Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorine_Falco schreef:maar, zoals ik zei heb ik nu echt een te erge huid, erger dan normaal. Moet ik wel door blijven smeren, was dat bij jullie ook wat erger na +/- 2 weken dat bijv alles eruit moet?
ik heb niks extra's erbij gekregen.. alleen zeer kleine testers.
LiNdA1986 schreef:Nou ik stop weer met Clinique, gebruik het een halve week en mijn gezicht zit nu vol rode, jeukende puistendoet echt zeer. Ga wel weer iets anders zoeken
Iemand ervaring met Dr. van der Hoog producten?
Barmat schreef:Wat betreft het gebruik van een andere dag- en nachtcreme naast het 3-stappenplan van Clinique: Ja en Nee. Ben je nog jong (onder de 25) dan hoef je niet zo nodig een extra moisturizer te gebruiken omdat stap 3 volstaat. Ben je ouder, dan zul je misschien ook wel merken dat de DDML niet meer voldoende voedt en is een andere creme aan te raden. Gebruik dan bij voorkeur ook een creme van Clinique omdat die gewoon het beste is afgestemd op de rest van de lijn.
Bijvoorbeeld Redness Solution is een hele fijne moisturizer, die roodheden van de puistjes ook nog eens verdoezelt. Eventueel nog een oogcreme (all about eyes) en dan ben je helemaal verzorgd!
Majo schreef:Die scrub moet ik eigenlijk ook nog eens kopen.
Moet dat dan ook van Clinique, of mag dat ook gewoon cheap ass Kruitvat zijn?