Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DarkDreamer schreef:Anniek je bent geweldig. Dit is echt precies wat ik zocht!
Je kan er geen bijwerkingen van krijgen, naast haar op ongewenste plaatsen als je uitschiet?
Ik heb door stress/medicijngebruik haaruitval gehad, en zit nu opgescheept met baby haartjes bij mijn kruin. Ziet er niet uit. Mijn haar is ook een stuk dunner geworden hierdoor, dus als het werkt is het zeker het proberen waard! En mijn wimpers kunnen altijd wel voller/mooier.
Waar in de buurt kan je het hier halen? Etos van Amstelveen ofzo? Zouden ze hier in het dorp het niet gewoon in de kruidvat verkopen?
Focussed schreef:O en ik heb trouwens wel meetbaar resultaat
Mijn wimpers (ooit eens gemeten) waren altijd tussen de 4 en de 6 mm. En nu zijn ze tussen de 8 en de 9
skara schreef:Focussed schreef:O en ik heb trouwens wel meetbaar resultaat
Mijn wimpers (ooit eens gemeten) waren altijd tussen de 4 en de 6 mm. En nu zijn ze tussen de 8 en de 9
Wow dat is idd een mooi resultaat.
Mmm wimpers worden er dus echt langer van. Ik was van plan het op mijn wimpers onder mijn oog te smeren, omdat die heel dun zijn en ik er vollere wimpers wou. Ga het dus toch maar niet doen daar want de langste van mijn onderste wimpers is 8 mm. Dat ziet er niet uit als die nog langer worden.
Iemand het middeltje voor een vollere wimperbos dan?
Suzanne F. schreef:lesilla schreef:in ieder geval ik wil het heel graag proberen, als belgjes het al gevonden hebben. Zou ik graag horen waar!
Binnenkort allemaal op bokt het record voor langste wimpers
Offtopic maar wat is dat voor een foute avatar???