Ik ga grijs!!! (Denk ik....) Wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blondie_

Re: Ik ga grijs!!! (Denk ik....) Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:27

gelukkig kun je je haren ook gewoon bruin verven..

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:33

Ja maar dan nog. Als je 80 bent? Op een gegeven leeftijd staat niet-grijs haar gewoon echt niet meer. Hoe mooi en goed het ook gekleurd is, het wordt 'hard' boven een bepaalde leeftijd. Is mijn mening hoor ;)

(Ik spreek je nog wel als je 80 bent - hoewel, ik denk het niet, dan lig ik vermoedelijk al enige tijd in m'n kissie :D )

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:41

Tja ik kan de toekomst niet voorspellen :D maar hoe ik er nu over denk is dat ik altijd er netjes en verzorgd bij zal lopen.
Dat is in NL niet vanzelfsprekend maar in Italie bv wel!
mijn oma ik ook al rond de 80 en nog altijd geverfd, vind er niks raars aan.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:48

Maar je kunt er toch ook netjes en verzorgd bijlopen als je grijs bent? Dáár hangt het toch niet van af?

(Controleert zichzelf nog eens - uhm, tellen paardenkleren ook als netjes en verzorgd? :+ )

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 19:32

Blondie_ schreef:
Tja ik kan de toekomst niet voorspellen :D maar hoe ik er nu over denk is dat ik altijd er netjes en verzorgd bij zal lopen.
Dat is in NL niet vanzelfsprekend maar in Italie bv wel!
mijn oma ik ook al rond de 80 en nog altijd geverfd, vind er niks raars aan.

Dat dacht ik ook hoor, rond mijn 20e. Altijd netjes eeerst douchen als ik van de knollies afkwam, altijd netjes in de verf enzo. Op een bepaalde leeftijd ging het me steeds minder boeien, en netjes .... als paardenkleren netjes zijn (oei, tellen gaten en scheuren ook als netjes, en vlekken die er niet meer uitgewassen kunnen worden? Vlekken zijn wel gewassen dan toch??) dan loop ik vrij vaak netjes. In Italie doen ze dat idd, maar laat ik nou toevallig in NL wonen :D .
Verzorgd is voor mij: gewassen handen, gewassen haren, bodylotionnetje op, deo (zeeeeeeer belangrijk!!!) en cremepje op mijn snuit, tandjes geschrobt. Hardstikke verzorgd!
Zoals Ibbel al aangeeft, met je 80e nog verven is prima, als het effect normaal is. En bij iemand van 80 zie ik toch eerder grijs of wit haar, dan rood, bruin oid. Dan krijg je zo'n opgeprikt "ik wil met alle geweld jonger blijven lijken ook al ben ik het allang niet meer" idee vind ik....

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:15

Breghje schreef:
Ooo er gaat er eentje baaalen dat ik niet meer bij haar op stal sta }> }> }> _O- _O- _O- ...Volgende week woensdag gaat de schaaar erin!! In lagen, en grijze plukken erin. Hoppaaaaa!!

't Is woensdag geweest, en wat hebben we gehoord van ons grijs duifje? NIKS!! Helemaal niks! T-T-T-T...

Foei toch Bregh! Wij willen FOTO'SSSSS!!!! }> :P

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:10

*\o/* *\o/* Foto's 100x *\o/* *\o/*

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 14:12

Duifje is er nog aan aan het wennen... Is iets drastischer de schaar in gegaan dan dat ik eigenlijk in de planning had staan... Lees, de helft is uitgedund en de lagen zijn heel erg grof geworden. Hubbie vind het helemaal leuk, maar ik ben er nog niet over uit. Ga het eerst eens naar mijn hand zetten, maar er komen na het weekend zeker foto's!!!

Twut

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:14

na het weekend pas -O-

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:16

*Zet lief onschuldig stemmetje op* Wat zei je schat...?

Woehaaaaaahahahahaaa! _O-

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 14:18

terorita schreef:
na het weekend pas -O-

...Ja sorry.....

