Ik kies voor abortus. Steun en hulp gezocht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:00

Ik snap wel dat het allemaal wat onwerkelijk is nu. Als je vriend zo thuis is zal het allemaal wel anders worden, dan kun je het direct met iemand delen ipv via internet. En een knuffel kan wonderen doen in zo'n situatie.

Aangezien ik niet in je nabije omgeving verkeer: dikke digitale knuffel van mij! Bijt nog even door, je bent de goede stappen aan het nemen en je komt er wel doorheen.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:00

LifeSucks schreef:
Nee moet echt zelf mijn werk afbellen, hij heeft het al eens gedaan toen ik een paniekaanval had, en daardoor kreeg ik een officieele waarschuwing.

Als je al een officiële waarschuwing hebt gehad, dan zou ik zeker niet te lang wachten met je baas inlichten. Ik wil je uiteraard niet onder druk zetten, maar het moet allemaal niet ten koste van je baan gaan. ;)

Kom op je kunt het. Iedereen steunt je!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:01

[quote="LifeSucks"]Ik ben zo bang dat het uberhaubt te laat is voor abortus.
Dat ik het kind echt moet krijgen...en dat is wel het laatste wat ik wil!
(Ook voor het kind)

denk goed na over andere opties, denk bijv aan adoptie,
succes met alles, pb staat altijd open,

ben blij dat je een keuze maakt voor jou maar ook vooral voor je kindje,

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:01

Ik ben hier sinds gisteren avond al aan meelezen, je zoekt om steun en hulp, ik verbaas me dan ook om sommige reactie's hier !

Ik zelf heb nooit voor de keus gestaan welke jij nu gaat maken.

Let wel, het is jouw/jullie keuze, blijf bij jezelf, laat je niets aanpraten door wie dan ook !
Volg je hart, je innerlijk gevoel, maar... houd je koppie er wel bij !

Ik wil je hierbij heel veel sterkte en wijsheid toewensen voor de tijd die nu komen gaat !

Boelles

Re: Ik kies voor abortus. Steun en hulp gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:03

Hier ook stille meelezer, hoop voor je dat je de juiste keuze maakt. Wat voor keuze het ook is, het is jouw keuze.
Ik wens je veel sterkte toe!

Gianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:07

Meid je zou zien dat als je het je vriend verteld het al een opluchting is!
Ik bedoel in Live en niet via de telefoon.

Koppie op en je baas bellen..

Heel veel sterkt!
Laatst bijgewerkt door Gianna op 02-03-10 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:07

Lieve lifesucks,

Als eerste enorm veel sterkte gewenst.
Ik weet precies wat je doormaakt, heb het zelf helaas 2 keer moeten ondergaan. De angst de spanningen enz.
Persoonlijk zou ik wel eerlijk zijn tegen je baas. Mocht je de abortus ondergaan zul je zeker de eerste 2 weken niet kunnen werken. Dit vanwege de heftige pijn en het toch wel vele bloedverlies.

Nou ja wil niet te veel details hier openbaar neer zetten maar mocht je nog vragen hebben stel ze gerust

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:09

Hoewel ik het niet met je keuzes eens ben, wil ik je wel veel sterkte wensen vanmiddag en in de komende tijd, wat je besluit ook wordt.. :(:)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:12

Ik vind het ook erg dapper wat je doet.

Vroeger toen ik nog op school zat hadden we het ook wel eens over over ongewenst zwanger zijn, toen zou het voor ons ook een abortus worden mocht er zoiets gebeuren, nu leven we inmiddels heel anders, wonen samen, hebben een baan, beestjes en is een kind meer dan welkom. ;)

Ik voel met je mee en wil je bij deze heel veel succes en sterkte wensen. :(:)

LifeSucks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 15:16

Nou vriendje is thuis.
Eerste reactie:
Ik wil de tests zien.
hij dacht blijkbaar dat ik het zei omdat ik hem niet kwijt wil, aangezien hij vanmorgen smste dat hij het niet meer zag zitten.

toch maar ziekmelden, maar kan dat nog wel nu?? Als ik om 5 uur moet beginnen??

Pff, na 3 jaar alleen verder, weer alles opnieuw opbouwen dus.
Weer een oplossing zoeken om ergens te wonen, hoe ga ik dat doen?
En hoe ga ik dat doen met alle dieren?
Mijn instelling is altijd geweest, sinds we samenwonen, dat we alle problemen kunnen oplossen, zolang we daar voor open staan.. ;(
Laatst bijgewerkt door LifeSucks op 02-03-10 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:18

LifeSucks schreef:
Nou vriendje is thuis.
Eerste reactie:
Ik wil de tests zien.
hij dacht blijkbaar dat ik het zei omdat ik hem niet kwijt wil, aangezien hij vanmorgen smste dat hij het niet meer zag zitten.

Weg achter je computer! ;) Ga met hem praten. Heel veel sterkte. :(:)

BraveSpots

Ts: Meld je ziek, absoluut. Dit zijn geen omstandigheden waarin je hoort te werken of zelf te denken aan werk.
Praat met je vriend!

En heel veel sterkte voor straks. Ik bewonder je doorzettingsvermogen hierin.

