Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:40

Ik ben echt SUPERtevreden!! Ik zou het zo weer doen, ondanks dat je toch wel pijn hebt na zo'n operatie. Ik heb zelfs nog complicaties gehad met de littekens (hypertroof heet t geloof ik) en daar een pijnlijke behandeling voor moeten ondergaan, maar alles was het waard.

Plat gezegd: Zelfs nu met littekens vind ik te mooier dan eerst! Toen ze bevangen waren door zwaartekracht en gewicht :') En als je eenmaal een half jaar verder bent zie je je litteken onder je borst niet eens meer: daar valt je borst overheen :j

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 15:21

Kadanzlover schreef:
mag ik diegene vragen die het al achter de rug hebben vragen of ze er tevreden over zijn? Qua rugpijn natuurlijk, maar ook hoe het eruit ziet? Lijkt het nog een beetje natuurlijk? Wat ik op internet heb gezien schrik ik soms echt van!

Over m'n rugpijn kan ik nog niet veel zeggen, aangezien ik nu ook krom loop en m'n ribben pijn doen e.d. Maar hoe ze er nu uit zien vind ik ze mooi en ben ik er tevreden mee.. Er zit in m'n linkerborst nog wel een beetje een deuk maar dat schijnt er wel weer uit te gaan :P En voor de rest ziet het er wel netjes uit :)

Sietske, bedankt voor je pb :)

Petulan, respect dat jij het weer zou doen.. Ik niet :o Of althans, ik zou er nog even flink over na denken.. Want ik heb er echt heel veel pijn aan gehad.. En vooral ook omdat ik met die angsten zat, en ze het alleen maar erger hebben gemaakt...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 15:31

Tsja, ik denk altijd maar 'pain is temporary, pride is forever'.
Ik ben trots op de keuze die ik gemaakt heb, trots op het risico wat ik heb genomen en trots op het eindresulaat. Tegenover die 'pride' kan ik alle 'pain' gewoon wegstrepen hoor!! Ik was ook doodsbang, ben voordat ik op de OK kwam 7x flauwgevallen en daarna ook nog tig keer. Was uitgedroogd en achteraf te strak ingezwachteld. Achja, een mens kan veel hebben hoor.

Als je teveel druk onder je borsten hebt van je BH, moet je er gewoon maandverband tussendoen :j deed ik ook, werkt prima!!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 15:57

dankjulliewel!!

Ik heb wel steeds regelmatiger last van mijn rug, maar nog niet in extreme mate.. Ik ben in 2008 aan mijn borst geopereerd en heb nu een horizontaal litteken, ook best breed.. Dat is tevens iets waar ik bang voor ben.. Dat ik dus zulke littekens vorm mocht ik ze laten verkleinen..
Ik moet er nog goed over nadenken..

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 16:29

Petulan ik deed er compres gazen onder en de druk werd gewoon erger.
Zelf gaten eruit geknipt om er op die plek geen druk te krijgen hielp niks vannacht.
Maar we bedenken wel weer wat.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:22

hebben jullie voor de operatie ook nog aan eisen moeten voldoen voor de zorgverzekeraar? Of was de rugpijn genoeg reden?
Ik vind namelijk op internet dat fysio, ondersteunende BH en pijnstilling ook uitgesloten moeten zijn van vermindering van de klachten.

sorry als ik vervelend wordt hoor..

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:24

Ik droeg altijd sportbh's. Je word ook geholpen als je klachten hebt. Zoals je nek schouders rug hoofdpijn. Hij vroeg wel of ik bij fysio was geweest. Maar hij kon wel zien dat het aan mijn borsten lag.

Ikzelf had hoofdpijn en schouder en nekpijn.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:35

oke, ik heb voornamelijk een trekkende/ brandende pijn net boven mijn BH op mijn rug. En na een dag werken voel ik het ook in mijn nek en schouders..

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:38

Ik had dat ook maar dan tussen de schouderbladen net of er tijgerbalsem op zit. Het brande heel erg ook juist na een dag werken of paardrijden en proberen rechtop te zitten.

Als je deze klachten hebt moet het geen probleem zijn voor de verzekering.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:44

jah pecies soort tijgerbalsem inderdaad!
Ik loop in het ziekenhuis bij de chirurg en hij drukt me elk jaar weer op het hart dat als ik last van mijn rug krijg ik echt aan de bel moet trekken. maart dit jaar viel het nog mee, maar wordt steeds erger.. Ga toch maar aan de bel trekken als ik jullie verhalen ook zo hoor.. Moet het niet te ver laten komen..

Nu het paardrijden heb ik vooral last van de schouders en de nek :j en dat branderige is meer inderdaad..

