Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 19:42

Ik wil ook wel wat china glaze lakjes bestellen voor die prijs!
Hoeveel euro is dat dan ongeveer? Als jullie meer over de verzendkosten weten zouden jullie mij dat dan kunnen laten weten? Als de verzendkosten redelijk laag zijn dan heb ik zeer veel interesse om mee te bestellen!

*Grrrr, ik heb net 2 china glaze lakjes bij Enchantra besteld*

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 19:47

Ik heb er net 3 binnen van enchantra tijniejj :D
Ze zei al dat de prijs op ongeveer €1,91 is per potje.
Let wel op dat we dus de verzendkosten vanuit amerika delen maar je die in nl zelf moet betalen! 1 potje zal je dus duurder mee uit zijn.

@ keetie_bijl Ik gebruikte altijd top coat maar iedere keer lagen ze er weer af, tot ik konad topcoat gebruikte. Hiermee zitten ze veel beter!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 19:50

keetie_bijl schreef:
Ik heb gister steentjes bij de kruidvat gekocht en er één op mijn duim geplakt, een paars bloemetje. Samen met een rode french manicure. Heeft het vanmorgen een paar uur werken overleefd, ben ik thuis iets aan het doen, zie ik ineens dat het steentje eraf was.
Hoe doen jullie dat met steentjes? Dat je ze niet zo snel verliest?

gewoon met secondenlijm :P en konad topcoat er over je moet hem er zowat af beitelen als je hem er af wilt hebben, nam laatst nog zowat mn halve nagel mee, hihihihi... maar ik heb nu trucje, ik zet de punt van mn nagelvijl er onder en wip ehm er dan af, gaat prima.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 20:05

laura1987 schreef:
Ik heb er net 3 binnen van enchantra tijniejj :D
Ze zei al dat de prijs op ongeveer €1,91 is per potje.
Let wel op dat we dus de verzendkosten vanuit amerika delen maar je die in nl zelf moet betalen! 1 potje zal je dus duurder mee uit zijn

Inderdaad, of je moet toevallig in de buurt wonen dan mag je het ook ophalen :j

Als je om wilt rekenen wat je ongeveer in euro's kwijt bent is deze site handig:
http://www.travelex.com/nl/personal/con ... v&lang=NLD
Het zijn amerikaanse dollars.

nikolletje

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 20:08

oh esther dat is handig, kan ik gelijk zien dat ik vast voor teveel geld ga bestellen :P

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 20:11

hafjegek schreef:
gewoon met secondenlijm :P

Is dat niet slecht voor je nagels?

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 20:58

Maar jullie delen dus de kosten van verzending vanuit Amerika? Hoeveel is dat dan ong?
Want daarbij komen nog de verzendkosten die je betaald aan degene die de hoofdbestelling heeft gedaan, en de lakjes verder verzend. Bovendien moet je nogal geduldig zijn voordat het lakje zijn lange weg heeft afgelegd en bij je aankomt. :))
Bij de nederlandse webshop heb ik bij een bedrag boven 50 euro gratis verzenden en met een kortingscode nog 10% korting erbij. Heeft het dan nog wel zin of ben je in NL ong hetzelfde kwijt? Heb geen idee nl..
Sorry als het er al staat. :o

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:00

ik heb maar gewoon een doorzichtig lakje erop.
had geen zin in gedoe

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:01

zo red ruby pumps is era, morgen maar iets anders

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:57

nou hij was wel erg gaaf dymarvel!!
ik ben bang dat we dan trouwens wel erg lang op een paar lakjes moeten wachten.. een iemand krijgt misschien thuis 30 lakjes binnen (eerst op moeten wachten vanuit amerika natuurlijk) dan moet degene ze nog verpakken/versturen en de goede kleuren aan de juiste mensen sturen!...

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:51

keetie_bijl schreef:
hafjegek schreef:
gewoon met secondenlijm :P

Is dat niet slecht voor je nagels?

nee hoor eerst basis lak er en dan pas de lijm, dan kun je de rest met remover er af halen, alleen is het plekje van de lijm wel hardnekkiger en moet je flink boenen/krabben, maar het blijft tenminste wel zitten ;)

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 23:16

DEEL 3 :D
ik ben weer terug van mijn ban :o

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 23:19

Ik heb er net een roze/oranje-achtige kleur opgedaan, morgen ga ik denk ik lekker stempelen, en hopen dat ze niet afbreken voorlopig. Ze beginnen net weer een beetje te groeien van de vorige afbreekbeurt :+

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 09:21

wonderworst_ schreef:
nou hij was wel erg gaaf dymarvel!!
ik ben bang dat we dan trouwens wel erg lang op een paar lakjes moeten wachten.. een iemand krijgt misschien thuis 30 lakjes binnen (eerst op moeten wachten vanuit amerika natuurlijk) dan moet degene ze nog verpakken/versturen en de goede kleuren aan de juiste mensen sturen!...

Het duurt idd wel langer, zij zegt dat het wel 30 dagen kan duren maar meestal komt het wel sneller aan hoor. Daarnaast als het inderdaad goed koper blijkt te zijn dan vind ik persoonlijk igg wel het wachten waard. Maar goed eerst maar eens zien of het idd ook goedkoper uitvalt :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:36

Ik zou het ook het wachten waard vinden. Heb totaal geen haast met die nagellakjes.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:53

Een hand is al best wel lang 'lees 3 mm wit :+ 'voor mij als nagelbijter!
Ben er echt trots op! :D Nu de andere hand nog :) .

