Zwanger?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luffwinny

Re: Zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 14:50

Ik had net me vriend aan de tel, en hem hem weggeklikt en me mobiel uitgedaan..

We kwamen net op het gesprek zwangerschap omdat ik zei dat ik me niet zo lekker voelde.. Wat ik toen hoorde kan ik niet begrijpen.. Hij zij mischien is het wel dood , en dat kan toch en dat zou wel beter zijn! Hier kan ik met me hoofd niet bij..!! ik heb hem weggeklikt en mobiel uitgezet. Dat kan je toch niet maken om te zeggen? Juist nu ik dacht dat hij het had geaccepteerd..

Ik kan wel janken..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 14:52

Nou lekker dan..

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 14:52

Hij hoopt gewoon dat ik een miskraam krijg.. Wat bezield zo iemand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:00

:? belachelijk..

Echt héél héél erg dat ie dat zegt.. is ie nou helemaal!
Ik zou me nu echt radeloos voelen als ik in jou schoenen stond..
Ik zou denk ik zelfs in staat zijn om te zeggen toedeledoki vriendje ga jij eerst maar eens een poosje in je soppie gaar koken. en ik zou zijn ouders inlichten.

Eens kijken wat dat met hem doet, als ie dreigt jou kwijt te raken.. Zou hem echt minimaal 2 dagen niet te woord staan. niet via sms niet via mail of hyves even helemaal niks.. hij moet nu echt eens gaan nadenken over wat ie zegt...

grrrrr

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:02

Hij heeft wel gezegd dat hij jou en het kind wilt.
Maar denk eerlijk gezegd dat hij toch echt alleen jou wilt..
Vind het verschrikkelijk kinderachtig hoe jouw vriend zich nu gedraagt, hij moet niet vergeten dat jij het er ook moeilijk mee hebt.

Ik zou hem nu even een tijdje negeren en dan kijken wat hij er nog over zegt.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:04

edit
Laatst bijgewerkt door MissDonna op 08-02-10 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 15:04

Ik voel me nu ook echt radeloos, en erg dubbel..Hij weet dat ik het wil houden, hoe kan je dan zo opmerking maken?! Hij zoekt het inderdaad maar even uit , hoef hem niet te spreken..

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:07

Ik heb je mijn verhaal ook al via PB gestuurd maar ik zou je toch echt op het hart willen drukken om eens te gaan praten bij het Fiom.

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:09

heb het topic even door gelezen.. wat een verhaal zeg..
Ik zou echt voor jezelf en je kind kiezen.. Hij wil blijkbaar helemaal niet door met jou EN je kind.. Anders zeg je zoiets niet..

Heel veel sterkte en ik zal je verhaal blijven volgen..

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:10

Inderdaad wat hierboven ook gezegd wordt. Ik zou voor mezelf kiezen, en voor het kind.
Hij zegt wel dat hij het accepteerd, maar het feit dat hij dan weer zoiets zegt, dat snap ik niet.
Wees alstjeblieft heel voorzichtig, en doe niets waar je spijt van krijgt.

mhtimmerwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:12

hoi ik hoop dat jou vriend gaat inzien dat je een wandelende hormoonbom bent, en juist alle steun nodig hebt, je hebt starks 9 maanden de tijd om "er aan te wennen" en die tijd heb je ook echt nodig. misschien kan je steun vinden bij de ouders of een goede vriendin van je, ik hoop dat je goed omjezelf en je kindje denkt en als hij zich zo opsteld verdient ie het niet eens om een vader te zijn.
id het fiom kan je waarschijnlijk erg goed helpen. succes hoor. en geniet er ook van
groetjes

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:14

Heb al een tijdje meegelezen maar hier schrik ik toch wel enorm van :oo

Als dit nú al niet werkt vrees ik dat het op langere termijn ook niet gaat werken :n
Zo'n kleintje is namelijk nog al een verandering en zorgt voor een ander leven.
Daarbij komt de opvoeding ook om de hoek kijken en is dit tussen ouders ook niet altijd even makkelijk!

Meid ik zou lekker voor jezelf gaan kiezen en kijken waar je gelukkig van wordt want als ik dit zo bekijk schiet je hier niks mee op :n :(:)

Anoniem

is zijn ouders inlichten echt geen optie?! ik bedoel ze moeten het toch vroeg of laat weten en niet te vergeten het is ook hún klein kind.. En dan kunnen hun misschien eens een hartig woordje met hun zoon spreken..?! en zoals al meerdere keren is gezegd.. neem eens contakt op met het fiom.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-02-10 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

koenlover

Jeetje meid! Ik heb heel je topic net doorgelezen, en vind het heel erg knap dat je bij je eigen standpunt blijft al gaat dat tegen het idee van je vriend in!

Kies voor jezelf, je kan achter hem aan blijven lopen omdat hij zegt dat hij met je verder wil met kind, maar dit soort uitspraken zijn niet normaal. Bovendien kwetst hij je zo, en dat zou hij wel moeten weten en niet mogen doen!

paarden652

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:17

Volgens mij denkt hij nu puur uit zijn eigen belang. Hij ziet het niet zitten en als hij het niet wil, dan moet jij het maar weg laten halen. Ik vind dit echt heel grof en persoonlijk zou ik die eens goed op zijn plaats zetten! Maak hem duidelijk dat je zo geen uitspraken meer wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:28

Ik lees al even mee...

