die heb ik haast niet. ofja ik heb ze wel. maar ze zijn zo ligt!!! zal zo even een foto uploaden. sinds kort maak ik ze af en toe wat donkerder met een gosh - donkerbruin potloodje.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die heb ik haast niet. ofja ik heb ze wel. maar ze zijn zo ligt!!! zal zo even een foto uploaden. sinds kort maak ik ze af en toe wat donkerder met een gosh - donkerbruin potloodje.. 
Iris82 schreef:Jaimyliefje schreef:Wenkbrauwen bijtekenen is heeeeeel belangrijk als je wilt dat je ogen mooi uitkomen
Daar heb je sjabloontjes voor enzo.
Waar kun je die kopen?

maar ik vraag me af hoe je nou de mooiste kleur daarvoor bepaald.

Shanna schreef:De kleur van je haar nemen, misschien 1 tintje donkerder.
Daarom verven kappers ook vaak je wenkbrauwen mee in dezelfde kleur als je haar.
Bruinig lijkt me beter.Fiffill schreef:Het lijkt me logisch dat je juist niet een te licht potloodje moet nemenmaar ik vraag me af hoe je nou de mooiste kleur daarvoor bepaald.

)
en je hebt er meer tinten van! Wel voor een matte oogschaduw gaan, zodat je geen glitter brows krijgt
Fiffill schreef:Shanna schreef:De kleur van je haar nemen, misschien 1 tintje donkerder.
Daarom verven kappers ook vaak je wenkbrauwen mee in dezelfde kleur als je haar.
Goh dan moet ik dus op zoek naar een rood wenkbrauwpotloodje, hoop dat ze die hebben.Bruinig lijkt me beter.
Edit; mijn wenkbrauwen zijn overigens sowieso al vrij donker geloof ik...
Shanna schreef:De kleur van je haar nemen, misschien 1 tintje donkerder.
( ik had dus donkerbruin met blond erdoor, was wel gaaf).