Ontharen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 10:58

Ik krijg inmiddels reacties op de ontharingscreme. :+
Krijg er ontzettende jeuk van die echt dagenland aanhoudt.

Emm_

Re: Ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 19:09

Ik zou ook graag een vraag stellen..
Ik scheer al jaren mn benen en oksels etc. Nu heb ik vandaag na lang twijfelen toch maar besloten om een epileerapparaat aan te schaffen daar ik anders om de dag moet scheren! Nu heb ik hem net uitgeprobeert op een stukje van mijn bovenbeen, maar mán wat deed dat zeer! Ik ben geen pieperd, maar ik kon telkens maar een klein stukje doen en dan moest ik weer even stoppen, en dan heb ik nog niet meer gedaan dan alleen een klein stukje bovne mn knie (onderbenen had ik gister pas geschoren dus moeten nog even groeien voordat ik kan epileren). Maar mijn vraag; blijft dit zo pijnlijk of is het echt dat als je het een paar keer gedaan hebt dat het minder wordt? Vind het toch zonde van mn geld als het in de kast blijft liggen.. En blijven de haren echt langer weg?

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 19:14

Bovenbenen vind ik ook pijnlijk. :\
Onderbenen alleen in het begin een beetje, maar zeker niet zo pijn als de bovenbenen. Nu voel ik niks meer op me onderbenen. :') De haren blijven bij mij zeker langer weg, alleen heb ik nu niet een perfect epileerapparaat.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 19:20

Emm_ : Ja dat wordt minder. Blijft lang weg, en komen dunner terug.

Ik hars mijn benen, de rest met ontharings creme van Veet.
Gaat prima zo. :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 15:45

Ik heb net m'n schaamstreek geharst met harsstrips van Veet voor de bikinilijn.

Heb zelf geen bikinilijn (alles blijft binnen het broekje zeg maar), en krijg bij vaker dan 1x per week scheren enorme last van irritaties.

Het deed erg zeer, maar vond het in vergelijking met de benen even pijnlijk. Wel vond ik het lastig om zelf snel genoeg te trekken aan de strip (mijn benen laat ik altijd doen).
Het werkt zeer zeker, ik krijg niet alles weg, maar zeker 3/4e, de rest doe ik wel epileren met een pincet :D

goodwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 12:44

x__laura schreef:
Ik ga maandag voor de eerste keer mijn oksels laten flitsen, ben eens benieuwd :D

Hopelijk slaat het bij mij wel aan, er zijn blijkbaar mensen bij wie het niet werkt?

Ik heb nu 2 flits behandelingen gehad...ik ga 8 augustus weer en dan drink ik eerst een flinke slok drank want het doet
pijn! Toen ik afgelopen week voor de 2e keer ging durfde ik gewoon niet meer...

De pijn schijnt per persoon te verschillen want ik ga met 4 andere mensen, 1tje heeft veel pijn en de andere 3 nauwelijks...
Ik heb mijn bikini lijn nu ook laten doen:-).

Wel merk ik al veel verschil, hoef me oksels al veel minder te scheren:-), minuutje op me tanden bijten maar...

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 01:10

Mas schreef:
Als ik ooit weer voor zoiets zou gaan dan wil ik ook laseren :j Is helaas wel prijziger dan IPL, maarja als het dan echt wegblijft is dat t wel waard...

Vrij late reactie, maar toch :D

Mijn moeder heeft een eigen zaak in Apeldoorn en doet ook heel veel behandelingen w.b. laserontharing. Het is inderdaad vrij prijzig maar dan heb je ook wat! Zorg wel dat je bij een goede schoonheidssalon zit, incl. certificaat e.d. Als het niet goed gebeurd kan je er lelijke brandwonden aan overhouden ;)

Singeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 11:53

Ik doe het ook met de ontharingscrème van Veet.
Ik heb alles ooit al wel eens geprobeerd, maar nu gebruik ik alleen nog maar de ontharingscrème: pijnloos en het resultaat is goed genoeg. Ik gebruik het 1 keer per anderhalve week ongeveer.

Aan laseren heb ik ook al wel eens gedacht, maar ik heb daar toch veel twijfels over... ;)

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:20

Ik ben vorige week dus de eerste keer gaan flitsen en het deed gelukkig nauwelijks pijn, het voelt aan als lichte prikjes maar als ik er niet op let voel ik nauwelijks iets. Wel heeft de dame eerst getest qua pijngevoel, tegen mij werd gezegd dat het niet echt pijn zou mogen doen, hebben ze jou daar niets van gezegd goodwin?

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:24

Ik gebruik altijd zo'n epileerapparaat voor onderbenen, bovenbenen, bikinilijn (ernaast). Om alles weg te halen bij bikinilijn hars in altijd en mn oksels hars ik ook :). Ik vind het niet zo heel erg pijn doen, tja ach wat is pijn.. even doorheen zetten :)

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:14

Ik scheer mn bikinilijn altijd maar je ziet bij mij altijd nog donkere stipjes zitten, netzoals bij ontharingcrème. Nu dacht ik laatst misschien is epileren een optie, maar dat deed zo verschrikkelijk pijn. Maar het stukje wat ik heb gedaan is wel glad .. Iemand een idee/tip/oplossing?
Zal nu nog even topic doorlezen

unika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:17

Sodeletuut schreef:
Ik heb vandaag Veet in-shower ontharingscreme gehaald, iemand daar ervaring mee? Ik ga het van de week even uitproberen.. :)

Verder, wij hebben thuis een epilady, en die werkt wel erg goed. Voelt alleen niet zo fijn. :')

k heb hem ook gekocht, ben benieuwd. kan hem pas in spanje gebruiken aangezien ik met vliegtui ga, en mijn spullen met de auto er al zijn

