Nou het gaat gebeuren :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 15:49

Hey

en hoe gaat het nu met je?

Vervelend soms he als je tussen intanties heen en weer gaat.

Veel succes.

Melvern

Re: Nou het gaat gebeuren :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 07:39

Jah het is super vervelend hoe het nu allemaal loopt. Nu wil mijn school zich er ook nog mee gaan bemoeien. Maar ik ben al weer bij de kliniek geweest en tot nu toe gaat het nog steeds net zo als een tijdje terug. Bij de kliniek geen verandering en hier ook geen verandering.

Jah wel een verandering erbij. Sinds een tijdje merk ik dat faalangst begint op te komen ( of iets in die geest ) eergister de hele dag zo goed geleerd voor mijn proefwerk kosten en opbrengsten ( Geen super gemakkelijk van, maar wel te doen vond ik ) Ik wou echt niet falen voor dit proefwerk. Iedereen heeft hoge verwachtingen van mij ( op school zeggen alle leraren dat ik zo goed kan leren en dat ik het allemaal goed ga afsluiten dit jaar. Maar dat is dus niet gebeurd gisteren. Ik kreeg het proefwerk en het ( helemaal verkeerd weet ik nu ) een gedeelte van de eerste opdracht gemaakt. En toen wist ik helemaal niets meer, ik staarde me dood op de vragen en kon me niets meer herrinneren. Toen ben ik maar weggegaan en heb het proefwerk gelaten voor wat het was.

Maar jah toen, een onwijse teleurstelling in mezelf, ik had ontzettend gefaald. En ik heb me gestraft op de gebruikelijke wijze, heel het huisschoonmaken, auto wassen, achtertuin helemaal opruimen. En de hele dag niet eten.

Wat ik hier nu mee aan moet, ik heb geen flauw idee. Het zeggen tegen de leraren lijkt me ook geen goed idee.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 08:59

Tegen je leraren zeggen is juist wel goed!
Doordat zij blijkbaar zulke hoge verwachtingen hebben, of in ieder geval jou dat gevoel geven, sta jij teveel onder druk en dat is niet goed. Maak het bespreekbaar meid, alleen dat al zal een hoop schelen!!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:02

Ik heb even je andere reacties bijgelezen.
Ik vind het heel erg dat ze je zo laten zwemmen! Eerst zeggen dat ze je op willen nemen en dan zeggen dat je er maar mee moet leren leven. Hoe kan dat nou?

Maar denk aan het liedje, geef de moed niet op meid!!!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:12

Geef inderdaad de moed niet op. En ik zou het inderdaad tegen jeleraren zeggen, heel misschien krijg je ook wel een herkansing.

Als ik het zo allemaal lees, dan is mijn persoonlijke mening dat je het beste opgenomen kan worden. Toen die dagen in het ziekenhuis ging het ook gelijk wel al een beetje beter. Ik denk echt dat dat het beste voor je is. Dan laten ze je niet meer zwemmen en houden ze je strak, Ik denk dat jij dat heel erg nodig hebt, omdat je altijd anders wel een excuus zal vinden om te stoppen met eten.

Ik maak hetzelfde mee, alleen dan van de andere kant (obesitas) en ik heb eigenlijk stiekem altijd gewild dat ik opgenomen zou worden. Alle psychiaters draaide ik om mij duim heen etc etc en opgenomen worden dan word je veel beter in de gaten gehouden.

Veel sterkte.

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:21

heel veel sterkte ;)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:22

Heel veel sterkte, je bent sterker dan je denkt. :(:)

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:23

geef de moed niet op je kunt en zult eruit komen!!
veel sterkte! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 13:43

Wat ontzettend rot voor je dat het met de kliniek niet lekker loopt :(:) Is er geen mogelijkheid naar een andere kliniek te gaan als deze niks wil/kan doen voor je?

Wat school betreft, ik zou het zeker vertellen. Op de meeste scholen kan je ook hulp krijgen bij faalangst, het is echt niks raars en pas als je docenten het weten kunnen ze je ook helpen :)

Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel wat meer hulp kan krijgen!
:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 16:30

Hejj,

Hoe is het met je?

__Kirsten__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 16:44

Wat ontzettend goed dat je deze keuze hebt gemaakt,
ik weet hoe moeilijk het is( vriendin van mij heet ook anorexia)

Heel veel sterkte.
keep fighting girl, you can do it.

KambiusH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 16:49

Heel heel veel sterkte, blijf sterk! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 10:48

Hoe is het met je? Ik hoop dat je een beetje kan genieten van de feestdagen.
Ik wens je in elk geval een hele fijne kerst en een gezond~, gelukkig en sterk 2010 (:)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 12:10

Dank je wel. Jij ook een fijne kerst en een goed 2010.