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 08:34

Inderdaad, zou er niet te lang mee wachten !
Liever "even" een paar weken meer pijn, maar er daarna vanaf zijn, als straks je leven lang pijn die steeds erger wordt !!

xxDanielleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:34

Hmm grote borsten..
Ik lees allemaal E en F. Maar ik ben een meisje van 1.63 met een grote cup D. Ik ga straks(aankomende vrijdag) weer na 1,5 jaar paardrijden. En ik weet gewoon dat mijn bh's geen goede ondersteuning geven. En mijn sportbh (van de honkemuller) doet gewoon zeer omdat het als het ware te strak zit ingepakt. Hihi ik denk dat ik het vrijdag maar aankijk. Maar ik weet dat ik straks weer last van mijn rug en borsten krijg. Iemand misschien een tip.. Ik ga meestal naar de honkemuller voor leuke bh's, alleen die vrouwen vind ik je nooit zo goed adviseren

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:42

Kandanzlover, ik herken heel veel in je verhaal. Mijn verzekering had maar 2 weken nodig tot de brief van goedkeuring op de mat viel :))
Ik heb me eind december gemeldt bij de kliniek en lag 4 februari op de OK :j

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:02

xxDanielleee: je moet geen last hebben van een sport bh dan heb je geen goede maat of een verkeerd model. De Honkemuller vind ik geen lincherie winkel. Ik zou voor een sport bh (en je andere bh's) naar een betere lincherie zaak gaan en je laten adviseren (een goede bh gaat ook langer mee) als je een merk en type hebt kun je altijd nog in engeland bestellen bijv. om kosten te besparen. Een goede sport bh is duur maar het zeker waard. Ik ben enthousiast over de nieuwe Shockabsorber model RUN misschien is dat wat voor jou?

Zo te zien is het voor jullie nog wel af zien zo na de operatie, al hoewel het idee van straks minder last veel goed maakt lijkt mij..

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:58

Ik kreeg net een smsje van Fenartoe (Cynthia) die eigenlijk morgen geopereerd zou worden, dat haar operatie verplaatst is naar de 24e.. Wegens een spoedgeval.
Dus das echt balen voor dr! Omdat je er toch naar toe leeft! :(:)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:14

Petulan, oke! dat is wel goede hoop!
Ik heb nu wel besloten dat ik het laat doen..
Maart/ april 2011 moet ik weer naar de chirurg voor lichamelijk onderzoek enz. en hij vraagt elk jaar weer hoe het nu met me rug gaat :+ Hij voelt het aankomen denk ik haha :P
En dan wil ik wel eerst even langs de plastisch chirurg, ik wil weten wat hij gaat doen enz. En dan inderdaad kijken voor de vergoeding. maar goede hoop wat je zo verteld! dankjewel!!

Ik ken mezelf alleen en moet echt een periode vrijplannen van paardrijden enz. Anders geef ik mezelf niet de tijd om te genezen. Dus misschien nog ik dan nog een jaartje wachten, maar dan heb ik wel echt de tijd.

En wat betreft Bh's, ik heb voor het paardrijden minimizers van de hunkemoller, zitten erg fijn!

Kaatje, hè gadver dat is wel heel klote inderdaad...

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:06

Ik ben trouwens vanochtend nog op controle geweest. Eigenlijk moest ik pas over een week maar ik wou zelf graag een keer eerder. Alles zag er goed uit. Heb m'n lijstje met klachten ook gegeven toen ze daar naar vroeg en ze gaat het ook zeker melden bij de arts. Omdat ze vond dat dit echt niet kon.

Verder op de vraag wat ik wel en niet mag, was het antwoord dat ik dat zelf aan moest voelen. Zware dingen vermijden maar als ik m'n eigen haar wou proberen te wassen mag dat. Het mooiste wat ze zei was dat als ik er gelukkig van word om m'n pony een keer uit te stappen ik dat vooral moet doen :D Uiteraard haal ik dat nu nog niet in m'n kop maar als het goed voelt mag het dus wel. Mijn pony is erg braaf dus dat scheelt dan ook :p

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:18

Ik ben dus vandaag ook heen geweest voor controle.
En de hechtingen zijn losgemaakt en lossen vanzelf op. Het zag er goed uit.
Ik heb nu een andere Bh gekocht we zijn maar even naar divoza geweest daarvoor.
Dit zit stukken beter. Ben nu aardig lang in de weer geweest en ben nu wel moe.

Fernatoe jammer dat het eerst uitgesteld is.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 10:24

Ik weet niet of er hier nog Sapph dragers zijn, maar op Shopvip zijn ze in de aanbieding voor 12 of 22 euro (ligt aan het model) in veel maten!
Mocht je interesse hebben, dan moet je mij even je emailadres PBen,dan maak ik je lid :)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 10:29

Wat jammer dat het uitgesteld is, gelukkig kun je nog wel deze maand.
Fijn te horen dat je van de arts je pony mag uitstappen voor de weken van rustig aan doen voorbij zijn.
Corelli mooie prijzen maar geen idee of sapph wat voor mij is, heb juist nog een tegoed bon die ik in 3 weken moet besteden maar heb niets nodig :+ dus iemand die iets nodig heeft PB even.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 10:41

Voor welke winkel Fairytail? En voor welk bedrag :D

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 12:53

Maar Fairy dan koop je toch gewoon wat ondergoed?
Zonde om het weg te gooien lijkt me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:44

Hmmm even gekeken, Sapph is er niet in mijn maat dus ik sla sowieso over :D

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 14:10

Meavey, het stomme is dat de bon gewoon houdbaar blijft maar ik verhuis over een paar weken. Als iemand wel echt iets nodig heeft heb ik dat liever want ik moet nog een nieuwe sport bh hebben en student zijn is al duur genoeg :P

Charly1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:14

Woehoe net bericht gehad van de verzekering :D
De operatie word vergoed. Nu maar wachten op een datum!