Slaap jij met BH of zonder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 02:03

Zonder!! Ik vind met echt een verschrikking, al val ik wel gerust in slaap op de bank maar dan heb je alles nog aan :P
M'n vriend zou t ook niet tof vinden als ik 'm aan hield 's nachts :=

Maar 1x wilde ik dat ik 'm wel aan had, was op een weekend van een studentenvereniging en ik vroeg nog (aan een betrouwbaar iemand dacht ik) of we snachts écht niet eruit moesten. Jaa dat moesten we dus wel en ik heb toen heel snel nog een dikke trui over m'n shirt kunnen doen maar ik vond het dus echt niet tof om midden in de nacht voor een stel brallende studenten oefeningen te staan doen. (Waarom ik uberhaupt lid ben geworden blijft me een raadsel, was er dus ook snel klaar mee)

Overigens ben ik ook blij als dat ding uit mag, heb toch altijd een afdruk staan (en já ze passen, anders ben ik echt radeloos). Nu ben ik dus net in m'n bikini verbrand en dat was wel ff slikken, met bh deed zeer, maar zonder ook want dan hingen ze te veel en rekte die verbrande huid uit :=

Oooh ik herinner me net een klasgenootje toen we een jaar of 13 waren? Zij sliep altijd met bh aan omdat ze anders niet stevig blijven. En je ziet ook altijd die 'bosjes'mensen met van die hangende borsten.. Daar moet ik toch altijd even aan denken als ik een x een pyjama dagje houd :o Bij andere mensen thuis trek ik zodra ik weer wakker word wel weer gelijk een bh aan, je ziet het verschil zo erg! Maar waarom ik het zo erg vind weet ik eigenlijk niet...