[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:16

Ik heb stiekem wat stappen overgeslagen O:) eigenlijk kan je 't beste 1 mm per maand doen maar daar heb ik me niet aan gehouden. :o Ik heb ook stiekem acryl gebruikt, veel mensen raden dat af omdat je daar slecht op kan reageren. Beste kan je tapers gebruiken, ik deed 't altijd zelf trouwens. Ik weet van mezelf dat ik belachelijk snel genees maar eigenlijk moet je daar niet zomaar van uit gaan. O:) *kuch*ikprobeereengoedvoorbeeldtezijn*kuch*

Op piercingforum.nl staat een goede stretchguide :j en de bijbehorende webshop (AOP) is supersnel en betrouwbaar. :)

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:31

Ayasha schreef:
Wat voor flesje heb je gekregen?

Tis een Duits merk, CL. Er staat op: Ohrloch Kosmetikum mit Arnika & Kamille, bij de bestanddelen staat: Alcohol isopropylicus, Aqua demineralisata, Glycerinum, Tinctura Amicae, Tinctura Chamomillae Chlorhexidin-glucoanat-Lsg., Dexphantenol

Ik heb er geen verstand van dus heb het maar even overgetypt:P Heb de oorbellen bij een juwelier laten zetten, weet niet of dat verschil maakt met een pierceshop.
Waar is zeezout te krijgen? Bij een DA of Etos ofzo? :)

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:33

Het gaat om oorbellen! OOoooh daar hadk ik effe overheen gelezen... Gewoon met rust laten :j Ik doe er trouwens terramycine aan als ze moeilijk doen. :+ Vind zeezout de moeilijk.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:36

Authentic schreef:
Ik heb stiekem wat stappen overgeslagen O:) eigenlijk kan je 't beste 1 mm per maand doen maar daar heb ik me niet aan gehouden. :o Ik heb ook stiekem acryl gebruikt, veel mensen raden dat af omdat je daar slecht op kan reageren. Beste kan je tapers gebruiken, ik deed 't altijd zelf trouwens. Ik weet van mezelf dat ik belachelijk snel genees maar eigenlijk moet je daar niet zomaar van uit gaan. O:) *kuch*ikprobeereengoedvoorbeeldtezijn*kuch*

Op piercingforum.nl staat een goede stretchguide :j en de bijbehorende webshop (AOP) is supersnel en betrouwbaar. :)

Ik was van plan om te bestellen via AOP idd. :)
Verder wilde ik ook tapers van acryl kopen, ik las al dat sommigen daar slecht op reageerden maar mocht dat zo zijn dan koop ik wel andere...
Ik genees erg snel weet ik van mezelf (mijn zelfgezette helix/2e oorgaatjes waren ook in no-time genezen). Verder draag ik altijd al dikkere piercings in mijn oren, dus ze zijn al ietsjes groter. Ik had even rondgekeken op AOP maar ze hebben niet zoveel tunnels in kleine maten, dus ik ga maar meteen voor de 3mm denk ik. Anders de 2,5 proberen, daar hadden ze 'n flesh tube voor.
En het is gewoon kijken wat je lichaam aankan, voor mij heeft het echt geen haast. ;) Ik ga gewoon eerst 'n maand aanhouden, mocht het sneller genezen dan zien we 't dan wel weer. :)

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:39

laura, is je tong nog dik? :P

mijne is al weer helemaal goed :D

Stretchen heb ik tot 3mm gedaan. was me te pijnlijk en vond het niet mooi bij mezelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:41

Nee niet echt.. Wel nog een beetje, maar niet meer zo extreem als gisteren :)) Zal blij zijn als er een korter staafje in mag!

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:47

Ayasha schreef:
Het gaat om oorbellen! OOoooh daar hadk ik effe overheen gelezen... Gewoon met rust laten :j Ik doe er trouwens terramycine aan als ze moeilijk doen. :+ Vind zeezout de moeilijk.

Haha ja het gaat om 'gewone' oorbellen :P Okee, dan ga ik verder niet ingewikkeld doen, neem aan dat het wel wegtrekt. Houd het wel zoveel mogelijk schoon. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:53

Je weet zeker dat je tegen het gebruikte materiaal kan he?

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:00

Eigenlijk niet.. heb ook wel eens allergisch gereageerd op m'n zilveren ring, maar dat is al een poosje geleden. Het is alleen het linker oorlel wat vervelend doet, met de rechter is (nog) niks aan de hand..

Ik heb trouwens jaren geleden ook oorbellen gehad, maar toen zijn ze volgens mij ook gaan ontsteken (oorbellen met nikkel ingehad geloof ik) en toen heb ik ze dicht laten groeien. Ze zijn nu op dezelfde plek weer doorgestoken.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:00

__Laura schreef:
Nee niet echt.. Wel nog een beetje, maar niet meer zo extreem als gisteren :)) Zal blij zijn als er een korter staafje in mag!

hahaha ja dat snap ik.

