die zit direct op je huid ofzo had ie over.. geen idee.. ik weet nu al ik moet geen plakkers.. word ik gek.. kortom ik wil niet.. maar wil ik ooit zwangerschap ten goede brengen moet ik wel
mwah, ik heb 2 zwangerschappen met spuiten gedaan, ok ben mega ziek geworden maar dat is gewoon mijn slechte suiker huishouding, was er met de pomp toen zkeer niet minder ziek om geworden
in het begin vond ik de slagetjes en plakkers vreselijk, had ook t idee dat iedereen t aan me zag nu, maar ook dat was niet zo, alleen reageer ik zo heftig op die infuusnaalden nu, met dikke ontstekingen als gevolg, dat ik t nog niet weet
ikkan dus niet tegen plakkers en ook niet iets op me lichaam hebben..
ik zie dus niet zo zittn, en denk zelfs gewoon over om wens dan maar weg te stoppen.
Valeria
Geplaatst: 11-08-11 20:25
Hallo Lieve mensen na een lange tijd meld ik mij ook weer eventjes
ik ga het dan toch heel voorzichtig bekend maken..
ik ben in verwachting!
ik ben nu bijna 13 weken en tot nu toe gaat alles goed. wel lage bloedsuikers af en toe en eigenlijks amper last van de bekende zwangerschapskwaaltjes!
gefeliciteerd valeria en irritantje, dat hoeft echt niet hoor, je droom opgeven. Er is zoveel mogelijk, gewoon goed bespreken, en wie weet. Zijn heel veel mensen die gewoon blijven spuiten tijdens zwangerschap!
Iedereen bedankt voor de felicitaties! hoorde gister dat mijn Hab1c van 9.9 gezakt was naar 7.8 en morgen hebben we weer een echo spannend!
lovebonney
Geplaatst: 17-08-11 22:16
Joehoe, Valeria; Lotgenoot Nogmaals van Harte!!
Goed bezig met je HBa1C
Spannend morgen. Succes en Laat je even weten hoe het gegaan is?
irritantje
Geplaatst: 17-08-11 22:33
Valeria zeiken ze bij jou niet over die waarde? mij werd verteld dat onder geen beding met die waardes zwanger mag raken......... en ik zat toen nog wel lager....
Ik moest 11 jaar geleden ook zorgen dat mijn HBa1C onder de 7 was en niet hoger, want dat zou verkeerd uitpakken voor het kindje.
Eerlijk gezegd bleef ik rond de 8 hangen , het enige is dat mijn zoon lekker aan de maat was toen hij geboren werd maar dat was niet erg omdat hij 7 weken te vroeg was.
Als ik hem had uitgedragen was hij rond de 8 pond geweest...
Ze waren in het begin wel behoedzaam met mijn Hab1c van 9.9, echter hebben ze mij gewaarschuwd voor alle gevolgen en dat ik zeer streng moest gaat controleren, dat als ik dat niet zou doen dat gevolgen zou hebben voor mij en de baby. ik ben dus toen ik wist dat ik zwanger was heel streng gaan controleren en heb ook heel nauw contact met de dvk ik mail mijn bloedsuikers 2x in de week naar haar en er wordt en zowel door de dvk en de internist naar gekeken. moet zeggen dat mijn bloedsuikers nu heel mooi zijn sinds in zwanger ben. maar het ziekenhuis heeft nooit echt lopen zeiken o.i.d
Kentaro
Geplaatst: 18-08-11 15:31
Van harte gefeliciteerd met jullie verwachte kindje!!!
Toch zou ik je aan willen raden dat je echt wel op moet letten voor je eigen gezondheid dat je hba1c niet té veel zakt in zo'n korte tijd ten opzichte van je eerdere waardes!!! Een te snelle daling kan echt problemen gaan geven aan je ogen en/of nieren!! Tuurlijk moet je aan je kindje denken, maar vergeet daarbij niet je eigen gezondheid!
@suikermeisje, Het gewicht van het kindje is niet het grootste probleem dat 'er doorheen moet', maar de breedte van de schoudertjes en het hoofdje...............
jeetje carolinef , inderdaat lang leven de keizersnede!
heeft iemand hier ervaring met omnipod? deze lijkt me dna wel wat als dan toch moet. ik wil nammelijk niks met slangetjes hebben ook in verband met concerten enzo
of heeft iemand ervaring met andere slangloze pomps?
lovebonney
Geplaatst: 18-08-11 20:01
suikermeisje schreef:
ik moet er ook niet aan denken, hmm, denk dat ik maar een hele kleine vriend/man ga zoeken
Hhehe, vind ik zo grappig dat je dit zegt
Ik zelf ben 1,68 m, vriendlief is 2,02 m en dan heb ik nu ook nog diabetes (khad al type 1 voor zwangerschap)
Kben benieuwd hoe groot ons kindje wordt geboren over 10 weken :p
Amulet
Geplaatst: 18-08-11 20:52
@irritantje: ik heb sinds mei de omnipod en ben zeer tevreden. Binnenkort worden de pods 30% kleiner. Hiervoor heb ik vijf jaar een Cozmo pomp gehad en tussendoor nog een periode gespoten.
Maar ik vraag mij af of overstappen op de pomp een goede keuze is als je er (nog) niet (volledig) achter staat, tenminste......dat lees ik een beetje tussen jouw regels door. Verbeter me als ik het verkeerd zie
amulet, klopt ik ben beetje ja huiverig.. maar tja.. je moet soms welleens wat voor over hebben. ik hou doel voor ogen waarvoor ik het doe zeg maar. ik heb hele fijne diabetesverpleegkundige die zei ook als als niet lukt of bevalt ben je zo weer terug op gewoon spuiten.