Ik loop met mijn pointer van 2 altijd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

KDS schreef:als mijn gezondheid het een beetje toelaat ga ik morgen beginnen aan les 1 van start to run, zie wel hoe ver ik kom in die les, het begin lijkt nog redelijk te doen... maar dan komt de 2 minuten, en daarna nog eens 3
Ach, dan loop ik les 1 toch maar 30 keer, dan moet het toch wel lukken? Hoe kom ik aan zo'n slechte conditie vraag ik me af, maar belangrijker nog: hoe kom ik er vanaf
Nouja eerst maar even beter worden

) en halverwege een flinke zijsteek op kwam zetten. Ik kon hier niet door mee blijven lopen, dus moest een extra blijven lopen ipv rennen. Doordat iemand achter mij aan fietste kwam ik erachter dat mijn loop tempo niet constant is. In de eerste 6 minuten zat ik op zo'n 12 á 13 km/h. Later kwam ik op een gemiddelde loopsnelheid van 9,5 km/h, volgens mij is dit voor een beginner toch wel aardig okay? Uiteindelijk heb ik 5.1 kilometer gerend in 34 minuten! Wahhhh
Ik geef mezelf even een grote schouderklop! Woensdag weer!

Grapje natuurlijk! 
, die foto lijkt wel bewerkt joh!)
Ben na precies 2 weken niet lopen door knie-klachten weer verder gegaan met de volgende les (les 8). Qua ademhaling ging het wel, maar ik had zo nu en dan echt last van verzuring in mijn benen. Tot nu toe had ik daar juist nooit zo'n last van, komt door het luie leventje van de afgelopen twee weken denk ik
patos schreef:Ik mag deze week maar 1x lopen, volgende week 2x en daarna ga ik weer naar 3x per week (om te voorkomen dat ik direct weer ga overbelasten).

iloveyah87 schreef:hoe weten julle hoe hard jullie rennen?
Mirkim schreef:patos schreef:Ik mag deze week maar 1x lopen, volgende week 2x en daarna ga ik weer naar 3x per week (om te voorkomen dat ik direct weer ga overbelasten).
Dus eind volgende week komt de capri?
Maar fijn dat je je knieën niet voelde, een opluchting hé?! Althans, dat merk ik wel weer iedere keer dat ik hardgelopen heb dat ik mijn knie niet gevoeld heb!
Idd heel fijn dat ik niets voelde, maar ben nu wel wat banger geworden dus ga het echt wat rustiger aanpakken. Maarre...jij loopt nu al flink asociale afstanden! Knap dat je zo'n goede basisconditie hebt!
). Dan voel ik me wel echt een groentje hoor! bianca78 schreef:Wat hebben jullie trouwens allemaal leuke loopmaatjeshihi
Ik moet alles helemaal alleen doenheb zelfs nog geen muziek!
Vandaag wel heel lekker gelopen trouwens, 5 km in 22.34

. Vanaf de moment dat hij nog maar ziet dat ik mijn loopshortje aan heb, begint hij dol te worden en weet hij al nietmeer waar hij eerst naartoe zou springen!