Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Weet iemand nog een goed boek?
horselove154 schreef:Over het algemeen heeft mijn moeder wel begrip voor mij maar denk dat het haar soms ook te veel wordt...
Mijn vader en 2 broers hebben ook een vorm van autisme, waardoor het niet altijd gemakkelijk is.
Marieke_K schreef:@xdniesje: is het wel een ander leuk paard waar je nu op mag rijden?
Ik vind het van jullie wel knap dat je zo goed aan kan geven dat je idd van slag bent, of even jezelf moet afreageren (uitvallen waar jullie het over hebben). Voor mij heel herkenbaar in mijn werk, maar veel van de jongens waar ik mee werk kunnen het niet benoemen. Ik herken het dan wel, maar ze kunnen het zelf niet verwoorden. Voor mensen die geen weet hebben van autisme komt het dan heel rauw op je dak als iemand uit zijn/haar slof schiet. Terwijl als bij een introductie verteld wordt hoe iemand kan reageren is het voor 'normale' mensen makkelijker om de stoornis te begrijpen en je even te laten acclimatiseren.
Marieke_K schreef:Terwijl als bij een introductie verteld wordt hoe iemand kan reageren is het voor 'normale' mensen makkelijker om de stoornis te begrijpen en je even te laten acclimatiseren.
ladypaard schreef:Nog een paar dagen en dan komen de verschrikkelijkste nacht/ dagen van het jaar