russel schreef:Dat is best wel moeilijk. Blijf je dan in je eentje? Want primitief wonen, weet er nl ook van toen ik jouw leeftijd had, is best wel afzien, zeker in de winter....
Ik hoop dat je de communicatie open houdt.
Jouw verhaal lijkt zo op een kennis van mij....tijdens de zwangerschap ging het helemaal mis en hij ging mede door de situatie thuis aan de scharrel..Maar de communicatie was zo slecht toen het kind geboren was, dat hij zich ook geen vader voelde....dus zich ook niet liet zien, want hij was het ook helemaal zat en zat er op zijn hele eigen manier mee....
Ter verduidelijking, hij was een collega van mijn man en zijn vriendin hebben we leren kennen tijdens personeelsuitjes, dus zodoende hadden we met beiden kontakt.
Maar het is nu dus zo dat zij na jaren een andere partner heeft en haar 1e kind dus jarenlang zonder vader. Nu, jaren later denkt ze er anders over....zij heeft ook nooit een naar woord over hem tegen haar kind. Gelukkig heeft die nu een "nieuwe" pappa...
Maar wees je heeeeel erg bewust dat je je ruzie niet kunt uitvechten over je dochter....Zij heeft recht op haar vader en om hem nu buiten te sluiten en over machten te gaan denken of hij wel of niet de vader mag zijn...is vanuit een boos ego gedacht.
Doordat er zoveel moeilijkheden waren, is hij snel in de armen van een andere vrouw gejaagd, zij daarentegen is natuurlijk de liefhebbende schouder, want zo krijgt ze jouw vriend makkelijk in de verovering...
Met 20 jaar, is het leven hard hoor, je denkt dat je alles weet en aankan, maar het gaat nu pas beginnen.
Veel succes. Zorg dat je weer lekker in je vel komt te zitten. Je kind voelt alle gemoedstoestanden en dat vormt hem al voor een klein deeltje.....
Ik moest wel een beetje lachen om het stukje 'primitief' wonen!
Er is namelijk helemaal niks primitiefs aan! Mn chalet is compleet omgebouwd en is nu voorzien van centrale verwarming, radiatoren in iedere kamer, nieuwe keuken inclusief vaatwasmachine. Ik heb een wasmachine, ik heb een droger, ik heb water, ik heb stroom, kortom: ik heb alles daar wat je in een gewoon woonhuis ook hebt! Mijn badkamer is zelfs groter dan die in de gemiddelde eensgezinswoning en ik heb een tui van 6 bij 14 meter (waar ik super blij mee ben, ook straks voor die kleine!).
Auto's mogen alleen op de paden komen om te laden en lossen, dus hoef ik nooit bang te zijn voor wegpiraten die met 80 door een woonwijk knallen.
Alles wat er nu woont is 50+ en ze voelen zich allemaal ooms en tantes t.o.v. die kleine aangezien ik daar de jongste ben en straks die kleine spruit ook lekker ronddarteld daar!