Heb het in m'n omgeving al zo vaak gezien... Je valt keihard af en komt vervolgens 2 keer zo hard weer aan. En natuurlijk denkt iedereen: mij overkomt dat niet! Maar ik heb 't in mijn omgeving al te vaak zien gebeuren. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb het in m'n omgeving al zo vaak gezien... Je valt keihard af en komt vervolgens 2 keer zo hard weer aan. En natuurlijk denkt iedereen: mij overkomt dat niet! Maar ik heb 't in mijn omgeving al te vaak zien gebeuren.
Toen ik op de helft was heb ik het weggegooid, bij het laatste slokje (lees: met neus dicht, doorslikken en gelijk terwijl ik m'n neus nog dicht had crystal clear erachteraan voor de smaak) Nu dus maar proberen met magere (vruchten)joghurt. Verder heb ik ook nog de cookie en creme smaak, ben benieuwd hoe die gaat bevallen, die heb ik meegenomen voor vanmiddag.
En bewegen erbij.. fietsen naar het werk, wandelen etc.
) Heb wel een abbo die nu tijdelijk is stopgezet, anders is het gewoon doodzonde van mijn geld

winnietje3 schreef:Niet bepaald hetgeen waar je op dat moment trek in hebt,
vergt nogal discipline om alleen gezonde dingen te pakken.
Plus dat als je zorgt dat je alleen maar gezonde dingen bij je hebt, je niet eens iets slechts kan eten.winnietje3 schreef:Niet bepaald hetgeen waar je op dat moment trek in hebt,
vergt nogal discipline om alleen gezonde dingen te pakken.
Ik zorg er ook voor dat m'n maag niet uit kan rekken tijdens een maaltijd.
Als ik nu uit eten ga moet ik de helft van m'n eten aan m'n man geven
Dat is me nog nooit eerder gebeurd hoor!
Geen zogenaamd gezonde producten nemen (liga's, lu crackers, fruitontbijt enz) en dan kom je al een heel end. Hoe harder een product doet alsof 't gezond is, hoe slechter 't vaak is. Of het lijkt dan alsof 't veel scheelt met 't normale product (bv light/0% vet varianten) maar dan scheelt 't eigenlijk maar minimaal.