Rienn schreef:GewoonNoor schreef:Ikzelf in jouw situatie, zou geen abortus "plegen". Ik zou het kind ter leven brengen, maar meer ook niet!
Jij bent 19, nog maar in het begin van jouw leven, jij zegt dat je je VMBO diploma hebt, daarmee kun je als jij en je vriend slecht verdienen, niet van rond komen en zeker niet met nog een kind erbij! Het kost veel tijd, en je zit tot je 40e daaraan vast. Wil je dat?
Ikzelf zou het kind dus ter leven brengen, en daarna afgeven, dus het kind laten adopteren, je weet niet hoeveel je plezier je er andere koppels mee doet:) Die kunnen het kind grootbrengen, jij kan afsrpaken maken waardoor je het kind toch kan zien. Het kind heeft er ook meer plezier van denk ik........
Sterkte!
Leg mij eens uit wat er mis is met een VMBO-diploma. Je kunt er alle kanten mee op, zo lang je zelf maar wilt en de mogelijkheden hebt om verder te studeren.
TS, erg fijn dat je opa en vader zo handig zijn, kunnen ze je goed helpen! Ga je foto's laten zien wanneer het af is?
Ik zeg niet dat er iets mis is met een VMBO Diploma, alleen dat je daardoor minder richtingen uit kan.
En dat er minder goed betaalde banen zijn.
en..ik heb geen zin in discussie, dit zou ik doen in mijn situatie.