Wie heeft er nog meer een gekke angst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Estribo

Re: Wie heeft er nog meer een gekke angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:31

Spinnen! Echt afschuwelijk vind ik die beesten..

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:35

6marly6 schreef:
ooh ja vergeten: krabben, en kreeften enzo. en ook kwallen :7

kreeften die ben ik vergeten ;)
die staat bij mij ook op nummer 2 .

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:39

duiken... met zo'n fles op je rug enzo :\ Iedereen vind het ontzettend mooi, en gaaf, en ik wil dat ook zien maar raak onderwater compleet overstuur. Durf nog net 2 meter onder water te zwemmen :+ Snorkelen krijg ik ook niet voor elkaar.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:46

liften eerst ook en roltrappen :+ maar dat vond ik gewoon eng,
haalde het bij lange na niet bij sprinnen :(:)

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:49

Ik ben bang voor pashokjes en raak in paniek als ik tegelijk me in een shirt moet wurmen, me druk moet maken om mensen die buiten lopen en het gordijn angstvallig dicht moet houden omdat het net niet helemaal dicht wil.en meestal is m'n haar statisch en is het benauwd in zo'n ding, krijg ik ook nog eens koppijn van... afschuwelijk. verder ben ik bang om heel erg af te gaan temidden van een boel mensen.

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:51

_Denise_ schreef:
Ben nog geen lotgenoot tegengekomen die ook bang is voor paddenstoelen en berenklauwen. :)

[edit] Ah op blz 8 een paddenstoelenfobie genoot :D

Ik heb geen doorsnee fobieën. Vind hoge bruggen ook eng, of überhaupt tegen een hoog bouwwerk aankijken. Windmolens en stroommasten zijn een goed voorbeeld hiervan. := Noemde het altijd laagtevrees, weet er op de dag van vandaag nog de officiële naam niet van. :') Die boeien hierboven klinken ook bekend. Ook andere dikke palen/werken die in het water staan oid, daar durf ik echt niet langs als ik zelf in het water lig.

En ziekteangst, ofwel hypochondrie.

Met spinnen maak je me niet bang, dit hierboven wel. :D

ik vind hoge gebouwen ook eng, of ik er nou tegenaan kijk of op het gebouw zelf ben. ik was pas op de kermis waar een enorm hoge attractie stond, en ik stond er vlakbij. was bang dat iemand me erin zou sleuren.

oja, die angst was ik vergeten!
ik ben bang voor de kermis. :o

ik word zo bang van die enge geluiden die attracties altijd maken, van dat wazzooooom zwiepp en dan ineens een of ander "bekend" liedje zoals oleoleoleoleee en dan weer van die enge computergames geluiden

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:05

funnyhorses schreef:
nu we het er zo over hebben,schiet me weer wat naar binnen,iets wat ik echt heb weten te verdringen pfff
Mn broer had ook ooit een vogelspin in huis!Toen was dat kreng gaan vervellen en hij had dat vel dus bewaard en laten drogen.
Jaaaa voelen jullie hem aankomen??????

Ik kwam dus bij hem binnen en hij GOOID dus die huid van die VOGELSPIN naar mij toe!!!!!!
Tja............toen moest ik huilen............. |( :=

Heb hem echt héél lang voor rotte vis uitgemaakt,dat was nml zo shocking eng!!!!!

Broers zijn sowieso eikels 8-)
Ik woonde al een tijd op mezelf, jonge twintiger, maar in niet zo'n beste buurt, tussen de drugsdealers en vlakbij het spoor. Op een dag liep ik van het station naar huis, 's avonds in het donker, onder het donkere kleine viaduct door waar dus normaal ook niet al te fijn volk rondliep.
Ineens komt er iemand vanuit de schaduwen van het viaduct achter me aan die me onverwacht vastgrijpt en spookachtig 'Whaaaaaah' roept in mijn oor.
Dat was dus broerlief. Helaas voor hem schrok ik me echt te pletter omdat ik daar toch al mega op mijn quivive was en ik liep daar steevast rond met mijn (grote, zware, scherpe }> ) sleutelbos in mijn hand. Dus ik draai me in een beweging om en klets hem behoorlijk hard een paar keer met die sleutelbos in zijn gezicht. Daarna heb ik hem helemaal verrot geschopt en geslagen. En ondanks dat ik maar een tenger grietje van 1.65 was en hij een behoorlijk brede sterke vent van 1.85 had ik hem behoorlijk te pakken. Ik zag na de eerste secondes best dat het maar mijn broer was, maar ik was zo enorm geschrokken en paniekerig dat ik niet anders meer kon dan gewoon maar keihard doorschoppen en slaan. Broer schrok zo mogelijk nog harder van mijn felle reactie en agressie. Hij hoefde zich iig geen zorgen te maken over mijn veiligheid zei hij later 'laconiek', ik paste wel op mezelf. :+ Waarop ik al even 'laconiek' zei, dat hij blij mocht zijn dat ik mijn sleutelbos vast had en geen mes oid.

Verder is het een schatje hoor :D maar gosh wat ging ik over de rooie op dat moment!

