Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 23:34

Die van schwarzkopf :j

Top spul!

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 23:36

oke thnx! :D

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:19

Iemand die nog even last-minute advies kan geven? :=

Ik ga geloof ik vanmiddag naar de kapper..

Ik weet absoluut niet wat ik met m'n haar wil, maar ik wil gewoon dat het fijn zit.. Mag best wat af, ik weet het niet. Ik heb een beetje donkerblond achtig haar, vrij veel en dun, overwegend stijl maar niet echt supersteil.

Van achteren: Afbeelding
En zo ongeveer van de voorkant: Afbeelding

Let maar niet op mijn eindeloos domme hoofd trouwens :=

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 21:34

Mijn dochter van net 6 wilt ontzettend graag een kort koppie. Hel liefst lekker stoer en met kuif.

Ze heeft nu lang haar tot op d'r schouders, met een slag, lekker stevig en vol.

Heb op internet geprobeert te zoeken naar leuke en vooral stoere meiden kapsel maar, kan helemaal niets vinden.

Heeft iemand voorbeelden, of link naar een website met korte kapsels voor meisjes.

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:54

Heeft iemand voorbeelden van lang zwart haar? En dan vooral niet de gothic kant op, maar gewoon lekker natuurlijk!

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:36

Ik had een vraagje over het doneren van haar, nou ja eigenlijk over de lengte van het haar dat overblijft :+

Ik weet dat je minimaal 25 cm moet doneren, en mijn haar is nu ongeveer 35 cm. Zeker met dit warme weer wil ik het eigenlijk kort laten knippen... Maar ik ben zo bang dat ik niets over houd :') Ik neem aan dat een kapper eerst de 25 cm eraf moet knippen en daarna pas het haar in model knipt, dus wil ik wel graag weten hoe het eruit ziet als het zo kort wordt. M'n haar krult behoorlijk dus het krult ook nog eens 'omhoog' waardoor het nog korter lijkt.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Ik heb altijd lang haar gehad dus ineens zoveel eraf is best wel eng :o

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:03

Weet iemand een leuk kapsel voor een gala?
Ik wil iets wat makkelijk is, en waar mn haar nog redelijk los hangt, maar vindhet iets opgestoken ook wel mooi..
Ik heb wel clip-in extensions, en die mag je natuurlijk niet zien (al gebeurd dat niet zo snel..). Een foto met extensions staat wel in mn profiel.

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 00:21

Hmm ik wacht ook op antwoord voor Undefined! :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 00:23

Sterre_Nova schreef:
Mijn dochter van net 6 wilt ontzettend graag een kort koppie. Hel liefst lekker stoer en met kuif.

Ze heeft nu lang haar tot op d'r schouders, met een slag, lekker stevig en vol.

Heb op internet geprobeert te zoeken naar leuke en vooral stoere meiden kapsel maar, kan helemaal niets vinden.

Heeft iemand voorbeelden, of link naar een website met korte kapsels voor meisjes.

Is het kapsel van Sylvie van der Vaart niet iets voor haar?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:11

Voor gala - kapsels kan je misschien even op youtube kijken? Staan talloze filmpjes op over hoe je je haar kunt opsteken. De ene keer wat mooier dan de andere en eens wat makkelijker of moeilijker, het is een kwestie van even zoeken. Zelf ben ik er voor naar de kapper geweest. Het resultaat was heel leuk, en heb heel wat complimentjes mogen ontvangen :D Ik was heel blij dat ik toch naar de kapper geweest was! Foto's staan trouwens in m'n profiel, maar ze zijn helaas niet zo duidelijk.
En anders misschien even zoeken in [LZP] Het gala topic.

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 09:45

Ik wil eigenlijk iets anders met mijn haar, dus ik denk dat ik een keertje een keurspoeling ga proberen. Maar ik heb geen idee welke kleur.
Hebben jullie tips?

Afbeelding
De rechtse

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NZV3LW3X.jpg

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 17:40

Ik ben ook dringend opzoek naar leuke ideeën...
Ik heb in September een bruiloft van m'n broer en wil uiteraard dat m'n haar helemaal leuk zit!
Heb al heel wat op internet zitten kijken, maar dan kom ik eerder bij kapsels voor de bruid uit...en ik ben toch echt geen bruid, maar gewoon een ceremoniemeester haah!

Ik heb inmiddels lang haar (de kapper heeft er de laatste keer veelte veel afgehaald) tot net over m'n schouders... zou het graag met grove krullen willen en dan leuk half opgestoken..

Zit ik nou zo verkeerd te kijken? Dat ik niets leuks kan vinden?

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:24

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:16

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:09

@Mikk_ ik zou het niet doen als ik jou was. Je kleur nu is leuk, en donkerder maakt je misschien een beetje flets.

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 15:38

Winandaa_ schreef:
@Mikk_ ik zou het niet doen als ik jou was. Je kleur nu is leuk, en donkerder maakt je misschien een beetje flets.

