Plat gezegd: Zelfs nu met littekens vind ik te mooier dan eerst! Toen ze bevangen waren door zwaartekracht en gewicht
 En als je eenmaal een half jaar verder bent zie je je litteken onder je borst niet eens meer: daar valt je borst overheen
 En als je eenmaal een half jaar verder bent zie je je litteken onder je borst niet eens meer: daar valt je borst overheen  
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kadanzlover schreef:mag ik diegene vragen die het al achter de rug hebben vragen of ze er tevreden over zijn? Qua rugpijn natuurlijk, maar ook hoe het eruit ziet? Lijkt het nog een beetje natuurlijk? Wat ik op internet heb gezien schrik ik soms echt van!
 En voor de rest ziet het er wel netjes uit
 En voor de rest ziet het er wel netjes uit 

Of althans, ik zou er nog even flink over na denken.. Want ik heb er echt heel veel pijn aan gehad.. En vooral ook omdat ik met die angsten zat, en ze het alleen maar erger hebben gemaakt...
 Of althans, ik zou er nog even flink over na denken.. Want ik heb er echt heel veel pijn aan gehad.. En vooral ook omdat ik met die angsten zat, en ze het alleen maar erger hebben gemaakt...                                                          deed ik ook, werkt prima!!
 deed ik ook, werkt prima!!                                                         

en dat branderige is meer inderdaad..
 en dat branderige is meer inderdaad..                                                         

Hij voelt het aankomen denk ik haha
 Hij voelt het aankomen denk ik haha 

Uiteraard haal ik dat nu nog niet in m'n kop maar als het goed voelt mag het dus wel. Mijn pony is erg braaf dus dat scheelt dan ook :p
 Uiteraard haal ik dat nu nog niet in m'n kop maar als het goed voelt mag het dus wel. Mijn pony is erg braaf dus dat scheelt dan ook :p                                                         

dus iemand die iets nodig heeft PB even.
 dus iemand die iets nodig heeft PB even.