Krijg er ontzettende jeuk van die echt dagenland aanhoudt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x__laura schreef:Ik ga maandag voor de eerste keer mijn oksels laten flitsen, ben eens benieuwd
Hopelijk slaat het bij mij wel aan, er zijn blijkbaar mensen bij wie het niet werkt?
Mas schreef:Als ik ooit weer voor zoiets zou gaan dan wil ik ook laserenIs helaas wel prijziger dan IPL, maarja als het dan echt wegblijft is dat t wel waard...
Sodeletuut schreef:Ik heb vandaag Veet in-shower ontharingscreme gehaald, iemand daar ervaring mee? Ik ga het van de week even uitproberen..
Verder, wij hebben thuis een epilady, en die werkt wel erg goed. Voelt alleen niet zo fijn.
Yunomi schreef:Ik scheer mn bikinilijn altijd maar je ziet bij mij altijd nog donkere stipjes zitten, netzoals bij ontharingcrème. Nu dacht ik laatst misschien is epileren een optie, maar dat deed zo verschrikkelijk pijn. Maar het stukje wat ik heb gedaan is wel glad .. Iemand een idee/tip/oplossing?
Zal nu nog even topic doorlezen
Ramooontje schreef:Ik ga het weg laten laseren. Via groupon goedkope actie gekocht waarbij ik voor €250 voor de rest van mijn leven klaar ben met oksels en bikinilijn. Als je dit verekend met die dure scheermesjes die ik koop en snel vervang (anders blijft het nog korter glad en krijg ik buldjes) is het een goedkope investering.
Kan niet wachten om mooie bikini broekjes aan te trekken zonder last van stoppeltjes te hebben (vind dat zo armmoedig staan) En helaas ben ik erg donkerharig dus binnen een paar uur (!) al stoppeltjes zichtbaar, pfffff (het leven van een vrouw is zó vermoeiend
Eva___ schreef:Hebben jullie dit ook als jullie de benen epileren dat je nog altijd haartjes/stoppeltjes voelt? Of komt dit omdat m'n haartjes te kort zijn?