Ik heb opzich wel een fijne kerst. Wel rustig en dat vind ik wel fijn. Vanmiddag even naar mijn opa in het verzorgingstehuis en dan nog even met oma weg. Dat is wel gezellig.

Verder qua voortgang gaat het waardeloos. Ik ben weer x aantal kilo's afgevallen en ik ben al ruim 4 weken niet meer in de kliniek geweest. 1 keer ben ik het vergeten en nu hoor ik niets meer. En ik heb ook niet echt zin om de hele tijd achter ze aan te gaan.

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 12:35

fijn dat je een beetje een fijne kerst heb !:) geniet ervan!

dat is wel minder ja :(:) misschien er toch eens langsgaan? al is het maar voor een nieuwe afspraak :)?

(:)
_AAASCHAAA_ schreef:
Dank je wel. Jij ook een fijne kerst en een goed 2010.

Ik heb opzich wel een fijne kerst. Wel rustig en dat vind ik wel fijn. Vanmiddag even naar mijn opa in het verzorgingstehuis en dan nog even met oma weg. Dat is wel gezellig.

Verder qua voortgang gaat het waardeloos. Ik ben weer x aantal kilo's afgevallen en ik ben al ruim 4 weken niet meer in de kliniek geweest. 1 keer ben ik het vergeten en nu hoor ik niets meer. En ik heb ook niet echt zin om de hele tijd achter ze aan te gaan.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 13:37

_AAASCHAAA_ schreef:
1 keer ben ik het vergeten en nu hoor ik niets meer. En ik heb ook niet echt zin om de hele tijd achter ze aan te gaan.

Het is niet banketstaaf bedoeld, maar ik denk dat je toch zelf het initiatief moet houden.
Ookal loopt je behandeling daar niet zoals je wil, jij bent degene die in behandeling is en beter wil worden. Daarbij ben jij de afspraak vergeten dus lijkt het mij logisch dat jij een nieuwe afspraak maakt.

Sterkte in ieder geval, ik kan me voorstellen dat je het af en toe zat begint te worden, maar geef niet op meid!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 21:02

Hejj,

Ja dat herken ik wel dat als je een afspraak vergeten bent dat je dan niks meer van ze hoort..

Fijn dat het rustig verlopen is met kerst!

xx

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 16:59

Bedankt allemaal voor de reacties.

Wat de kliniek betreft kloppen er meer dingen niet. Maar ze zullen mij wel bellen maandag en anders zal ik wel weer contact opnemen. De laatste keer kon ik niet komen omdat ik met de auto niet de weg op kon door het slechte weer. Toen heb ik afgebeld maar volgens de mensen van de administratie had ik helemaal geen afspraak, ik stond niet in de agenda's dus ik had geen afspraak. Maar normaal hangen ze wel 3 keer per week aan de telefoon en ik vind het vreemd ineens helemaal niets meer te horen. En de laatste dagen was een afspraak maken ook neit echt een optie gezien de slechte wegen.

Maar morgen eerst weer heerlijk naar de tandarts en dan maar eens de kliniek bellen ofzo.

Samurai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 17:12

Ik hoop dat je je weg weldra kunt hervinden, laat je niet kisten zal ik maar zeggen.
Vandaag is bijna voorbij en morgen met frisse moed ertegen aan!! Je kunt het, alleen denk ik dat je het zelf nog niet weet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 17:13

Das raar dat je niet in de agenda stond.. Miss niet goed door gegeven ofzo. Wel goed dat ze zo vaak bellen.

Succes bij de tandarts.

xx

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 21:37

Hallo Aaaschaa, heb net je topic doorgelezen en wil je als eerste zeggen dat ik je ontzetten dapper vind.

Ik heb een tijdje terug gelezen over de Maudsley aanpak bij anorexia. Daarin wordt het hele gezin betrokken om te helpen de persoon te helpen. Heb je daar al eens van gehoord?

Je kunt erover lezen middels een e-book dat vindt je hier:
http://books.google.com/books?id=YgT1_6 ... ak&f=false

Heel veel succes meid. Ik hoop dat je het monster verslaat!

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:12

heel heel heel veel sterkte!
het lukt je vast wel!
ik duim voor je! +:)+

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:15

Jeetje wat heftig!
Heel veel sterkte :(:)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:17

Lieve lieve meid, wat ben jij ongeloovelijk dapper zeg, dat je de strijd bent aangegaan.
Dat je de strijd bent aangegaan zegt 1 ding: je bent al aan het winnen.
En je gaat dit ook winnen, hoe dan ook.
Daar ben ik heilig van overtuigd, ik vind je ontzettend sterk en heb dan ook zeer veel respect voor je.
Jij gaat dit winnen!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 19:28

hey as,

heel erg bedankt voor de super versiering van de kamer en de cadeau's!

en zet hem op, je kunt het!

je zusje