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:45

Dames ik zou niet twijfelen over die prijs voor china glaze, hoe meer er mee bestellen hoe goedkoper het wordt, de prijs excl. verzendkosten is nog lager dan de inkoopprijs die ik als bedrijf in Nederland moet betalen!!!!

Dat verassingspakket ga ik zeker over nadenken. Maar ik zou er dan niet alleen Konad spulletjes in doen maar ook andere leuke dingen als steentjes, stripers en gewone nagellak. Of niet? Laat mij maar weten wat jullie nou echt leuk zouden vinden. En hoeveel zou je ervoor willen betalen. Ik wil zowieso in zo'n pakket 50% meer doen dan de verkoopwaarde. Dus een pakket voor 10 euro bevat zowieso voor 15 euro aan spulletjes.

De site met steentjes had ik vrijdagavond om 23 uur verwijderd... Omdat ik op een markt stond zaterdag kan ik dan de aanwezigheid van de steentjes niet garanderen. Ik ga nu even de pagina aanpassen zodat er geen steentjes op staan die ik niet meer heb en zal daarna de link hier weer even plaatsen.

Steentjes plaatsen doe ik als volgt: Als je nagels gelakt zijn doe ik een druppeltje konad topcoat op de plek waar het steentje komt. Ik druk het steentje erop en daarna lak ik de gehele nagels af met topcoat. Die van mijn zitten nu nog en ik heb geprobeerd om ze met mijn nagel eraf te krabben maar dat gaat nieteens!

Tot straks.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:08

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:14

Tinks schreef:
Dames ik zou niet twijfelen over die prijs voor china glaze, hoe meer er mee bestellen hoe goedkoper het wordt, de prijs excl. verzendkosten is nog lager dan de inkoopprijs die ik als bedrijf in Nederland moet betalen!!!!

Dat verassingspakket ga ik zeker over nadenken. Maar ik zou er dan niet alleen Konad spulletjes in doen maar ook andere leuke dingen als steentjes, stripers en gewone nagellak. Of niet? Laat mij maar weten wat jullie nou echt leuk zouden vinden. En hoeveel zou je ervoor willen betalen. Ik wil zowieso in zo'n pakket 50% meer doen dan de verkoopwaarde. Dus een pakket voor 10 euro bevat zowieso voor 15 euro aan spulletjes.

De site met steentjes had ik vrijdagavond om 23 uur verwijderd... Omdat ik op een markt stond zaterdag kan ik dan de aanwezigheid van de steentjes niet garanderen. Ik ga nu even de pagina aanpassen zodat er geen steentjes op staan die ik niet meer heb en zal daarna de link hier weer even plaatsen.

Steentjes plaatsen doe ik als volgt: Als je nagels gelakt zijn doe ik een druppeltje konad topcoat op de plek waar het steentje komt. Ik druk het steentje erop en daarna lak ik de gehele nagels af met topcoat. Die van mijn zitten nu nog en ik heb geprobeerd om ze met mijn nagel eraf te krabben maar dat gaat nieteens!

Tot straks.

Ik denk dat je een verassings pakket niet hoger dan 10 euro moet doen.
De meeste mensen die een verassings pakket kopen willen er liever geen 'vermogen' aan uit geven omdat ze dus niet weten wat er in zit. Ik denk zelf zo iets van 7/8 euro.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:19

|Daar ben ik het wel mee eens.
Ik zelf vind een verrassingpakket van €5 wel leuk, maar als het €10 zou zijn zou ik het al niet kopen i.v.m het risico wat je hebt dat je dingen dubbel krijg enz.

Waarom doe jij ook niet mee met ons china glaze actie tinks?

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:25

laura1987 schreef:
Ik zelf vind een verrassingpakket van €5 wel leuk, maar als het €10 zou zijn zou ik het al niet kopen i.v.m het risico wat je hebt dat je dingen dubbel krijg enz.

Beetje rare reactie misschien maar wat moet ik ermee?
Kan het niet online verkopen vanwege de hoge verzendkosten en ik ben tevreden met Safari en kan vanwege mijn werk natuurlijk niet ineens met China glaze op mijn nagels gaan lopen. :P

Ok wat zouden jullie in zo'n pakketje dan leuk vinden om te krijgen?

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:34

Striper, nagellak en een velletje stickers/zakje steentjes ofzo
Gewoon iets algemeens :)

Heb nu paars op mn nagels, maar idd zo lastig op de foto te zetten := Elke keer wordt het blauw :))
Zit nog even te twijfelen wat voor konad dingetje ik dr op wil

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:49

Ik zou het leuk vinden om in zo'n verrassingspakket een striper, een nagellakje en een zakje met steentjes of nagelstickertjes te vinden.

Misschien ook wel een idee om tegen de feestdagen een pakketje samen te stellen met een chique kleurtje nagellak met een bijpassende striper ofzo.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:13

Tinks schreef:
Kan het niet online verkopen vanwege de hoge verzendkosten en ik ben tevreden met Safari en kan vanwege mijn werk natuurlijk niet ineens met China glaze op mijn nagels gaan lopen. :P

Haha dat is waar, niet over nagedacht.

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:22

Tinks schreef:
laura1987 schreef:

Inderdaad wat Pikeur en Marlies85 zeggen en/of misschien een konad (mini) stempellak en een (mini) image plate.