De grijze plukken zijn wel gelukt, heeft een heel erg grappig effect, maar die lágen!!! Aaaarrrggghhh!! Heb het idee dat alles uit verhouding is, dus echt wennen.... En ik ben toch wel wat gewend, heb blauw, paars, groen haar gehad, opgeschoren, tot op mijn kont zo lang, maar dit..... oei.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:21

Mijn moeder heeft haar haren nu ook helemaal grijs gelaten na jaren "zou ik het doen, zou ik het niet doen". En het is prachtig, ze krijgt van iedereen complimenten om dan vervolgens te zeggen "ik kleur het weer" :D .
Het bespaart haar heel veel aan kapper!

Ikzelf ben nu 27 jaar en begin ook al langzaam grijs te worden (zit in de familie) en ik laat het zo. Ik ben niet voor dat kleuren (kost veel geld, ongezond voor je haar en die uitgroei!). Zolang je jezelf netjes verzorgd en er niet met een bomma-bloemenjurk gaat lopen met je klompen eronder, hoeft grijs echt niet meer oud te zijn!
Eerlijk gezegd vind ik nu dat dames die wat ouder zijn er veel ouder uitzien met hun donkere haren. Het valt gewoon op dat het hun natuurlijk haarkleur niet is.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:22

Breghje schreef:
...Ja sorry.....

De grijze plukken zijn wel gelukt, heeft een heel erg grappig effect, maar die lágen!!! Aaaarrrggghhh!! Heb het idee dat alles uit verhouding is, dus echt wennen.... En ik ben toch wel wat gewend, heb blauw, paars, groen haar gehad, opgeschoren, tot op mijn kont zo lang, maar dit..... oei.

'k vind dat je best een foto kan plaatsen O:)

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:24

Mijn ma verft het al jaren , maar laat het vaak te lang duren voor ze weer naar de kappr gaat om te verven. Ben benieuwd hoe het haar zou staan. En jou natuurlijk ook!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 14:27

terorita schreef:
Breghje schreef:
...Ja sorry.....

'k vind dat je best een foto kan plaatsen O:)

Er zit nu een stiekkie omheen, dus dan zie je het niet. En vanaaf ga ik met nat haar slapen, dan krijg je dus weer stiekkies haar morgen want coupe slaatnergensop, dus vandaar dat het in het weekend een keer gevangen wordt als het normaal gedroogd is. :D Je ziet nu alleen een scheerkwastje met een stiekkie.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:28

ik heb 35 jaar geverfd haar gehad en toen kreeg ik weer eczeem, ook op mijn hoofdhuid. Ik heb het toen heel kort laten knippen. Kleur eruit en nu is het weer halflang en gemêleerd bruinig grijs haar. Degene die erover mag oordelen, vindt het mooi, dus ik ben tevreden :)

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:30

Breghuuuuus, doe nou nie so flauhauw! Toe nouw.....?

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:32

Breghje schreef:
vandaar dat het in het weekend een keer gevangen wordt als het normaal gedroogd is. :D Je ziet nu alleen een scheerkwastje met een stiekkie.

zo iets??
Afbeelding

of zo iets?
Afbeelding

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 14:33

Anne Marie schreef:
Breghuuuuus, doe nou nie so flauhauw! Toe nouw.....?

Ik ga lekker eten, heb net de paardjes buiten gezet dus heb best zin in un soepie!! }> Há! Lekker zoutig soepie pakken, ben ik daarna een stuk minder flauw misschien... }> }>

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 14:34

WAHAHAAHAHAH Terorita!!!!! Die onderste, mijn scheerkwastje hangt er een beetje bij. KLeur komt trouwens ook goed overeen!!

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:40

hangende scheerkwassie's met stiekie's kan me d'r niets bij voorstellen :?

wel een beetje leuke stiekie's toch?
roze kleurt leuk bij grijs
Afbeelding

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:59

Hilarisch! Of misschien een leuk gelletje voor 's avonds:

Afbeelding

Overdag zie je het niet

_O- _O- _O- _O-

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:02

Breghje schreef:
Twut

:D :D :D

Kom kom Bregh, ik ben ook benieuwd :):)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:05

Ik wil die foto ook wel eens zien :j

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:12

Zitten we al vanaf 13 november op te wachten :roll: