Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LifeSucks schreef:Nee moet echt zelf mijn werk afbellen, hij heeft het al eens gedaan toen ik een paniekaanval had, en daardoor kreeg ik een officieele waarschuwing.
LifeSucks schreef:Nou vriendje is thuis.
Eerste reactie:
Ik wil de tests zien.
hij dacht blijkbaar dat ik het zei omdat ik hem niet kwijt wil, aangezien hij vanmorgen smste dat hij het niet meer zag zitten.
toch maar ziekmelden, maar kan dat nog wel nu?? Als ik om 5 uur moet beginnen??
Eerste reactie:
Ik wil de tests zien.
hij dacht blijkbaar dat ik het zei omdat ik hem niet kwijt wil, aangezien hij vanmorgen smste dat hij het niet meer zag zitten.
Pff, na 3 jaar alleen verder, weer alles opnieuw opbouwen dus.Weer een oplossing zoeken om ergens te wonen, hoe ga ik dat doen?
En hoe ga ik dat doen met alle dieren?
Mijn instelling is altijd geweest, sinds we samenwonen, dat we alle problemen kunnen oplossen, zolang we daar voor open staan..
LifeSucks schreef:Ja, denk dat ik dat doe; ik bel dat ik naar de dokter moet, maar dat ik niet weet hoe lang het consult precies duurt, en dat het kan dat ik wat later ben.
Mijn vriend smste straks; Ik zal niet boos zijn.
Maar heb al terug gestuurd dat hij niet met mij rekening hoefde te houden.
Heb liever dat hij eerlijk is.
Hij komt zo thuis
Jenny_B schreef:Gewoon ziekmelden. Denk je echt dat je in staat bent om je gedachten bij het werk te houden momenteel?!?
En ga praten met dat vriendje van je. Hij heeft al die moeite genomen om vrij te nemen en naar je toe te komen, doet hij ook niet als hij niets meer om je geeft.
Eerste reactie:
Ik wil de tests zien.
Pff, na 3 jaar alleen verder, weer alles opnieuw opbouwen dus.
Weer een oplossing zoeken om ergens te wonen, hoe ga ik dat doen?
En hoe ga ik dat doen met alle dieren?
Mijn instelling is altijd geweest, sinds we samenwonen, dat we alle problemen kunnen oplossen, zolang we daar voor open staan..