Ik heb het maandag met bruine kleurspoeling gedaan, en ghet is een beetje oranje aan het worden :P.
Maar tot nu toe wel allemaal positieve reacties

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:09

MissBonny: en youtube?? http://www.youtube.com/results?search_q ... +updo&aq=f Je kan ook bijvoorbeeld "messy" erbij typen, die vind ik dikwijls heel mooi. Alleen wilt youtube nu niet echt meewerken, dus moet je zelf even kijken.
Mikk_: Jammer dat je voor bruin bent gegaan, ik vind dat meestal niet zo mooi bij blondines. Rood(achtig) daarentegen staat de meeste blondines wel. (Ik heb niet gezegd dat het bij alle blonde personen zo is) Alleen moet je dan wel even de moeite doen om te zoeken naar een tint die echt bij je past. Maar ik weet niet of rood wel de kleur is die je wilt. Ik zou sowieso eens bij de kapper langsgaan, zij zien toch nog steeds het beste wat je echt goed gaat. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:28

MissBonny schreef:
Ik ben ook dringend opzoek naar leuke ideeën...
Ik heb in September een bruiloft van m'n broer en wil uiteraard dat m'n haar helemaal leuk zit!
Heb al heel wat op internet zitten kijken, maar dan kom ik eerder bij kapsels voor de bruid uit...en ik ben toch echt geen bruid, maar gewoon een ceremoniemeester haah!

Ik heb inmiddels lang haar (de kapper heeft er de laatste keer veelte veel afgehaald) tot net over m'n schouders... zou het graag met grove krullen willen en dan leuk half opgestoken..

Zit ik nou zo verkeerd te kijken? Dat ik niets leuks kan vinden?

zoiets misschien?
Afbeelding
Afbeelding

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 15:17

Hoihoi!
Ik heb ook weer een vraagje wat betrefd haar verven.
Ik heb het nu lichtblond en wil eigenlijk weer naar bruin, kan dit wel in een keer? Ik wil niet al te donker, maar gewoon redelijk lichtbruin haar.
Afbeelding
Zoiets.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:42

@ Anthea, ziet er leuk uit..maar is nog niet helemaal wat ik zoek! Ik zoek iets met grove krullen, wat dan half opgestoken is en waar nog wat plukjes uithangen zeg maar... toch bedankt voor de moeite in ieder geval ;)

@ Fiekhe, is stiekem ook niet helemaal wat ik zoek O:) Maar kan er wel inspiratie uit opdoen :))

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:56

@MissBonny

Afbeelding

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:57

@aardbeitje Is dat blonde geverfd? Een vriendin van mij kreeg echt een heel groene gloed toen ze haar blonde geverfde haar bruin verfde.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:00

Aardbeitje, ik denk dat het wel kan. Maar het hangt er van af wat voor blonde kleur in je haar hebt ( Koud of warm ) en het bruin moet veel rood bevatten zodat je geen groene gloed krijgt. Ik zou het niet zelf doen, maar door een kapper :)

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 10:18

loesje688 schreef:
Ik had een vraagje over het doneren van haar, nou ja eigenlijk over de lengte van het haar dat overblijft :+

Ik weet dat je minimaal 25 cm moet doneren, en mijn haar is nu ongeveer 35 cm. Zeker met dit warme weer wil ik het eigenlijk kort laten knippen... Maar ik ben zo bang dat ik niets over houd :') Ik neem aan dat een kapper eerst de 25 cm eraf moet knippen en daarna pas het haar in model knipt, dus wil ik wel graag weten hoe het eruit ziet als het zo kort wordt. M'n haar krult behoorlijk dus het krult ook nog eens 'omhoog' waardoor het nog korter lijkt.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Ik heb altijd lang haar gehad dus ineens zoveel eraf is best wel eng :o

ik had mijn haar ook altijd heel erg lang, er is 2 a 3jaar terug 45cm vanaf gegaan! ben nog nooit zo blij geweest met een haar keuze :) zeker met dit weer is het heerlijk. Nadeel je kan niet alles meer met je haar als wat je kon, een hoge knot staat bijv. totaal niet meer daar er maar "weinig" haar in zit.... Ik weet niet of je het al gedaan heb ?

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:53

Ik heb zolang ik kan herrinneren altijd langhaar gehad en wil graag een keer helemaal iets anders met mijn haar. Ik heb dus besloten om het ongeveer het zelfde te laten knippen als sylvie v/d vaart mensen in mijn omgeving hebben allemaal verschillende mening de 1 zegt wat leuk zal je leuk staan, andere mensen vinden het zonde ect ect. Me moeder daarintegen die altijd trots was op mijn haar vind het zelfs een leuk idee en dat zegt ze niet zomaar.Heb even een foto toegevoegd meest recente in de link
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WW7CCNRR.jpg

Groetjes Stephanie