Focussed schreef:200 euro extensions exclusief zetten... kan je echt wel heel veel mooie extensions krijgen hoor...
Net zoals de Luxy´s ... die zijn tussen de 80 en 100 en dat is echt topkwaliteit REMY haar..
Zou je het net zoals Nero moeten laten inzetten... Weet niet wat zij ervoor betaalt heeft. Maar zeg €100,- dan kost het je tussen de €180 en €200 euro en dan heb je alles in je haar zitten

Maar Luxy's zijn clip ins, om daar wax extensions van te maken is een heel gedoe.
Ik ben geen fan van clip is, het is heel mooi haar maar heb ze ook gehad met clipjes (ander soort haar maar werkt hetzelfde)
ik werd een beetje gek van elke keer in doen, en als (bijvoorbeeld met uitgaan) iemand ook maar perongeluk aan je haar trekt dan zit het alweer fout.
Ook moet je het dan weer uithalen enz. Wax extensions voelt zo echt en fijn aan!

En vooral als je de eerste keer extensions neemt zou ik niet gokken of willen besparen op het aantal of kleur.
Ik zou naar een kapper/extensionssalon gaan en je daar goed laten adviseren over het merk, en aantal.
200,- Is echt weinig, daar heb je geen indian gold voor denk ik. (In een kapsalon) En bestellen is een grote gok.
Als je eenmaal extensions hebt gehad weet je welke kleur en aantal je moet hebben, dan kun je het wel doen.