tja mijn broodje shoarma was misschien ook niet zo goed. wel veel sla in gedaan, en per broodje een lepel vlees. wel 3 broodjes gehad, kon het niet weerstaan.
morgen weer wegen, hoop dat er weer wat af is, zit al 1,5 week op zelfde gewicht.
waarschijnlijk omdat ik niet echt kan sporten, ivm pfeiffer. iemand nog tips om toch iets qwa beweging te doen, wat niet veel energie kost. Wat dat heb ik voor de rest van mijn dag nodig.
Normaal is dat witte spaghetti, mager runder gehakt en een pak gezeefde tomaten (de saus) + pakje kruiden voor spaghetti en dan lekker veel oude geraspte kaas eroverheen..
Vanaf vandaag is dat volkoren spaghetti, mager rundergehakt, verse groentes (zo'n spaghetti-pakket ) en van Grand Italia een potje pastasaus, net genoeg voor bovenstaande met een beetje slankie geraspte kaas.
Het was alleen niet lekker, ik heb amper smaak en al helemaal geen trek
hihi ik had donderdag bijna dezelfde pasta gemaakt verse volkoren spaghetti met mager rundergehakt (veeeeeeeeeeeel minder gehakt erdoor dan ik normaal zou doen) 500 gram!!!!! italiaanse roerbakgroente en rode pastasaus, en het verassende.. het was nog lekker ook
Ik eet mn leven lang al volkorenpasta thuis zonder saus, met verse groenten komt omdat mamsie heel lang op zoek is geweest naar het juiste dieet, bij haar werkte dr. Frank heull goed en ze blijft nu ook echt goed op gewicht
Van lekkere dingen afblijven vind ik niet heel moeilijk, ik zit met een ander (schaamschaam) probleem.
Ik rook, en nu gaan jullie me vast haten; (Ik drink graag rum cola en niet weinig ook)
Patriciavt
Geplaatst: 22-01-11 23:01
Whaha
Iedereen hier heeft heus slechte gewoontes
Ik ben gek op een boswandeling En dan niet in het bos lopen (ja ook wel ) maar gewoon een hele fles boswandeling Alleen ben op dit moment zo sterk en gemotiveerd dat ik de alcohol even laat staan En ik ben ook lui, maar heb vooral last van SOG..(studie ontwijkend gedrag) Ben namelijk al 2 jaar bezig met afstuderen terwijl ik dat met 6 weken klaar zou kunnen hebben
En ik kan geen nee zeggen
pirouetje
Geplaatst: 22-01-11 23:05
die fles boswandeling krijg ik ook wel uit hoor en ik rook een beetje teveel en heb een probleempje met energiedrankjes ... Alhoewel dat momenteel tot 1 per dag is gereduceerd En ik ben verslaafd aan bitten kopen Dus... je bent niet alleen
AmyII
Geplaatst: 22-01-11 23:07
Ik kan an-so-luut geen nee zeggen tegen alcohol... Okee, mijn dagelijks leven gaat voor maar als ik me oliebol voel ofzo, en ik heb verder geen verplichtingen (behalve huiswerk) pak ik een paar borrels... Nou is dat nog niet eens zo erg, maar ik vind het al sinds mijn 16e heel normaal om je overdags klem te zuipen. (en ja, nu heb ik er ook een paar op, anders had ik dit nooit durven posten)
Patriciavt
Geplaatst: 22-01-11 23:08
Ik was verslaafd aan setjes Heb de ES Terra stripe-inn hier liggen, die is laastst (zonder bandages) voor 124.- excl verzenden verkocht op bokt Ik kan em niet wegdoen, emotionele waarde, maar t is wel het enige nog ongeveer wat ik heb nadat mijn ruin overleed en mijn merrie verkocht is
Ik had ook een chocoladeverslaving... maar nu ik geen suikers meer eet (bijna niet meer dan) heb ik daar geen last meer van
Het scheeld dat ik vandaag en morgen 8 km fiets, dus heb wel mijn beweging..
Mijn schema voor morgen
O; 2 boterhammen, 1 met slankie 20+rucola en 1 met kaas+rucola T; Mango L; Caracotte's of boterhammen met kaas, slankie of zalm ofzo T; Appel + Kaneel (als het goed is, ga morgen even kopen) A; iets met rijst, geen idee wat voor vlees erbij komt. met doperwtjes en sperziebonen T; geen idee
Ik zit morgen op wedstrijd, kweet niet goed hoe ik dat ga doen ivm eten, normaal eet ik niet op wedstrijd (drinken wel dus...lees : alcohol)
AmyII
Geplaatst: 22-01-11 23:23
Ik heb het momenteel redelijk in de hand met drank...misbruik, ik mag er nog maar drie van mezelf, een keer in de week. Dat gaat me nu redelijk af, hoor! Maar toch... Ben toch bang voor een zwak moment.
Rennie89
Geplaatst: 22-01-11 23:25
Ik zou erg met alcohol oppassen hoor ik heb vroeger ook behoorlijk wat er vanaf gezopen met als resultaat dat mijn maag nu niet goed functioneert. heb een teveel aan maagzuur en dat is echt heeeel vervelend. en door mijn overgewicht is het nog vervelender neem nu bijna nooit meer alcohol
pirouetje
Geplaatst: 22-01-11 23:26
Je doet toch al iets aan als je nog maar 1 x in de week er 3 drinkt. Volhouden meid
het is in elk geval wel een verbetering dat zeker Is je intentie ook om te stoppen of niet?
Patriciavt
Geplaatst: 22-01-11 23:29
Ik heb niet zo'n probleem met alchohol Komt denk ik ook omdat m'n vriend het niet zo nauw neemt met een paar biertjes, en dus regelmatig flink aangeschoten ofwel dronken is in het weekend. Ik zie hem alleen in het weekend (hijs van ma tm vr intern bij de luchtmacht) dus ik kan me er mateloos aan irriteren Hijs nu naar Feyenoord, daarna gaat hij nog even naar de kroeg. Officieel had ik nu slaapdienst, maar ben dus ziek, dus had sowiezo niet meegekunt.
Ik heb meer zwakte voor chips Maar ook dat heb ik goed in de hand. Had zakjes 'chips' van Modifast gevonden, maar die zijn nu ik er 3 op heb verdeeld over deze week toch niet zo lekker
Enne, minderen is een heel goed doel! Volhouden
Edit: Och heden.. ennu staat het 0-1 voor Feyenoord ook nog eens.. ze winnen echt nooit meer de laatste tijd, volgens mij hebben ze vorig seizoen 1x gewonnen Niet handig, nu is ie wat relaxter maar hij kan echt sjaggie zijn als ze weer eens verliezen Stomme voetbal
Laatst bijgewerkt door Patriciavt op 22-01-11 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Flying_Angel
Geplaatst: 22-01-11 23:30
Zoo! Zaterdag is voor deze keer een verwenavond, heb na een chipsverslaving al een hele tijd geen chips meer gehad. En ik heb voor mezelf besloten dat ik deze avond een klein bakje japanse nootjes mag!
@Amy2: Erg goed bezig zeg, als ik het zo lees kom jij er wel! Je bent sterk. Dik respect voor jou.