Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
muc schreef:Misschien stinkt ze ook wel helemaal niet uit haar mond, MAAR volgens mij kan je dat slecht over jezelf beoordelen. Mijn collega stinkt ook uit zijn mond maar dat zeg ik hem niet.... blijft een pijnlijk onderwerp.
Ik vind dat echt enorm vies en wellicht is ze er zelf ook mee geholpen en kan ze langs de mondhygieniste.
Anoeska schreef:Als je dan echt maar 1x per dag je tanden wil poetsen, dan zou ik toch zeker voor 'sochtends kiezen. Lijkt me vreselijk om met een ongepoetste mond na een nacht slapen mensen tegen te moeten komen.
muc schreef:Misschien stinkt ze ook wel helemaal niet uit haar mond, MAAR volgens mij kan je dat slecht over jezelf beoordelen. Mijn collega stinkt ook uit zijn mond maar dat zeg ik hem niet.... blijft een pijnlijk onderwerp.
Focussed schreef:Dus als je je niet zo (imo bijzonder) vaak wast ben je niet schoon op jezelf? Fijn om zo veroordeelt te worden..

MamboBeach schreef:Als je die smiley van mij erachter ook leest of ziet was het een grapje.
MamboBeach schreef:En ze zal wel niet zo uit haar mond stinken anders had ze het al lang gehoord, denk ik.
Menino schreef:juist net na de maaltijd is het glazuur van je tanden zacht, dus poets je het glazuur er af, is idd niet heel goed... maargoed, als je een goed gebit hebt en je je er fijn bij voelt....
Sorry, maar echt geniaal. Focussed schreef:Maar ik ben dus niet schoon?
Ik ga iedere dag in bad, doe iedere dag schone kleding aan, maar alleen omdat ik 's ochtends een kauwgompje pak ipv tanden te poetsen ben ik viesSorry, maar echt geniaal.
Focussed schreef:Maar ik ben dus niet schoon?
Ik ga iedere dag in bad, doe iedere dag schone kleding aan, maar alleen omdat ik 's ochtends een kauwgompje pak ipv tanden te poetsen ben ik viesSorry, maar echt geniaal.
KarinvdM schreef:Focussed schreef:Maar ik ben dus niet schoon?
Nee, mensen die 's ochtends hun tanden niet poetsen en ongewassen hun kleren aantrekken vind ik niet fris.
Focussed schreef:muc schreef:Misschien stinkt ze ook wel helemaal niet uit haar mond, MAAR volgens mij kan je dat slecht over jezelf beoordelen. Mijn collega stinkt ook uit zijn mond maar dat zeg ik hem niet.... blijft een pijnlijk onderwerp.
Ik kan dat uitstekend over mezelf beoordelen, aangezien je als je uit je mond gaat stinken ook zo´n gore smaak krijgt.
Verder loop ik bijna de hele dag met kauwgum in m´n mond, dus dan lijkt het me sterk dat ik stink. Maar goed, ga je gang en oordeel vooral vanachter je schermpje naar mijn algemene hygienische gestelheid.
Ik ga iedere dag in bad, niet mij met een ander verwarren.
en mijn vrienden zeggen dat echt wel als ik uit mijn mond stink, andersom ook.
SteffiiY schreef:Hmm dat argument over dat het smerig is om ongewassen schone kleding aan te trekken vind ik wel heel smetvreesachtig.
Je gaat savonds voor je naar bed gaat onder de douche, en gaat daarna je SCHONE bed in(want mn bed word iedere 2 dagen gewassen) hoe kan je dan uberhaupt vies worden? Er ligt toch geen modder in je bed?