Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ibbel schreef:Iets anders medisch, en volgens mij wel degelijk on topic en nuttig voor de TS, en ook bella en al die anderen die al dan niet slechte ervaringen hebben, denk ik: er zijn ook mensen die aseksueel zijn, die dus gewoon géén behoefte aan seks hebben. Dat kan, en is ook 'gewoon'. Maar dat kan wel ook een reden zijn om er gewoon niet aan te willen denken, aan penetratie of welke vorm van seks dan ook. Ga jezelf dus niet forceren dat je toch wel ooit eens per se seks móet hebben. Als het je niet aanstaat, noch met een man, noch met een vrouw, noch met jezelf, dan kán dat het zijn. Accepteer dat dan ook.

Yv_ schreef:Ts, zo kan het ook andersom zij hè! Vriendin van me heeft bijv al een jaar of 7 een vriend waar ze ook seks mee heeft, maar echt ervaring heeft ze niet. Toen we het er een keer over hadden ging er echt een wereld voor haar open...
Toch lijkt het me lastig om met zulke gevoelens te lopen! Is dit een bewuste keuze of is het gewoon zo gelopen? Kan het zo 123 even niet terugvinden in de voorgaande 14'pagina's.
Stoer dat je dit topic hebt geopend!