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:33

Vroeger had ik veel angsten die hier aangegeven worden zoals, ramen in het donker, als ik naar de badkamer moest, dan keek in eerst in de muurkast of er niemand in zat, ook keek ik achter de gordijnen of er niemand achter het raam stond te kijken. Als ik naar bed ging dan keek ik op mijn slaapkamer ook weer achter de gordijnen en onder het bed, ik was als de dood dat iemand me bij m'n been pakte.
Daar ben ik gelukkig overheen gegroeid :+

Maar nu heb ik vliegangst terwijl ik regelmatig gevlogen heb, ik ga er nu echt niet meer in.
Ik ga niet de zee in omdat ik bang ben voor kwallen.
Ik ben ook bang voor draaikolken :=
Naaktslakken vind ik eng/vies en die kleine groene wormpjes :r
Verder sta ik soms doodsangsten uit als ik bij een ander in de auto zit :+
En ben ik doodsbang voor de tandarts, ben nu bijna 3 jaar niet meer geweest, ik durf echt niet meer :o
En relingen vind ik eng, vooral bij flats, als ik er tegenaan sta dan ben ik bang dat de reling het begeeft.
En ik ben nog steeds bang in het donker ( buiten ) Ik zal ook nooit ergens inkruipen dat smal en klein is.
Ze moeten me niet laten schrikken of net doen alsof er iemand engs aankomt die me iets aan wilt doen.
Laatst bijgewerkt door chip op 22-03-10 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:35

Hebben jullie trouwens ook dat als je 's nachts naar de wc gaat, dat je bang bent dat een monster/geest/eng iets je via de wc naar beneden trekt? Of heb ik nog een angst aan mijn vreemde lijstje toe te voegen :+

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:39

Urielle schreef:
Hebben jullie trouwens ook dat als je 's nachts naar de wc gaat, dat je bang bent dat een monster/geest/eng iets je via de wc naar beneden trekt? Of heb ik nog een angst aan mijn vreemde lijstje toe te voegen :+

Nee wel als ik van de wc door het donker de trap weer oploop, dat gaat dan extra snel :=
Vind het wel eng als de gordijnen een stukje open zijn, dat er dan opeens een man ofzo naar binnen staat te kijken (niet dat dat echt gebeurd maargoed :') )

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:41

Ik zit al op de tafel als ik een spinnetje over de grond zie kruipen :D
Me moeder moet ze altijd weghalen voor me!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:47

Eydis schreef:
Urielle schreef:

Nee wel als ik van de wc door het donker de trap weer oploop, dat gaat dan extra snel :=
Vind het wel eng als de gordijnen een stukje open zijn, dat er dan opeens een man ofzo naar binnen staat te kijken (niet dat dat echt gebeurd maargoed :') )

ooh ja... ik kan er ook niet tegen als er gordijnen open zijn als het donker is. :=

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:05

Ik ben enorm bang voor spinnen !
maar goed dat hebben meer mensen.

1 gek ding waat ik bang voor ben is putten.
ben bijvoorbeeld in zo'n kasteel geweest met zo'n oude put. dat vind ik zo dood eng , ik loop er met een boog omheen , want ben zo bang erin te vallen ( ookal zijn ze al lang dicht gemaakt XD)
en als ik er dan en gezien heb , heb ik de opvolgende maand elke nacht nachtmerries over dat ik in een put vast zit.:(

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 09:21

LZP --> MW

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 09:25

Ik ben bang om af te gaan voor een grote groep mensen, of te wel om een black out te krijgen.

Ik vind grote spinnen ook echt niet grappig.

En na een film met geesten erin kan ik niet meer slapen.

Hoogtevrees is overigens ook aanwezig, dat heb ik al er op tv een opname is die bijvoorbeeld over de rand van een steile cliff gaat. haha

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:27

oja boten vind ik ook verschrikkelijk :P

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:29

Ik ben bang voor alles wat beweegt als een worm/glibberig is, dus wormen, maden, naaktslakken en andere beesten die daar op lijken..
Slangen gaat nog wel :=
Ook heb ik ontzettende hoogtevrees, maar dat komt vaker voor.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:16

mirjam_kl schreef:
En na een film met geesten erin kan ik niet meer slapen.

Toevallig ' What Lies Beneath ' gezien? :))

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:24

Alles wat dood is , raak ik dus niet meer aan. brr griezels lopen over mij nrug

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:42

voor de wc doortrekken, zodra ik hem doortrek sprint ik weg, waarom? geen idde altijd al gehad.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:48

owens-mama schreef:
Alles wat dood is , raak ik dus niet meer aan. brr griezels lopen over mij nrug

Dat heb ik ook ik was zelfs mn handen als ik een rouwkaart heb vastgehad.

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:48

Oh, die reclames van bokt ook altijd. Er staat nu onder dit topic: De fobiedokter. Hulp bij uw angst of fobie met een unieke methode.. }:0

Ik ben bang voor :+, maskers en poppen. Zoals wel meerdere hier.. Niet erg origineel meer he?

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 16:46

ohjaa vergeten!
Ik ben ook altijd bang savonds op de gang, ben bang dat er door t raam wordt geschoten :+
ook kijk ik altijd in de wasmand en wc + douchecabine of daar geen ledematen liggen, xD, echt raar :o

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 16:48

Urielle schreef:

Niet via de trap, wel dat het pleepot-monster me opzuigt...ja ik weet het, enge aflevering van de X-files gezien ooit met monsters die uit pleepotten kwamen :o

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 16:51

Heel vroeger was ik echt doodsbang voor:

PAARDEN! (jawel!)
LIFTEN! (eng!)
HOOGTEVREES (ik ging toch ECHT niet in die vliegende tempel in de efteling! Brrrrr!)

Nu ben ik alleen nog bang voor achtbanen! Ik ga er toch echt voor geen goud erin!