Bij mij heeft ie gelukkig een staafje van 18mm erin gezet ipv 20.
Mijn tong is ook helemaal niet gezwollen geweest (dat heb ik de vorige keer al gehad haha)

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:01

goldith schreef:
Eigenlijk niet.. heb ook wel eens allergisch gereageerd op m'n zilveren ring, maar dat is al een poosje geleden. Het is alleen het linker oorlel wat vervelend doet, met de rechter is (nog) niks aan de hand..

Ik heb trouwens jaren geleden ook oorbellen gehad, maar toen zijn ze volgens mij ook gaan ontsteken (oorbellen met nikkel ingehad geloof ik) en toen heb ik ze dicht laten groeien. Ze zijn nu op dezelfde plek weer doorgestoken.

misschien toch eens gouden oorbellen proberen. niet iedereen kan tegen zilver!

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:02

Hmm dat zou ook nog een optie zijn idd. Maar heb nu nog de zweerknopjes in (heten ze echt zo? :P ) en die moeten nog minimaal 4 weken zitten.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:04

zweerknopjes ja. maar die zijn ook van zilver ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:04

Hm, áls je allergisch bent voor het materiaal dan zal het mazzel zijn als je oren niet gaan zwellen... := beter gaan ze er iig niet van worden....

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:08

Hmmm nou ik hou het iig in de gaten, het is al beter dan gisteren. Ik draag m'n ringen ook nog steeds en krijg er nu geen huidreacties meer op..

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:28

Authentic: foto foto!! :D Jij zit by the way ook op het piercingforum van AOP?

Overigens... Excuus voor degene die mijn foto's 'schokkend' vonden. Maar ze zijn inmiddels in een linkje gezet. Dank Mod! :j

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:29

goldith schreef:
Hmmm nou ik hou het iig in de gaten, het is al beter dan gisteren. Ik draag m'n ringen ook nog steeds en krijg er nu geen huidreacties meer op..

Je hebt dus laten schieten? :)

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:36

Marloes__ schreef:
goldith schreef:

Je hebt dus laten schieten? :)

Ja, tenminste het was zo'n 'pistooltje' dus ik neem aan van wel..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:40

Oorbellen worden toch altijd gewoon geschoten?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:49

Ja, bij een juwelier, maar je kan ze ook gewoon laten piercen.
Ik heb mijn gaatjes toen ook bij de juwelier laten schieten, maar je kan wel merken dat het door iemand is gedaan, die er niet echt veel verstand van had. Ze zitten scheef.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:53

Ja daarom... Piercen is vaak wel mooier. (maar duurder uiteraard). Ik heb mijn 2e gaatje wel laten piercen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:55

Die van mij zitten anders heel mooi recht, dat meisje ging zelfs een stuk van me afstaan om te kijken of ze recht zaten ten opzichte van elkaar (als bijv. je oren een beetje scheef staan bijv.)
Het schieten was zo gedaan, maar het hele gebeuren van 'n stipje zetten vooraf duurde veel langer. :')
Ligt er misschien aan waar je ze laat zetten, ik heb 't gewoon bij een juwelier laten doen toen. Ben er tevreden mee hoor. :j

Kellsterrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:55

Iemand ervaring met een tepelpiercing?
ik wil ontzettend graag een tepelpiercing maar ben zo bang dat het veel pijn gaat doen.
en hoe gaan ze te werk?
van mijn tong, navel en oorpiercing had ik bij het zetten opzich niet veel pijn alleen bij mijn tong de 2 dagen na het zetten.

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 12:04

De gaatjes zitten wel recht ten opzichte van elkaar, en zijn ook gewoon door de 'oude' gaatjes geschoten. Ze had eerst wel gevoeld of daar geen bultjes achter zaten, want dan had het niet gekund?
Voor mijn verjaardag had ik een bon gekregen van vriendinnen om ze weer te laten zetten (wou het ook wel graag hoor :P Had al jaren de plannen maar nooit gedaan) ze zitten er nu bijna 2 weken in. Is het ook verstandig om na 6 weken even terug te gaan naar de juwelier om te kijken of het goed genezen is?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 12:39

Mijn gaatjes zijn ook geschoten bij de juwelier en zitten allemaal recht. Tis maar wie je treft denk ik :+
@Kellster: Het doet even pijn als die naald er doorheen gaat.
Ik heb ook doodleuk zitten kijken hahahaha moet je niet doen, ziet er vies uit.
Mja dat doen ze zo snel, dan sieraad erin en moet de naald er nog uit. Dat voel je ook wel. Het is echt zo gepiept, ik heb hem alleen savonds nog gevoeld en verder nog helemaal niets last van gehad.