Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_L schreef:Hmm.. dat vind ik dan wel erg raar.. aangezien de meeste BVK juist pas vanaf D/E (en soms zelfs F) vergoed worden door de verzekeringsinstanties.
Ach, ik vind sowieso dat een ziekenhuis bekwamer is om met de nazorg om te gaan. Niets over de ingreep zelf zeg ik daarmee, want dat zullen ze allemaal opzich wel even goed kunnen. (afgezien het feit dat elke chirurg natuurlijk anders is.)
ik ben dan wel niet voor mn bvk in een ziekenhuis behandeld, maar als ik deze kliniek vergelijk met het ziekenhuis waar ik kom voor mijn darmen is de keuze snel gemaakt!
!
..

Jeuk geeft wel aan dat er van alles in je borst bezig is, en hopelijk ook geneest!!!
Ik had er 4 voor de tepel en 4 voor de 'onderkant', samen 600 euro's!
Twee weken geleden zag ik steeds maar geen verschil, niks wat leek op verbetering, toen was ik al blij dat de wond er niet slechter uit ging zien, maar vandaag leek ie toch echt een stuk kleiner en schoner. Heb nu eindelijk het gevoel dat het echt aan het dichtgaan is. En goedkomt,hihi.
) 

Gelukkig was je vandaag niet duizelig. Hoelang is het nu geleden voor je? Volgens mij klinkt het allemaal wel normaal hoor, wat je beschrijft. En als je twijfelt moet je gewoon het ziekenhuis bellen.