Ik vraag wel even of mama haar tomtom met bert visscher nodig heeft En anders print ik gewoon even uit. Heb grootste gedeelte gezien op Google Maps en dat weet ik wel te vinden Komt goed. Als jij even als je bij Kootwijk ofzo bent een belletje of smsje doet, dan kom ik ook die kant op (is kwartiertje voor mij).
Ik heb ook heel lang lopen denken wat ik op mijn kuit wou, tja, en als enorm nbtc fan is dat dan niet zo moeilijk... heb zoveel van dat gekke wezen. hij is zo cute (L)
_Tanja_
Geplaatst: 22-09-09 21:41
Ik heb die van mij 3 weken geleden ook af laten maken.
Kan iemand tatoo ontwerpen? Ik heb van mn oma voor mn verjaardag geld gekregen voor een tatoo die ik al zoooo graag wilde! Ik krijg de naam van mn oude pony op me voet, wel vertaald (dus dat het niet leesbaar is wat er staat, maar dat ik zelf wel weet wat het is....) met daar schuin boven een kroontje. Jaja, hier is goed over nagedacht Heeft iemand leuke ideeen qua talen, wat is mooi? Alvast bedankt
Nou ja het is meer dat andere mensen niet gelijk lezen dat er ; Byoux staat. Heb het er behoorlijk moeilijk mee hoe het gegaan is en van mij hoeft niet iedereen er over te vragen, heb een aantal ontwerpen gezien, maar weet nog geen geschikte taal.