Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

keetie_bijl schreef:Ik heb gister steentjes bij de kruidvat gekocht en er één op mijn duim geplakt, een paars bloemetje. Samen met een rode french manicure. Heeft het vanmorgen een paar uur werken overleefd, ben ik thuis iets aan het doen, zie ik ineens dat het steentje eraf was.
Hoe doen jullie dat met steentjes? Dat je ze niet zo snel verliest?
en konad topcoat er over je moet hem er zowat af beitelen als je hem er af wilt hebben, nam laatst nog zowat mn halve nagel mee, hihihihi... maar ik heb nu trucje, ik zet de punt van mn nagelvijl er onder en wip ehm er dan af, gaat prima. laura1987 schreef:Ik heb er net 3 binnen van enchantra tijniejj
Ze zei al dat de prijs op ongeveer €1,91 is per potje.
Let wel op dat we dus de verzendkosten vanuit amerika delen maar je die in nl zelf moet betalen! 1 potje zal je dus duurder mee uit zijn

keetie_bijl schreef:hafjegek schreef:gewoon met secondenlijm
Is dat niet slecht voor je nagels?
wonderworst_ schreef:nou hij was wel erg gaaf dymarvel!!
ik ben bang dat we dan trouwens wel erg lang op een paar lakjes moeten wachten.. een iemand krijgt misschien thuis 30 lakjes binnen (eerst op moeten wachten vanuit amerika natuurlijk) dan moet degene ze nog verpakken/versturen en de goede kleuren aan de juiste mensen sturen!...
'voor mij als nagelbijter!
Nu de andere hand nog
. 
Tinks schreef:Dames ik zou niet twijfelen over die prijs voor china glaze, hoe meer er mee bestellen hoe goedkoper het wordt, de prijs excl. verzendkosten is nog lager dan de inkoopprijs die ik als bedrijf in Nederland moet betalen!!!!
Dat verassingspakket ga ik zeker over nadenken. Maar ik zou er dan niet alleen Konad spulletjes in doen maar ook andere leuke dingen als steentjes, stripers en gewone nagellak. Of niet? Laat mij maar weten wat jullie nou echt leuk zouden vinden. En hoeveel zou je ervoor willen betalen. Ik wil zowieso in zo'n pakket 50% meer doen dan de verkoopwaarde. Dus een pakket voor 10 euro bevat zowieso voor 15 euro aan spulletjes.
De site met steentjes had ik vrijdagavond om 23 uur verwijderd... Omdat ik op een markt stond zaterdag kan ik dan de aanwezigheid van de steentjes niet garanderen. Ik ga nu even de pagina aanpassen zodat er geen steentjes op staan die ik niet meer heb en zal daarna de link hier weer even plaatsen.
Steentjes plaatsen doe ik als volgt: Als je nagels gelakt zijn doe ik een druppeltje konad topcoat op de plek waar het steentje komt. Ik druk het steentje erop en daarna lak ik de gehele nagels af met topcoat. Die van mijn zitten nu nog en ik heb geprobeerd om ze met mijn nagel eraf te krabben maar dat gaat nieteens!
Tot straks.
laura1987 schreef:|Daar ben ik het wel mee eens.
Ik zelf vind een verrassingpakket van €5 wel leuk, maar als het €10 zou zijn zou ik het al niet kopen i.v.m het risico wat je hebt dat je dingen dubbel krijg enz.
Waarom doe jij ook niet mee met ons china glaze actie tinks?

Tinks schreef:Beetje rare reactie misschien maar wat moet ik ermee?
Kan het niet online verkopen vanwege de hoge verzendkosten en ik ben tevreden met Safari en kan vanwege mijn werk natuurlijk niet ineens met China glaze op mijn nagels gaan lopen.
Ok wat zouden jullie in zo'n pakketje dan leuk vinden om te krijgen?
Tinks schreef:laura1987 schreef:|Daar ben ik het wel mee eens.
Ik zelf vind een verrassingpakket van €5 wel leuk, maar als het €10 zou zijn zou ik het al niet kopen i.v.m het risico wat je hebt dat je dingen dubbel krijg enz.
Waarom doe jij ook niet mee met ons china glaze actie tinks?
Beetje rare reactie misschien maar wat moet ik ermee?
Kan het niet online verkopen vanwege de hoge verzendkosten en ik ben tevreden met Safari en kan vanwege mijn werk natuurlijk niet ineens met China glaze op mijn nagels gaan lopen.
Ok wat zouden jullie in zo'n pakketje dan leuk vinden om te krijgen?