xTweetyx schreef:het werkt niet bij iedereen, alleen mensen die het pas een tekort hebben.
ik heb het vanaf mijn geboorte,(van mijn moeder over gekregen) en zelfs met injecties voel ik geen verschil.
zelfs mensen die vlees eten kunnen een tekort krijgen, dus niet alleen mensen die vegetarisch zijn.
het zit in meer dingen dan vlees.
Ik had het over Polly2 (even teruggezocht) na 12 jaar spuiten is ze nu al 5 jaar aan de zuigtabletten
Denk niet dat het te maken heeft met de duur van je tekort maar meer of je lichaam deze vorm accepteerd,we zijn tenslotte allemaal anders.
Dat mensen die vlees eten ook een tekort kunnen krijgen had ik ook al genoemd,er zijn meerdere redenen om een tekort te krijgen.
Waar ik met de vegetariërs op doelde is dat deze groep(mits geen andere reden voor een tekort) gewoon gebaat is bij een tabletje wat je in kunt slikken.Deze groep heeft immers geen opname probleem maar krijgt via de voeding niet genoeg binnen
Mag ik vragen hoe jij dit oplost? Ik bedoel je zegt dat je met injecties ook geen verschil merkt