Je wil dit waarschijnlijk niet horen, maar ik hoop echt dat je zo snel mogelijk van je vriend af bent. Zoals hij zich gedraagt kan écht niet, en ik denk ook niet dat het gaat veranderen.

Toevallig zag ik gisteren bij De Wereld Draait Door een filmpje... Vrouw staat te bevallen, heftige weeën... midden in de nacht...

Loopt naar haar man toe; "Schat, ik heb echt flinke weeën."
-Oh, da's de bedoeling toch?
"Ja, maar ze doen echt heel erg pijn, komen nu om de 2-3 minuten.""
-Heel goed toch?
"De verloskundige komt zo om even te kijken."
-Oh zal nog wel een tijdje duren voor ze er is dan.

Hoppa, vent keert zich om, slaapt verder! :oo

Als jouw vent niet verandert sta jij er over 7 maanden ook zo bij. Dan kan je maar beter wéten dat je op hem niet meer hoeft te rekenen :n

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 15:42

hij belt me nu hele tijd en druk hem hele tijd uit, had eerst me tel uitgezet, maar moet wel bereikbaar zijn voor anderen.Hij smste dat het een grapje was.. nou dat geloof ik niet en als het zo zou zijn ,spoort die niet met zulke grapjes..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:44

Blijven negeren ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:46

dan spoort ie zeker niet..
voet bij stuk houden hoor, blijven negeren. laat hem maar merken dat ie tever is gegaan met zijn uitspraken.

mag ik vragen :o waarom je niet ingaat op het gedeelte 'zijn ouders inlichten? '

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 15:48

Omdat ik eerst een gesprek met mijn huisarts wil en kijken of alles wel goed is. Ik had ook al eerder in topic gezegd dat ik niet zo goeie band met mijn vader heb. En zijn ouders inlichten? kan ik doen maar wil eerst weten of alles goed gaat met de zwangerschap..

paarden652

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:48

Zo dingen vertel je niet voor de grap. Hij moet toch zelf beseffen dat dit kwetsend over komt. Het kan cru klinken maar ik ben het eens met Rock. Zorg dat je van hem afgeraakt. Iemand die echt om je geeft zal het met jouw bespreken moest hij de baby niet willen, maar jouw steunen wat je keuze ook is. En dit doet hij duidelijk niet! En zo dingen zijn echt niet grappig, zeker niet als hij dit al zo lang zegt.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:49

dat is toch geen grapje meer zeg... tjeem! 8)7
ik lees het topic regelmatig bij en heb volgens mij in het begin ook wel eens gereageerd maar als ik jou was zou ik nu keihard voor mezelf kiezen, dat doen wat jíj wil en hij vliegt maar naar de maan. Aan zoiemand heb je niks, ook als je niet zwanger bent heb je hier niks aan. Dit is toch echt waardeloos...
Gewoon je eigen plan gaan trekken, en zelfs al zou je echt een miskraam krijgen zou ik van m'n leven niet meer terug bij hem komen, eerlijk gezegd heeft hij het nu toch wel een voor allemaal vernaggeld. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor een man veel lastiger is om te gaan met een zwangerschap, als zwangere vrouw sta je ook strak van de hormonen en voel je alles heel anders, maar dat is voor hem echt nog geen vrijbrief om zich zo achterlijk te gedragen.

heeeeeeel veel sterkte en succes in deze moeilijke situatie, kies voor jezelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:51

luffwinny schreef:
Omdat ik eerst een gesprek met mijn huisarts wil en kijken of alles wel goed is. Ik had ook al eerder in topic gezegd dat ik niet zo goeie band met mijn vader heb. En zijn ouders inlichten? kan ik doen maar wil eerst weten of alles goed gaat met de zwangerschap..

Ja dat had ik inderdaad gelezen.. En ik snap ook wel dat je eerst wilt weten hoe het met dat hummeltje in je buik gaat.
Nou maar hopen dat je snel voor een echo kan dan. :j en dan je vriend maar mooi meenemen dat ie kan zien voor wat voor hummeltje ook hij verantwoordelijk is...
succes met je vriend en bij de huisarts.

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 15:58

Ja morgen vroeg ga ik na de huisarts, zijn vrouw is verloskundige en doet normaal de gesprekken maar zij heeft der arm gebroken op dit moment en hij neemd alles over. En ga ook gelijk met de huisarts een afspraak maken bij het ziekenhuis voor echo.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:02

Lekkere humor heeft dat vriendje van je, wat een gek! Ik begrijp dat je vriend het er moeilijk mee heeft, maar zulke opmerkingen, nee die mag en kan hij niet maken! Lekker blijven negeren die hap, laat hem maar voelen dat hij te ver is gegaan.

Ik vind het nog steeds knap hoe jij er mee om gaat. hoop voor jou dat alles goed komt en dat je vriend bijdraait.