ImkeTarek schreef:Ook ik ben vroeger best veel gepest.
Ik ben er onwijs onzeker door geworden, maar uit dit niet.
Ik ben nu het meisje met de grote bek en het kleine hartje. Ik wil altijd goed doen voor andere, om mezelf in een goed daglicht te zetten. Als ik een fout maak lach ik het hardste om mezelf, terwijl ik me van binnen kei hard schaam. Maar omdat andere hier vaak met me mee lachen heb ik wel een grote mate van zelfspot gekregen.
Ik probeer altijd vrolijk te doen, ook als ik kei slecht in mn vel zit. Ik wil andere niet opzadelen met mijn problemen, omdat ik bang ben dat ze zich gaan ergeren aan mij.
Ik heb best veel vrienden en vriendinnen. Maak ook makkelijk contact (die grote bek (op n positieve manier) waarmee ik mezelf uit komt dan goed van pas).
Maar ik heb maar 1 échte vriendin bij wie ik écht mezelf kan zijn, bij wie ik mn ei kwijt kan als ik ergens mee zit. Helaas zit zij op het moment voor 4 maanden in het buitenland, ivm studie.. Ik mis haar echt ontzettend.
WOOW !!!! dit is scary ... wij hebben bijna precies hetzelfde verhaal !!!
ik had er nog een paar dingen bij ... zoals altijd slecht slapen ook enzo ... slaap gemiddelt 2 uurtjes per nacht ...
krijg echt ff een spiegeltje voor !
eng gewoon haha
Dit alles heeft als gevolg dat ik momenteel in een verschrikkelijke dip zit. Ik ben de hele dag door moe, hoeveel of hoe weinig ik ook slaap.. Soms heb ik het gevoel dat ik elk moment in janken uit kan barsten, terwijl ik normaal gesproken bijna nooit huil & school gaat ontzettend slecht (zo slecht dat ik er over denk om met mn opleiding te stoppen omdat ik het waarschijnlijk toch niet haal en vér achterloop op mn klasgenoten).
Gelukkig heb ik mn paardjes nog, dat is het enige waar ik me momenteel écht lekker in mn vel bij voel.