eenitraM schreef:Het gebeurd onbewust. Ik hoef haar iet eens aan te raken of ik voel al spanning stromen! Het gebeurd al op een afstand van 10 cm+
Dat maakt het enkel "gevaarlijker". Je moet je leren afsluiten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saskia9 schreef:Cayenne schreef:Of het een gave is weet ik niet, maar ik heb wel heel vaak dingen waarvan ik denk dat het geen toeval meer kan zijn.
Zo zie ik soms dingen gebeuren in m'n hoofd waarvan ik me afvraag hoe ik daar in vredesnaam bij kom, en dan later (kan enkele dagen maar ook weken later zijn) gebeurt het ook nog in het echt
Voorbeeld: van de week droomde ik steeds van een zeker persoon die ernstig ziek zou zijn, en gister kwam naar buiten dat ze kanker heeft.
Ja, dan schrik ik toch wel, en als het de eerste keer zou zijnmaar dit is al de zoveelste keer.
Het is trouwens niet op te roepen. Het gebeurt gewoon.
Maar goed, of het iets speciaals is weet ik niet, maar ik vertrouw er wel erg op
Het eerste wat je opnoemt heb ik ook vaak last van..heet dat geen dejavu?
Het tweede heb ik ook.. om het kort te maken.. 2 dagen later overleed mijn opa..
Ik ben daar zo van geschrokken dat ik zulke dingen niet meer kan voelen..op 1 of andere manier heb ik het uit kunnen zetten ofzo.. ik wil nooit meer 'weten' wanneer er iets ergs gebeurd..
Ook 'voel' ik mensen,klein voorbeeldje : als ik bij de kassa mijn spulletjes af laat rekenen,voel ik het humeur van de persoon,of personen die dichtbij me staan.. ook dit kan ik uitzetten..omdat het vaak veel energie van me eet..
Nu ga ik eens googlen op het HSP ofzoiets..
) Ik ben er in ieder geval niet bang voor en vertrouw er ook op. Xfeno01X schreef:Ik kan comuniceren(ofhoejedatookschrijft) met paarden
Al vaak gedaan op de manege (niemand wist waarom het mij wel lukte om ''dat ene rotpaard'' ande teugel te rijden) uiteindelijk zag ik altijd dat het pijn was .
Zo heb ik al vele paarden geholpen..
ikkeweer schreef:Xfeno01X schreef:Ik kan comuniceren(ofhoejedatookschrijft) met paarden
Al vaak gedaan op de manege (niemand wist waarom het mij wel lukte om ''dat ene rotpaard'' ande teugel te rijden) uiteindelijk zag ik altijd dat het pijn was .
Wees maar supertrots op wat je kunt, ik ben best wel een beetje jaloers. Lijkt me fantastisch om te kunnen communiceren met paarden.

Dat vind ik heel erg jammer , ik denk dan altijd : ''respectloos''

Nanne schreef:Giolli schreef:Aaargghh net weer.
Mijn broer is een cd'tje voor me aan het branden.
Ik zeg zo, Hoelang duurt die nog?
En terwijl ik wacht op het antwoord en in me hoofd omgaat wat ik dacht..
Ik dacht, 14 minuten en 27 seconden...
3 x raden wat mijn broer zegt!
Waarom vraag je het dan?

ikkeweer schreef:Xfeno01X schreef:Ik kan comuniceren(ofhoejedatookschrijft) met paarden
Wees maar supertrots op wat je kunt, ik ben best wel een beetje jaloers. Lijkt me fantastisch om te kunnen communiceren met paarden.
niet alleen maar paarden)Xfeno01X schreef:Hoi allemaal !!
Ik heb zelf een gave waar ik met niemand over durf te praten.. alleen met mijn vriendin, de rest gelooft mij niet of denken dat ik gek ben .
Toen ik het vroeger een keer op de manege had vertelt lachten ze me uit , De week daarna ging ik van de manege af (ivm eigen pony).
Nu weten alleen een vriendin en ik het voorderest niemand , omdat ik me er erg voor schaam
Ik vraag me af of iemand (of iemand die je kent) hier ook een gave heeft?
Nou ik ben erg benieuwt(wie zich durft te melden)
mvg.
p.s. Omdat vele mensen hier al naar gevraagt hebben durf ik hetmijne ook maar te melden
Ik kan comuniceren(ofhoejedatookschrijft) met paarden