Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:Ik vraag me af hoe dit werkt... (heb geen verstand van citroenenIk heb nog een tip gekregen van een klasgenoot
max. 1 week lang een halve citroen uitpersen en dat opdrinken. maar mag maar maximaal 1 week per maand oid.
Maar schijnt onwijs goed te helpen!
Sabin_e schreef:Goede tips Celine!Inderdaad, in de beginpagina van het volgende topic kunnen die tips mooi staan
Die van "sla nooit een maaltijd over" vind ik toch wel één van de belangrijkste!Celiien schreef:Ik vraag me af hoe dit werkt... (heb geen verstand van citroenenIk heb nog een tip gekregen van een klasgenoot
max. 1 week lang een halve citroen uitpersen en dat opdrinken. maar mag maar maximaal 1 week per maand oid.
Maar schijnt onwijs goed te helpen!).
chipieke schreef:brr hier gaan de eerste dagen aardigAlleen genoeg vocht opnemen lukt niet zo heel goed...
Wat doen jullie als jullie honger beginnen krijgen? Momenteel eet ik om 9u 's ochtends ontbijt, 11u fruit, 13u middagmaal (boterhammen, 4 sneetjes), 16u terug fruit en om 19u avondmaal (2 aardappelen, half bord groenten en stukje kip, kalkoen of vis, de rest eet ik niet). Het fruit helpt wel een beetje maar toch niet denderend lang tegen een knagend gevoel.
Anneert schreef:Woow, netjes hoor, mensen gaan hier goed!
Wat ik opmerkt is dat ik nu ik bezig ben, veel meer moet plassen.
Maar neem aan dat dat goed is, toch? Tenminste, dacht dat vochtverlies goed voor het afvallen was