Wat een emotioneel verhaal.. En wat goed omschreven! Heel veel sterkte nu, met het een jaar later... Maar ook gefeliciteerd, met jullie 2e wondertje! Ik duim voor de 20weken echo!!
Sabini
Geplaatst: 26-04-12 12:42
Jeetje ik heb met een brok in mijn keel je verhaal van A tot Z gelezen. Wat mij, naast het verlies van Levey, nog meer is bijgebleven is jouw ijzersterke band met Dennis. Daar heb ik echt bewondering voor Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik duim voor jullie dat er een supergezond sterk mannetje of meisje geboren zal worden.
Jezus wat een ingrijpend verhaal. Ik heb zelf een dochtertje van 5 maanden en kan me dan ook wel iets voorstellen bij hoe je je moet hebben gevoeld. Hopelijk gaat deze zwangerschap goed en krijgen jullie een gezond kindje.
Wat een aangrijpend verhaal zeg, kippevel over heel mn lijf! Gefeliciteerd met jullie tweede zwangerschap. Hopelijk hebben jullie zometeen een prachtig tweede kindje die jullie in je armen kunnen sluiten. Dat er maar een supergezond kindje geboren mag worden!
manfredie
Geplaatst: 26-04-12 15:30
enorme dikke tranen rollen over mijn wangen ....zit helemaal in je verhaal. wat een enorme nare emotionele rollercoaster die je mee moet maken... ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken van je verlies...
manfredie
Geplaatst: 26-04-12 15:32
was helemaal verbouwereerd door je emotionele verhaal dat ik niet gelezen heb dat jullie in blijde verwachting zijn. van harte gefeliciteerd!!
Fiebie
Geplaatst: 26-04-12 15:41
TS, ik vind je echt een kei in het vertalen van je gevoelens.
Diep respect hoe jullie met dit verdriet zijn omgegaan. Daarnaast ook heel eerlijk tegenover jullie zelf maar ook tegenover Levey, heel erg knap. Zo snel zwanger en dan later dit nieuws/verdriet zo samen verwerken, echt ongelofelijk. Wat een sterke band heb je dan met elkaar.
Ik wens jullie ontzettend veel geluk toe, heel erg veel gezondheid en kracht de aankomende periode met de zwangerschap!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 26-04-12 21:21
gefeliciteerd met deze zwangerschap. Spannend die 20 weken echo. Ik wens jullie veel sterkte. het komt vast wel goed.
Wat een naar verhaal! Ik hoop echt voor jullie dat deze zwangerschap wel goed verloopt, en jullie straks lekker van een (gezond) kindje kunnen genieten!
Wooh wat heftig zeg.. Heb het met tranen in mijn ogen gelezen! En wat schrijf je het goed zeg! Ik schuif me volledig aan bij Fiebie. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Lijkt mij best dubbel. Ik wens jullie al het geluk toe.
kaatje77
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-12 09:14
Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden en troostende zinnen.....
We hebben ze saampjes weer met tranen in onze ogen gelezen. Woorden doen zoveel en dan nog van wildvreemden, dat doet ons goed!
Vanaaf gaan we even naar onze kleine vent. Het voelt als de dag van gisteren, maar het is alweer een jaar geleden.......pfffff
Laatst bijgewerkt door kaatje77 op 27-04-12 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt
heel veel sterkte vandaag. ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Heel veel geluk met jullie tweede wonder. rust zacht levey ..
Thea_Ste
Geplaatst: 27-04-12 10:09
liefste TS, ik kan jou en je vriend alleen maar heel veel sterkte wensen, niemand zou zoiets mogen meemaken..
annmary
Geplaatst: 27-04-12 10:11
Tsjee, hier staan de tranen ook in mijn ogen... je gevoelens zo mooi verwoord. Heel bijzonder dat jullie nog een beetje tijd met hem hebben gehad, en wat een fantastische partner heb je volgens mij.
Heel erg veel sterkte gewenst vandaag met het herdenken van Levey, en ik hoop met heel mijn hart dat jullie dit keer wel een gezond kindje is gegund.