En 20 euro voor een afspraak die eigenlijk niet door is gegaan. (mijn verstandskies zou verwijderd worden, maar hij lag te diep dus ik werd weer naar huis gestuurd) Denk maar niet dat we die gaan betalen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
. Ik had ook van die zakjes ibuprofen die bruisen op, werkt heel goed maar ik krijg er weer koppijn van...
.
. Het werkt echt goed maar ik kan er dus niet tegen.
De hechtingen zijn er allemaal uit, en de wonden zijn flink aan het genezen. Alleen heb nog wel enorme gevoelige tanden af en toe, de TA zei dat het komt doordat ze er toch in hebben zitten rommelen.
Misschien als je voor de laatste verstandskies moet, even vragen aan de HA of je iets tegen de pijn kunt krijgen? Wietsje92 schreef:Nessa,
ik ben ook naar de tandarts gegaan omdat ik zo´n pijn had en echt dacht dat het ontstoken was, maar dat was dus ook niet zo. Ik ben pijnstillers wezen halen bij de HA, omdat ik sowieso niet veel Ibuprofen mag ivm ziekte van Crohn. Deze werkten wel heel goed, en ook langMisschien als je voor de laatste verstandskies moet, even vragen aan de HA of je iets tegen de pijn kunt krijgen?