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:52

ik heb ook de veet in-shower ontharingscreme gekocht en hij is super!! hij was hier ook nog eens flink in de aanbieding bij de action dus van de week nog een keer langs om nog twee verpakkingen te halen! me moeder zei nog, 'nee joh dat moet je niet doen, dat is altijd onzin dat werkt niet joh!'. maar MY GOODIES het werkte bij mij super... heerlijke gladde zachte beentjes sinds vanmorgen! :D ben alleen benieuwd hoelang dat zacht gevoel blijft!!!

me moeder heeft trouwens een epilady, maar heb dat ding 1 keer ooit over me benen gehaald maar blijkbaar heb ik daar een te lage pijngrens! ik voelde me zo'n mietje, maar ik kan echt niet met dat ding overweg... nee dan maar scheren of ontharen! :j

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 07:33

Yunomi schreef:
Ik scheer mn bikinilijn altijd maar je ziet bij mij altijd nog donkere stipjes zitten, netzoals bij ontharingcrème. Nu dacht ik laatst misschien is epileren een optie, maar dat deed zo verschrikkelijk pijn. Maar het stukje wat ik heb gedaan is wel glad .. Iemand een idee/tip/oplossing?
Zal nu nog even topic doorlezen

Doorzetten?
Het doet vaak als je even bezig bent minder pijn! Bikinilijn epileren is verre van fijn, maar gewoon blijven denken aan t resultaat! :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 09:24

Ik heb de Veet Inshower weggegeven. :o
Bij mij werkte het dus niet. Ik vond het geknoei en toen ik onder de douche stond, spoelde alles weg. :')
Mesje gaat zeker zo snel en is minder omslachtig.

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 11:29

Ik ga het weg laten laseren. Via groupon goedkope actie gekocht waarbij ik voor €250 voor de rest van mijn leven klaar ben met oksels en bikinilijn. Als je dit verekend met die dure scheermesjes die ik koop en snel vervang (anders blijft het nog korter glad en krijg ik buldjes) is het een goedkope investering.
Kan niet wachten om mooie bikini broekjes aan te trekken zonder last van stoppeltjes te hebben (vind dat zo armmoedig staan) En helaas ben ik erg donkerharig dus binnen een paar uur (!) al stoppeltjes zichtbaar, pfffff (het leven van een vrouw is zó vermoeiend

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 11:39

Ik heb eergisteren mijn benen geharst en vond het verschrikkelijk. Pijn viel ontzettend mee, maar ondanks ik 15 van de 20 strips heb gebruikt (en 1 strip meerdere keren) zijn nog lang niet alle haartjes weg. Heeft iemand tips om echt alle haartjes weg te krijgen met harsstrips?

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 11:49

Ramooontje schreef:
Ik ga het weg laten laseren. Via groupon goedkope actie gekocht waarbij ik voor €250 voor de rest van mijn leven klaar ben met oksels en bikinilijn. Als je dit verekend met die dure scheermesjes die ik koop en snel vervang (anders blijft het nog korter glad en krijg ik buldjes) is het een goedkope investering.
Kan niet wachten om mooie bikini broekjes aan te trekken zonder last van stoppeltjes te hebben (vind dat zo armmoedig staan) En helaas ben ik erg donkerharig dus binnen een paar uur (!) al stoppeltjes zichtbaar, pfffff (het leven van een vrouw is zó vermoeiend

Als het echt bij je helpt, ben ik jaloers haha :D

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 11:51

Waarom zou het niet helpen? Ik heb wel begrepen dat hoe donkerder je haren hoe meer succes dus wat dat betreft zit ik goed. Zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten dan?

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 11:53

*valt binnen* heb vanochtend m'n bikinilijn ge-epileerd met een pincet, haartje voor haartje. Vond de pijn nog wel meevallen
maar mán wat zitten die haren er vast in _O-

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 12:25

Ramooontje schreef:
Waarom zou het niet helpen? Ik heb wel begrepen dat hoe donkerder je haren hoe meer succes dus wat dat betreft zit ik goed. Zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten dan?

Geen idee, maar ik heb hier bij een aantal gelezen dat het voor even helpt.

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:43

Hmmm dat zou wel heel jammer zijn, en wat is voor even eigenlijk zou ik al meer dan tevreden zijn als het een jaar weg blijft!

Eva___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:26

Hebben jullie dit ook als jullie de benen epileren dat je nog altijd haartjes/stoppeltjes voelt :) ? Of komt dit omdat m'n haartjes te kort zijn?

Ik heb eens m'n oksels proberen te epileren: dit nooit meer :') ... Het begon te bloeden plus de pijn erbij, geen aanrader :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:03

Heb vandaag een epilator van Philips gekocht.
Wat deed dat eerst gruwelijk pijn. :wow:

Maar even tanden op elkaar, en na een tijd toch een manier gevonden wat minder pijn deed.
Vanaf je voet opzetten (daar zit geen haar als het goed is dus voel je niet.) en dan duwen, langzaam in 1 tempo naar boven. Goed op 90 graden want anders zit de helft er nog.
Was zo klaar. :j Hoe minder haar, hoe minder pijn.

Mijn benen voelen veeeel gladder dan na het harsen. *\o/*

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:07

Eva___ schreef:
Hebben jullie dit ook als jullie de benen epileren dat je nog altijd haartjes/stoppeltjes voelt :) ? Of komt dit omdat m'n haartjes te kort zijn?

In mijn gebruiksaanwijzing stond dat je de eerste week even elke dag moet epileren.
Had iets met de haargroei te maken.. Denk als je dat doet dat het dan steeds beter wordt.

Ik ben ook panisch voor stoppels en denk ze altijd te voelen, ook al zit er niks. O:)