mijn best vriendin heeft een kindje en mijn schoonzus en wij hadden een kamer over dus hebben het al helemaal ingericht !
als je die nog hebt
ik heb mijn kamertje kunnen overnemen van de buren, het is al ECHT oud en er hebben heel wat kinderdjes in geslapen ( ik ken ze allemaal ) en dat maakt dit kamertje voor ons zo bij zonder,, het is geloof ik nu 17 jaar oud hihi, ( het matras en beddengoed etc is wel allemaal nieuw hoor ) t blijft gewoon leuk dat kleine spul