amazone77 schreef:nou stefan maak je borst maar nat!![]()
stoppen met roken is kei moeilijk en niet leuk,maar je gaat er niet dood van zeg ik altijd maar.![]()
en zo te lezen is jou conditie vere van goed.
ik heb ooit oude opgerookte peuken uit de asbak gehaald en die uit elkaar zitten halen om daar een ''nieuw'' sjaggie van te draaien. dan ben je pas verslaafd of niet?![]()
iedereen is goed bezig hier!!! toppers zijn jullie.
hou vol mensen!!!
Wat je zegt, heel de dag had ik het idee: Oooh dit is easy...aangezien ik heel de dag bezig was.
Nu ik achter de computer wat dingen voor school zit te doen (waarbij ik normaal met enige regelmaat een sigaret opsteek) is het toch een ander verhaal.
Ik ben ook al 2 pakjes sigaretten tegen gekomen....die ik normaal natuurlijk nooit gevonden had. Rechtstreeks de vuilnisbak in, maar het maakt het niet makkelijker.
maargoed ), ik wil zws stoppen, ik wil ook kinderen later en heb altijd gezegd als ik een kind krijg dan ben ik gestopt met roken. Goed voorbeeld voor de toekomst dus 
Ik kan het gewoon niet haha, dus ik ben gestopt met niet-roken. Het probleem is dat ik de ene dag heel graag wil stoppen, en de andere dag kan het me geen ruk schelen, dus dan begin ik weer met roken enzo. Nu ben ik niet echt een doorzetter
Ik geef altijd snel op.
Al ga ik het denk ik wel proberen. Vandaag heb ik toch een pakje weggepaft. Erg he. Heb alles weer ingehaald