Ohhhh, ik heb wat leuke nieuwe dingen bij mijn bestelling gekregen! Denk dat ik daar maar eens cadeautjes van maak voor mijn klanten!
Heb 4 nagellakjes, 3 bodylotions, 2 nagelsticker velletjes en een franch manicure setje gekregen
Izie
Geplaatst: 24-02-11 15:27
Tallie1979 schreef:
Izie schreef:
Ik kwam toevallig vandaag langs Claire's, en heb de cocacola cherry
Hoeveel was je daar kwijt? Hier kosten ze 3,95 per stuk..
3,50 waren ze hier
Alwiene
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-11 15:54
Tallie1979 schreef:
Ik heb nou van die schattige hartdoosjes!
Hou op, die smaak choco/cherry loert naar me. Maar ik wou dat het een gewone lipsmacker was, want ik vind de doosjes niet geweldig, lijken me onhandig meenemen en bovendien zijn ze duurder en dan loopt mijn koophobby straks helemaal uit de hand
Hahaha! Ja, zijn duurder omdat ze inkoop ook veel duurder waren
Alwiene
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-11 15:59
Tallie1979 schreef:
Hahaha! Ja, zijn duurder omdat ze inkoop ook veel duurder waren
Haha dat snap ik, bedoelde het ook niet zo van dat jij ze duur maakt, maar wel dat het dan voor mijn portemonee steeds minder leuk wordt. De gewone smackers zijn nog wel te doen!
Nagelstickers Tallie heb je de classic melon al binnen? Ik wil m zoo graag hebben
edit: wat is het verschil tussen setje pink raspberry melon 1 & 2? dat ze in een ander tasje zitten ?
hamsterfan
Geplaatst: 24-02-11 17:19
Cotton Candy vind ik helemaal niet naar suikerspin smaken Wat is echt een smacker die je moet hebben (van de classics zeg maar)? Want ik wil graag nog wat smackers er bij (ondanks dat ik er dus al 9 heb ) Maar er zijn gewoon té veel smackers die er lekker uit zien (Skittles, Fanta grape, Fanta orange, Strawberry banana, Cocos, Pineapple etc.) en ik vroeg me af welke jullie echt zo lekker vinden dat je zegt; 'Die moet iedereen hebben!' (Dus niet allemaal ) Ik heb; Vanille, Watermelon, Strawberry, Kiwi, Cotton Candy, Mango, Tropical Punch & Wild Raspberry
De eerste 3 zijn toch wel het lekkerst vind ik En vooral aardbei blijf ik gewoon steeds smeren als ik hem in me broek zak heb zitten Watermeloen heb ik gister gepakt, aangezien ik geen idee heb waar me Strawberry is Die heeft trouwens ook al 3x de was overleefd
Haaa ik heb er gigantisch veel uit Atlanta gehaald bij de World of Coca Cola en bij de Amerikaanse Walmarts. Heb nu Coca Cola Cherry, Coca Cola Vanille, Coca Cola, Sprite, RootBeer, 2x Fanta Strawberry, Fanta Orange, Fanta Grape, Mountain Dew, Skittles Strawberry Starfruit, Skittles Banana Berry en Skittles Mango Tangelo. De rest heb ik weggegeven
oohjaaaa ik ben nu ook verslaafd! toevallig zag ik bij de DA een paar lipsmackers.. cola, fanta en sprite. Ik heb nu de fanta (mjammie!) en blijf ook de hele dag smeren, tot ergernis van vriendje want die moet echt helemaal niks hebben van plakkende lippen ik wil nog meer smackers.. eerst maar even sparen denk ik
Hmmm dit klinkt echt heel erg lekker! Maar is het niet zo dat je lippen er van uitdrogen? Dat heb ik bij Labello altijd wel.. en dat vind ik vervelend.
Tallie1979
Geplaatst: 27-02-11 20:21
Mijn lippen drogen er niet van uit.. Maar ik smeer dan ook de hele dag!!
Ik heb mezelf een liquid watermelon en bubblegum kado gedaan! Zijn ook nieuw in de shop! Die bubblegum is echt VET LEKKER!! ( watermelon ook, maar die kende ik al! )
Mijn lippen drogen er ook niet van uit. Ik smeer af en toe heel fanatiek, maar bijvoorbeeld voor de nacht totaal niet want dat vind ik niet fijn, en heb dan 's morgens geen uitgedroogde lippen ofzo