aronneke schreef:Ik bijt altijd aan de binnenkanten van mijn wangen, die zijn dan ook helemaal kapot. Ik trek met mijn tanden steeds kleine velletjes er af, geeeeeeeeen idee waarom ik dat doe.
Dat doe ik ook! Heeel erg vervelend is het!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bij een donkere spijkerbroek is dit helemaal vreselijk, want dat geeft helemaal af, en als ik dan in mijn gezicht oid zit, zit daar dus ook een blauwe streep
. En het ergste van alles is nogwel dat ik helemaal niet in de gaten heb dat ik dit aan het doen ben............

Jusi schreef:Cyntje schreef:Met mijn vingers langs de gasknoppen gaan om te checken of ze uit zijn wanneer ik het huis verlaat, al zie ik dit zelf meer als een dwangneurose
Heb ik ook, helemaal als moederlief (van wie ik dit overgenomen heb) niet thuis is.. Vaak ook nog even voelen oven de pitten en soms kijken of ik een gaslucht ruik.. Tis triest gesteld
Nu al wát minder.

)

)
en wakker maken en even oppakken enz 
corientjuhh schreef:Hier een rijtje
- altijd het wc papier dubbelvouwen voor dat ik het om me hand rol zeg maar
- Als ik grote boodschap moet doen ga ik altijd tekst op luchtverfrisser lezen
- Kraan altijd even aan en dan weer dicht en dan beker inschenken bijv (dus na aan en uit weer aan)
Uuh
- Over drempel rechtuit rijden zodat ik precies de lijn rij die er tegenover zit
- Verlichte zit stoep af
- Tekst selecteren met lezen
- Velletjes van me lip trekken met me tanden (en vaak bloedt het dan ook nog)
- Voordat ik naar school ga altijd even bij onze hamsters kijkenen wakker maken en even oppakken enz
Ik heb er nog wel meer