AnnebelleVD

Heej meid, ze mogen je hier niet je baan voor afpakken hoor :n als jij je 1x ziek laat melden door je vriend. En je nu ziekmeld voor een belangrijk doktersbezoek. Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan je werk, je moet nu aan JOU denken en niet aan je baas, als je het moeilijk vind om af te bellen, zou ik wel metee voor 2 dagen afbellen, ben je er in 1x vanaf en hoef je morgen niet nog een keer te bellen als je te moe bent omdat je vannacht heel de nacht niet in slaap kan komen bijvoorbeeld.
Sterkte sterkte sterkte, heel veel sterkte en je hebt een heleboel steuntjes-en-toeverlaatjes hier op bokt :j

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:22

:(:) meid toch, direct ziek melden hoor, even aan jezelf denken nu :(:)

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:25

Ziek melden! Je moet nu gewoon even voor jezelf kiezen. Bel hem op (hoe moeilijk ook) en meld je ziek en geef aan dat het morgen waarschijnlijk ook nog niet wil. Je hebt tijd voor jezelf nodig!! :(:)

Waarom moet je nu alleen verder?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:26

Moet je alleen verder nu TS? Omdat je zegt na 3 jaar weer alleen verder, hoe ga ik dat doen qua dieren enz?

Verder echt ziek melden. Zometeen is het te laat. Dus echt nu gaan bellen!

Verder wens ik je heel veel succes en sterkte bij de keuze die je maakt en bij de echo. Kan me jou keuze wel voorstellen hoor. En daarbij, jij zelf bent degene die weet of je dit wel of niet aan kan op dit moment!

Heel veel succes :(:)

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:27

LifeSucks schreef:
Nou vriendje is thuis.
Eerste reactie:
Ik wil de tests zien.

Pff, na 3 jaar alleen verder, weer alles opnieuw opbouwen dus.Weer een oplossing zoeken om ergens te wonen, hoe ga ik dat doen?
Mijn instelling is altijd geweest, sinds we samenwonen, dat we alle problemen kunnen oplossen, zolang we daar voor open staan.. ;(

Bedoel je hiermee dat de relatie over is?? Nee toch?

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:28

LifeSucks schreef:
Ja, denk dat ik dat doe; ik bel dat ik naar de dokter moet, maar dat ik niet weet hoe lang het consult precies duurt, en dat het kan dat ik wat later ben.

Mijn vriend smste straks; Ik zal niet boos zijn.
Maar heb al terug gestuurd dat hij niet met mij rekening hoefde te houden.
Heb liever dat hij eerlijk is.
Hij komt zo thuis :)

Misschien heb je aan deze reactie niets, misschien wel :o . Ik heb geen idee wat er tussen jullie allemaal speelt, maar in je posts schemert een licht minderwaardigheidscomplex door ? Waarom zou hij niet eerlijk zijn, waarom zou hij niet oprecht graag bij jou willen zijn, ondanks je problemen en depressies. Probeer jezelf positief op te stellen hoe moeilijk dat ook is, maar juist door positief te denken help je jezelf, hem, maar uiteindelijk jullie relatie.

Ik wens je heel veel sterkte vanmiddag en hoop dat jullie hier SAMEN uit komen!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:28

Zeg je nou dat het over is tussen jullie?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:29

Ik zie je edit nu pas. Dat gesprek kan toch niet zo snel zijn voorlopen? :?

Rustig aan, komt goed. Ik snap wel dat het voor je vriend rauw op zijn dak komt als hij eerst aangeeft dat hij het niet meer ziet zitten en vervolgens een bericht krijgt dat je mogelijk zwanger bent. Laat het hem eerst even verwerken.

Jenny_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:31

Gewoon ziekmelden. Denk je echt dat je in staat bent om je gedachten bij het werk te houden momenteel?!?

En ga praten met dat vriendje van je. Hij heeft al die moeite genomen om vrij te nemen en naar je toe te komen, doet hij ook niet als hij niets meer om je geeft.

Ga samen nog een keer testen met hem erbij en dan naar je afspraak.

En daarna weer praten. Is voor hem ook niet niks.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:34

Jenny_B schreef:
Gewoon ziekmelden. Denk je echt dat je in staat bent om je gedachten bij het werk te houden momenteel?!?

En ga praten met dat vriendje van je. Hij heeft al die moeite genomen om vrij te nemen en naar je toe te komen, doet hij ook niet als hij niets meer om je geeft.

Idd! Als het hem niets kon schelen was hij niet gekomen, en had hij niet mee gewild!

Kom op! Je kan het :(:)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:36

:(:) Ahh meissie ... Weet even niet wat ik zeggen moet!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:38

LifeSucks schreef:
Nou vriendje is thuis.
Eerste reactie:
Ik wil de tests zien.

Pff, na 3 jaar alleen verder, weer alles opnieuw opbouwen dus.
Weer een oplossing zoeken om ergens te wonen, hoe ga ik dat doen?

sterkte voor straks.
en ik zou me ziek melden want het is niet niks een echo en het gene wat je tehoren krijgt.
niet banketstaaf bedoelt hoor vindt het juist moedig van je :(:) staat je vriend er ook achter dat je het weg laat halen?
je kan ook tegen je baas zeggen dat je hoofdpijn en je beroerd voelt en morgen een afspraak heb bij je huisarts (half nederland ligt gestrekt met griep ;) )

sterkte :(:)

Hannekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:40

Pff meid toch! Wat moeilijk. Maar ik respecteer je keuze hoor. Een kennis heeft het trouwens ook met een abortuspil gedaan, kan dat nu niet dan? Dat is minder ingrijpend dan de andere vorm van abortus. Ik dacht trouwens altijd dat het bij 3 maanden al levensvatbaar was?