Op piercingforum.nl staat een goede stretchguide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Wat voor flesje heb je gekregen?
Authentic schreef:Ik heb stiekem wat stappen overgeslageneigenlijk kan je 't beste 1 mm per maand doen maar daar heb ik me niet aan gehouden.
Ik heb ook stiekem acryl gebruikt, veel mensen raden dat af omdat je daar slecht op kan reageren. Beste kan je tapers gebruiken, ik deed 't altijd zelf trouwens. Ik weet van mezelf dat ik belachelijk snel genees maar eigenlijk moet je daar niet zomaar van uit gaan.
*kuch*ikprobeereengoedvoorbeeldtezijn*kuch*
Op piercingforum.nl staat een goede stretchguideen de bijbehorende webshop (AOP) is supersnel en betrouwbaar.
Ayasha schreef:Het gaat om oorbellen! OOoooh daar hadk ik effe overheen gelezen... Gewoon met rust latenIk doe er trouwens terramycine aan als ze moeilijk doen.
Vind zeezout de moeilijk.
__Laura schreef:Nee niet echt.. Wel nog een beetje, maar niet meer zo extreem als gisterenZal blij zijn als er een korter staafje in mag!
goldith schreef:Eigenlijk niet.. heb ook wel eens allergisch gereageerd op m'n zilveren ring, maar dat is al een poosje geleden. Het is alleen het linker oorlel wat vervelend doet, met de rechter is (nog) niks aan de hand..
Ik heb trouwens jaren geleden ook oorbellen gehad, maar toen zijn ze volgens mij ook gaan ontsteken (oorbellen met nikkel ingehad geloof ik) en toen heb ik ze dicht laten groeien. Ze zijn nu op dezelfde plek weer doorgestoken.