Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:_Rosa schreef:het bommeke: suiker uit limo en sportdrankjes zijn niet hetzelfde.
De suiker uit limo moet nog worden omgezet tot een energieleverend product, die uit sportdrankjes kunnen direct worden gebruikt. (zal vast wel verschil in zitten tussen verschillende de sportdrankjes)
Dat dacht ik dus ook, maar er stond een tijd geleden een stuk hierover in de Intermediair (don't shoot if i'm wrong) en daarin stond dus dat dat onzin was, maar een prima verkoop praatje van de sportdrankfabrikanten![]()
![]()
![]()
Mijn man (marathon loper) maakt zijn eigen drank door 0,2 ltr limonade, 1 ltr water en een afgestreken theelepel zout. Dit verdeelt hij over zijn riem met 4 flesjes.
Dieuwke_ schreef:amazone77 schreef:nou dat vind ik wel een applausje waard hoor!!!zijn er niet veel die dat je na doen zo vroeg in de ochtend.
Dankje wel! Was stiekem toch wel een beetje trots op mezelf
@Phylos: Zo, dat is balen! Gaat dat met de tijd weer over of is dat iets chronisch?
SAKKIA schreef:annehoe: Pas je daar mee op? En geef je het echt voldoende rust? Ik heb een jaar niet kunnen lopen omdat ik er veel te lang mee door gegaan ben, als je denkt dat het weg is zit het er toch vaak nog. Het is een hele vervelende en langdurige blessure, die ook vaak echt pijnlijk is![]()
Ik ga morgen weer naar de sportschool en dan donderdag weer een rondje hardlopen. vanavond ga ik uiteten dus dan kom ik er gewoon niet aan toe. Ben pas tegen 10-en thuis denk ik
Wildflower schreef:eten is dan alleen een craccotte met beleg en glas roosvicee zodat ik ff wat in mijn maag heb want om 3 uur heb ik dan voor het laatst iets naar binnen gekregen. Dan wacht ik nog een halfuurtje voordat ik echt ga rennen.
hetbommeke schreef:Net ook bij de Aldi geweest en het roze t-shirt gescoord, samen met een capribroek en een 7/8 en nog een paars jack. Wel handy want je kunt ook de mouwen eraf halen.
Vraag me wel af hoe mijn zwarte sportbh onder het roze t-shirt zal staan![]()
Heb alles net aangepast, had over M van gekocht en 't past perfect. Heb meestal van bovenkleding maat 40/42. Shirt is niet super lang, mijn andere van Nike is wat langer, die verbergt mooi mijn dikke billen
Antheman schreef:hetbommeke schreef:Net ook bij de Aldi geweest en het roze t-shirt gescoord, samen met een capribroek en een 7/8 en nog een paars jack. Wel handy want je kunt ook de mouwen eraf halen.
Vraag me wel af hoe mijn zwarte sportbh onder het roze t-shirt zal staan![]()
Heb alles net aangepast, had over M van gekocht en 't past perfect. Heb meestal van bovenkleding maat 40/42. Shirt is niet super lang, mijn andere van Nike is wat langer, die verbergt mooi mijn dikke billen
Na volgende stop ik even met hardlopen, om het in het najaar weer op te pakken. Ik zat te twijfelen of ik nog een broek erbij wilde, maar vond het een beetje zonde.... En toen hadden ze alleen nog een L en S, en ik wilde een M. Keus snel gemaakt, niet gedaan dus.
Het jasje is OK hoor, ik heb een blauwe, uit een oudere collectie van vorig jaar volgens mij.
En ik heb maat 38 van boven en de M -en vielen ruim, dus ik heb nu voor t shirt maat S gekozen, ik hoop maar dat hij goed zit.![]()
shirtjes zijn zo handig, voor t paardrijden, voor t wandelen, skaten, gewoon bij alles waar je bezweet van kan rakenIk heb er echt heel veel, goedkope en dure.