Ik heb vandaag voor het eerst weer eventjes op m'n schimmel gereden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Meneer raakte wat uit balans en begon te bokken. Na een bok of 4 kon ik 'm niet meer uitzitten en de salto was een feit. Ben gelukkig niet op m'n schouder gevallen, maar op m'n nek.
Wel balen van je val.
, ga 't niet overhaasten. Weet precies waar je over praat. Breez is ook zo'n goedzak en zal normaal gesproken niet zo gek doen, toch is dat vertrouwen helemaal weggeweest. Langzaam opbouwen, komt 't weer helemaal goed.

Eigenlijk verandert er niet zoveel. Ik doe nog steeds veel met links en ik wil mezelf nu dwingen om gewoon meer met rechts te gaan doen, ook als het minder fijn voelt.

) tientallen keren werd ik wakker snachts. 1 nacht op mijn zei in slaap gevallen. midden in de nacht werd ik wakker met vreselijke pijn. hierdoor is de breuk ietsje scheef komen te staan maar dat had verder geen gevolgen gelukkig.
) in die periode heb ik 5 weken niet op mijn ruin gereden. voornamelijk omdat mijn moeder dat niet goed vond (hij was toen nog maar 3) en ik zelf niet op kon zadelen omdat ik die arm niet zo ver omhoog kon bewegen en helemaal niet met een tadel in mijn handen 

, kan ik eindelijk weer veilig door detectiepoortjes