Top spul!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre_Nova schreef:Mijn dochter van net 6 wilt ontzettend graag een kort koppie. Hel liefst lekker stoer en met kuif.
Ze heeft nu lang haar tot op d'r schouders, met een slag, lekker stevig en vol.
Heb op internet geprobeert te zoeken naar leuke en vooral stoere meiden kapsel maar, kan helemaal niets vinden.
Heeft iemand voorbeelden, of link naar een website met korte kapsels voor meisjes.
xxxdonja schreef:@MissBonny waar heb je op gezocht?
Misschien feestkapsels?
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=fee ... a=N&tab=wi
MissBonny schreef:Ik ben ook dringend opzoek naar leuke ideeën...
Ik heb in September een bruiloft van m'n broer en wil uiteraard dat m'n haar helemaal leuk zit!
Heb al heel wat op internet zitten kijken, maar dan kom ik eerder bij kapsels voor de bruid uit...en ik ben toch echt geen bruid, maar gewoon een ceremoniemeester haah!
Ik heb inmiddels lang haar (de kapper heeft er de laatste keer veelte veel afgehaald) tot net over m'n schouders... zou het graag met grove krullen willen en dan leuk half opgestoken..
Zit ik nou zo verkeerd te kijken? Dat ik niets leuks kan vinden?
loesje688 schreef:Ik had een vraagje over het doneren van haar, nou ja eigenlijk over de lengte van het haar dat overblijft
Ik weet dat je minimaal 25 cm moet doneren, en mijn haar is nu ongeveer 35 cm. Zeker met dit warme weer wil ik het eigenlijk kort laten knippen... Maar ik ben zo bang dat ik niets over houdIk neem aan dat een kapper eerst de 25 cm eraf moet knippen en daarna pas het haar in model knipt, dus wil ik wel graag weten hoe het eruit ziet als het zo kort wordt. M'n haar krult behoorlijk dus het krult ook nog eens 'omhoog' waardoor het nog korter lijkt.
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Ik heb altijd lang haar gehad dus ineens zoveel eraf is best wel eng