Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iedereen vind het ontzettend mooi, en gaaf, en ik wil dat ook zien maar raak onderwater compleet overstuur. Durf nog net 2 meter onder water te zwemmen
Snorkelen krijg ik ook niet voor elkaar. _Denise_ schreef:Ben nog geen lotgenoot tegengekomen die ook bang is voor paddenstoelen en berenklauwen.![]()
[edit] Ah op blz 8 een paddenstoelenfobie genoot![]()
Ik heb geen doorsnee fobieën. Vind hoge bruggen ook eng, of überhaupt tegen een hoog bouwwerk aankijken. Windmolens en stroommasten zijn een goed voorbeeld hiervan.Noemde het altijd laagtevrees, weet er op de dag van vandaag nog de officiële naam niet van.
Die boeien hierboven klinken ook bekend. Ook andere dikke palen/werken die in het water staan oid, daar durf ik echt niet langs als ik zelf in het water lig.
En ziekteangst, ofwel hypochondrie.
Met spinnen maak je me niet bang, dit hierboven wel.
funnyhorses schreef:nu we het er zo over hebben,schiet me weer wat naar binnen,iets wat ik echt heb weten te verdringen pfff
Mn broer had ook ooit een vogelspin in huis!Toen was dat kreng gaan vervellen en hij had dat vel dus bewaard en laten drogen.
Jaaaa voelen jullie hem aankomen??????
Ik kwam dus bij hem binnen en hij GOOID dus die huid van die VOGELSPIN naar mij toe!!!!!!
Tja............toen moest ik huilen.............![]()
Heb hem echt héél lang voor rotte vis uitgemaakt,dat was nml zo shocking eng!!!!!
) sleutelbos in mijn hand. Dus ik draai me in een beweging om en klets hem behoorlijk hard een paar keer met die sleutelbos in zijn gezicht. Daarna heb ik hem helemaal verrot geschopt en geslagen. En ondanks dat ik maar een tenger grietje van 1.65 was en hij een behoorlijk brede sterke vent van 1.85 had ik hem behoorlijk te pakken. Ik zag na de eerste secondes best dat het maar mijn broer was, maar ik was zo enorm geschrokken en paniekerig dat ik niet anders meer kon dan gewoon maar keihard doorschoppen en slaan. Broer schrok zo mogelijk nog harder van mijn felle reactie en agressie. Hij hoefde zich iig geen zorgen te maken over mijn veiligheid zei hij later 'laconiek', ik paste wel op mezelf.
Waarop ik al even 'laconiek' zei, dat hij blij mocht zijn dat ik mijn sleutelbos vast had en geen mes oid.
maar gosh wat ging ik over de rooie op dat moment!

Urielle schreef:Hebben jullie trouwens ook dat als je 's nachts naar de wc gaat, dat je bang bent dat een monster/geest/eng iets je via de wc naar beneden trekt? Of heb ik nog een angst aan mijn vreemde lijstje toe te voegen
) Eydis schreef:Urielle schreef:Hebben jullie trouwens ook dat als je 's nachts naar de wc gaat, dat je bang bent dat een monster/geest/eng iets je via de wc naar beneden trekt? Of heb ik nog een angst aan mijn vreemde lijstje toe te voegen
Nee wel als ik van de wc door het donker de trap weer oploop, dat gaat dan extra snel![]()
Vind het wel eng als de gordijnen een stukje open zijn, dat er dan opeens een man ofzo naar binnen staat te kijken (niet dat dat echt gebeurd maargoed)

Urielle schreef:Hebben jullie trouwens ook dat als je 's nachts naar de wc gaat, dat je bang bent dat een monster/geest/eng iets je via de wc naar beneden trekt? Of heb ik nog een angst aan mijn vreemde lijstje toe te voegen