Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Chatelaine schreef:Nou net mijn xolair weesten halen in het ziekenhuis,en gevraagd naar de trillingen. Ik wordt maandag terug gebeld,ze gaat overleggen met de arts of mijn bloedspiegel moet worden geprikt en daarnaast gaat ze de producent van xolair bellen of het door de prikken kan komen en er meer mensen met mijn bijwerkingen zijn,

Quellian schreef:Vanmorgen heb ik de Histamine Provocatietest gehad, niet zo prettig zeg!
Ze zijn halverwege gestopt, omdat de achteruitgang niet meer mocht zijn dan 20% en daar zat ik al rap aan. Ging bijna om daar, dus heb gepuft.
Overmorgen de fietstest.
Merel_Brit schreef:Wow wat een medicatie lees ik hier! Slikken jullie dat vast dagelijks of alleen in slechte periodes?
Ik heb astma sinds mijn vierde. Eerste paar jaar drama's. Daarna jarenlang eigenlijk alleen ventolin gebruikt als het nodig was. 3 jaar geleden had ik een hele slechte periode, flixotide, seretide, vengulair en ventolin. Maar nu gaat het eigenlijk heel erg goed. Ik heb het soms benauwd, bijvoorbeeld van de hooikoorts of zoals deze dagen van de mist, maar met een shot ventolin is het eigenlijk snel over.
Vervelende is dat ik een slechte conditie heb en voor bijna alles allergisch, maar echt "spontaan" komt het bij mij zelden op.
Wat zijn voor jullie echt de vervelende situaties? De stal opstrooien is bekend bij mij, en ik vind het heel vervelend als ik van iemand een bos bloemen krijg. Als daar sterk geurende bloemen in zitten moeten die echt het huis uit!
En springparcours zijn ook behoorlijk lastig, omdat ik dan vergeet te ademen.
Maar als ik een paar dagen van te voren flink medicijnen neem lukt dat meestal wel. 
En daar heb je echt last van, jeuken en dik en blehhhh.